Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

South Western Railway

Č. 1 732 z 1 912 zařízení v kategorii aktivity – Londýn
22
Všechny fotografie (22)
Úplné zobrazení
Shrnutí cestovatelů
  • Vynikající16%
  • Velmi dobré18%
  • Průměrné5%
  • Špatné5%
  • Příšerné56%
Informace
Místní počasí
Zajišťuje Weather Underground
° F° C
6 °
2 °
1
6 °
2 °
2
8 °
3 °
3
Kontakt
Londýn, Anglie
Webové stránky
Vylepšit tento profil
Recenze (37)
Filtrovat recenze
10 výsledků
Hodnocení cestovatelů
4
1
1
1
3
Typ cestovatele
Období roku
JazykČeština
Další jazyky
4
1
1
1
3
Co říkají cestovatelé:
Filtrčeština
Aktualizace seznamu...
11010 recenzí
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: 27. srpna 2018

Dovolte mi nejprve říci, že všechny mé cesty na vlaky SW byly vždy velmi příjemné. Jedná se o Tichou zónu. Na naší nedávné cestě z Axminsteru do Sailsbury jsme účinně žádali, abychom přestali mluvit jiným cestujícím. Pohybujeme se, ale ne proto, že si stěžoval, protože...o tom byl velmi zdvořilý a já jsem měl pozitivní diskusi o situaci. Přesunuli jsme se kvůli strašlivému vzhledu, který nás nechali nepříjemní lidé a my jsme si přáli užít si cestu bez této akce. Tichá zóna  1 Mělo malé upozornění, které bylo velmi obtížné zjistit  2 Zdálo se, že je zaměřeno pouze na mobilní použití  3 Neříkal, že nemůžete mluvit  4 Neřekl, jestli chcete mluvit o cestě jít na jiný kočár  5 Neukázala, jaká úroveň mluvení by byla přijatelná  6 Neukázalo, jaký typ věkové skupiny bude mít charakter handicapu atd. Atd  přijatelné v klidné zóně Jsem si jistý, že každý má své názory na tuto záležitost, ale z mého pohledu bych chtěl vidět tištěná pravidla, která nejsou přístupná individuálnímu výkladu. Kdybych měl tyhle pravidla písemně od sebe, tak by nebyl vůbec jaký kočár je / není přijatelné projet. těším se na Vaši odpověďVíce

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 19. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

Zavolal jsem službu zákazníkům, protože jsem si rezervoval vstupenky do Bournemouthu, ale bohužel 1 týden před cestou jsem ztratil bankovní kartu, což znamenalo, že jsem bez ní nemohla vytisknout lístky. Zákaznický servis byl velice příjemný a velmi rychlé a snadné zaslání jízdenek poštou. Díky minutě,...kterou mi po telefonu sloužil, bylo velmi hezké a profesionální. Děkuji vám jihozápadní vlak za záchranu lístků.Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 17. srpna 2018

Šel jsem do Londýna na den, abych si na oběd uviděl show s přítelem na Wed, ale žiji ve vnější zóně Shepperton na vodní nádrž Waterloo. děkuji vám Charlotte (stanice Haliford v Horní Halifordu) To mě stálo 17. 50 špičková cestovní karta, kterou můžu použít...na autobusy, trubky a DLR. Měl jsem sedačku bez probmů a dostal jsem vlak 9 44 hodin do Waterloo 10. 34 hodin. Stáli jsme na chvíli na jedné stanici jako signální sondy, ale přesto jsme je dostali v dost času. Na zpáteční cestě došlo k zpoždění o půl hodiny, a to buď z 4 nebo 20, protože tolik lidí šlo na platformu 4 přes Kingston, takže jsem šel z platformy 20 přes Richmond méně zastávek. Taky bych mohl dostat místo. Byl to dobrý výlet. Rozšiřte prosím zóny na naše, protože bych častěji používal vlak.Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 16. srpna 2018

Nejpodivnější recenze, jaké jsem kdy psal. Ostrovní linie na ostrově Wight může být popsána pouze jako dědická linie! V roce 1938 se odrazíte v kolejích (ex London Underground) a odveze vás zpátky včas. Denní jízdenka stojí za to a co dodává zkušenosti, můžete se dostat...na Smallbrook Junction a dostat se do skutečného dědictví železničního parního vlaku, který je o 14 let mladší než u vozového parku Island Line! OK, musel jsem jít na ostrov Isle of Wight zažít to a miloval jsem si každou minutu, ale kdyby to byla vaše každodenní služba, myslím, že byste se mohla cítit zcela jinak. Takže pokud máte šanci jít a mít jízdu na to pro zábavu, než se všechno rozpadne nebo končí - je to opravdu 'krok vpřed v čase' zkušenosti. Stanice jsou zajímavé, personál je přátelský a můžete jet vlakem přímo na konec mořského molu. Všechna skvělá zábava a nemohu uvěřit, že je to "normální" služba! Tak odlišný od čehokoliv jiného.Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 14. srpna 2018

Před rokem mi bylo nabídnuto vrácení peněz a dosud jsem ji nedostal. Když jsem kontaktoval zákaznické služby, bylo mi řečeno, že je to více než rok, takže nemůžeme pokračovat v vrácení peněz. Takže zklamání, protože to bylo několik dní méně než rok a jesetera nechtěla...vyřešit problém.Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 9. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

Stejně jako tisíce dalších cestujících / dojíždějících osob mám nemilost cestovat po SWR, protože jsou nyní známy od doby, kdy převzali loňský srpen. Nicméně si nejsem jistý, jaký kipper se prodával, aby získal povolení, ale vůbec nebylo žádné zlepšení ve službě, ve skutečnosti bych řekl,...že služba značně klesla. Jsem rád, že mi někdo ukáže nějaké statistiky a dokáže mě špatně! Mohu podat návrh, spíše než platit každoročně za službu, kterou bychom měli dostat, můžeme platit za poskytovanou službu? Znám tuto odpověď už, ale kdyby se tomu tak stalo, možná by se soustředilo na ty, kteří provozují franšízu, a používám pojem "běh" lossley, abychom zajistili něco blízkého službě, kterou bychom měli očekávat. Pokud by měli konkurenci nebo by existovala alternativa, která by byla životaschopná, šli by zlomit a. . . . . . oni to vědí.Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 6. srpna 2018

Sobota 4. srpna nebyla vhodným dnem k cestování kvůli stíhání RMT. Bohužel jsem si rezervoval před nějakou dobou a rezervoval si hotel, takže neměl jinou možnost než cestovat. Byl zveřejněn časový harmonogram, ale protože jsem potřeboval spojení, mohly by být zaručeny? Mým problémem byla, že...vstupenka byla "záloha" a nebyla jsem si jistá, jak by se s těmito společnostmi zabývala. Nejprve jsem šel na informační stůl, kde úplně beznadějný jedinec nepomáhal. Pokračoval jsem na pokladně, kde mi bylo řečeno, že můžu měnit lístek pouze hodinu po obou stranách vlaku (1830). Přijala jsem změnu do roku 1745, nevěděla jsem, že je to hlemýžďový vlak, který volá na každé stanici, a proto mi moc dlouho nezachrání (pracoval jsem v neděli, takže si nemohl dovolit být pozdě domů). Nechtěla se náhodou a vrátila se do pokladny, aby zjistila, zda mohu zaplatit 10, aby se změnily. ne, nemohl jsem to udělat, jedinou alternativou bylo rezervovat novou lístek na 24 a pravděpodobně ztratit to, co jsem už zaplatil. Chcete-li zakrýt vše, na 1745 (Portsmouth Hbr přes Guildford) nebyly kontrolovány žádné lístky, aby někdo mohl být na palubě!Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 29. července 2018 prostřednictvím mobilu

V první části cesty jsem byl zpožděn, když všichni 3 zaměstnanci v letenkách se zdáli, že potřebují pomoci jednomu zákazníkovi. Signalizace byla v stanici omezená, což znamená, že jsem za několik vteřin vynechal další vlak. Žádná velká dráma, další do 20 minut. Návrat byl snadnější.

Datum zážitku: červenec 2018
Recenzováno: 23. července 2018

Cestování z Waterloo do South Dorchester opouští Waterloo na 11. 05. Cestovali jsme v první třídě a našli jsme pohodlné posezení s velkým množstvím místností pro nohy. Jediným problémem bylo, že když moji žena navštívila toaletu, zjistila, že je zaplavena, žádný toaletní papír a špinavá....Jak jsme o to požádali, bylo to hlášeno vlakovému strážníkovi, který byl nesmírně příjemný, když poděkoval mé ženě za informace. Zřejmě to byla kouřová obrazovka, protože později toalety byly ve skutečnosti horší. Na naší zpáteční cestě z Dorchester South do Waterloo jsme byli brzy a mohli bychom chytit časnější vlak. Když jsme se zeptali, jestli bychom mohli cestovat na dřívější vlak, byli jsme informováni, že je to na stráži ve vlaku, ale bylo nám doporučeno, že bychom mohli být obviněni z další letenky, kdybychom využili šanci. Při čekání na Dorchester South bylo oznámeno, že vlak dorazí na platformu 1. Při dvou příležitostech byla platforma příjezdu změněna na plošinu 2, což znamenalo, že se přes most přesunul na druhou stranu. Půl cesty přes most, když vlak přišel na platformu, se opět změnil na plošinu 1. Naštěstí jsme se vrátili a chytili vlak. Když jsme se zeptali strážce ve vlaku, kdybychom mohli přijmout dřívější vlak, potvrdil, že to bylo jeho rozhodnutí provést další poplatek nebo ne, a protože jsme byli mimo špičku, pravděpodobně by to bylo v pořádku. Velmi zmatené cestovat tímto způsobem a nebylo ohromeno.Více

Datum zážitku: červenec 2018
Recenzováno: 30. června 2018 prostřednictvím mobilu

Bohužel se mi podařilo přijít na stanici, i když jsem ji hledala, nemohla jsem ji najít. Šel jsem na pokladnu s dokladem o zaplacení a část 1 mého lístku a bylo mi řečeno, že musím koupit novou jízdenku! Muž na stole byl hrubý a nesmírně...nepotřebný a popisoval moje zkušenost, že ztrácí bochník chleba! Nechápu, proč by letenka nemohla být přetištěna, když bylo jasné, že jsem ji původně zakoupil. Vlak do Londýna byl špinavý, kočár byl plný prázdných lahví piva a pár sedadel bylo mokré. Myslím, že v budoucnu budu používat Uber. Velmi zklamán.Více

Datum zážitku: červen 2018
Zobrazit další recenze
Otázky a odpovědi
Získejte rychlé odpovědi od personálu a předchozích hostů zařízení South Western Railway.
Poznámka: Váš dotaz bude zveřejněn na stránce Otázky a odpovědi.
Odeslat
Pravidla pro zveřejňování příspěvků