Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
104
Všechny fotografie (104)
Úplné zobrazení
Shrnutí cestovatelů
  • Vynikající37%
  • Velmi dobré25%
  • Průměrné11%
  • Špatné11%
  • Příšerné16%
Informace
Doporučená délka návštěvy: Více než 3 hodiny
Místní počasí
Zajišťuje Weather Underground
° F° C
6 °
2 °
12
6 °
2 °
1
6 °
2 °
2
Kontakt
Londýn, Anglie
Webové stránky
+44 343 218 6186
Zavolat
Vylepšit tento profil
Recenze (172)
Filtrovat recenze
10 výsledků
Hodnocení cestovatelů
4
2
1
0
3
Typ cestovatele
Období roku
JazykČeština
Další jazyky
4
2
1
0
3
Co říkají cestovatelé:
Filtrčeština
Aktualizace seznamu...
11010 recenzí
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: 4. září 2018

Byla to příjemná jízda vlakem, i když jste pod anglickým kanálem. Sedadla byla pohodlná, ve vlaku jsou kavárny, které nabízejí skvělé občerstvení a nápoje. Rychlost vlaků ve Velké Británii a EU je o něco rychlejší než v Aussie.

Datum zážitku: červenec 2018
Recenzováno: 3. září 2018

těžko se vyrovnat se stresem cestování do Paříže, ale v čase, je lepší než letadlo. zákaznický servis je v pořádku, ale není tak flexibilní. zkušenosti eurostar by mohly být zlepšeny

Datum zážitku: září 2018
Recenzováno: 3. září 2018 prostřednictvím mobilu

Právě jsme udělali náš první výlet na Eurostar a určitě ho znovu využijeme. Můj manžel je na invalidním vozíku, takže jsme si nebyli jisti, jak to půjde, ale od okamžiku, kdy přijdete, jste vedeni bezpečnostní, zvyklou a výtahem, kterou potřebujete využít přátelsky vstřícným personálem. Když...se dostanete do vlaku, rampa čeká. Jakmile je na palubě na rozdíl od většiny vlaků, je snadné se dostat na své místo a zavazadla nesmí být ponechána v uličkách. V závislosti na tom, jakou denní dobu cestujete, dostanete vám k jídlu a nápoje, které bylo velmi hezké. Zdálo se nám, že do Bruselu dorazíme v žádném okamžiku. Velmi bych to doporučil každému, kdo nechce létat nebo říditVíce

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 30. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

Moje žena a já máme štěstí, že cestujeme hodně a tím přichází spousta letišť, což se obvykle obávám kvůli době strávenému ve frontě. Takže když se vydáme na Eurostaru, vždycky jsme ohromeni, jak hladké a efektivní je všechno. Použili jsme Eurostar 3 krát, dvakrát od...ulice Pancras a naposledy z Ebbsfleetu. ulice Pancras byla dobrá, ale kvůli bydlení mimo Londýn je to mise tam dostat a drahé (ceny vlaku). Ebbsfleet byl úžasný! Snadno se dostala na M 25 a parkoviště bylo tak jednoduché. Zaplatili jsme za parkování na internetu před měsíci, 17. 40 na 3 dny na parkovišti D, když jsme jeli až k bránám, které otevřely a rozpoznaly náš talíř. Pokud nemáte problémy s chůzími, pak neplatíte za žádné z ostatních parkovišť, D je nejvzdálenější, ale stále méně než 10 minut. Bit, který nejvíce zamilujeme do Eurostar, je kontrolní, bezpečnostní a pasová kontrola. Doslova to trvá déle, než abych si vzal pás, abych prošel skenerem, než abych všechno udělal. Mnohem rychlejší a efektivnější než letiště. Sedět v ekonomice ve vlacích je skvělé, dobré množství míst pro nohy a stoly s klesající velikostí. Vložíte si zavazadla do stojanů a udržujete si s sebou ruční věci. Dalším dobrým bodem je, že vzhledem k tomu, že je vlakem, a nikoli letadlem, můžete přinést jídlo a pití mimo stanici, spořič peněz. Pokud jste nikdy nebyli s Eurostarem, určitě to uděláte, je to drahé, ale jakmile to uděláte, vrátíte se.Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 30. srpna 2018

Strašná zkušenost. Rezervovali jsme vlak z Ashfordu do Paříže, který byl zrušen a Eurostar nás nikdy neinformoval. Naše jízdenka byla ještě ráno ke stažení na vlak, který v ten den už neexistoval! Všechny naše cestovní plány byly přerušeny, ztratili jsme peníze v hotelu na předchozí...noc v Ashfordu a když jsme se dostali do Paříže, byli jsme frustrovaní a vyčerpaní. Eurostar odmítá převzít zodpovědnost nebo dokonce zvážit jakoukoli úroveň kompenzace nebo gesto dobré vůle. Šokující zákaznický servis. Nikdy znovu. Rád bych létal.Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 26. srpna 2018

Snadno se do Paříže dostanete. Přiměřené ceny a žádné potíže jako při cestování přes letiště. Musíte se dostat dost brzy na frontu pro bezpečnost, ale není to tak šílené jako letiště. Příjemná jízda a příjemné jídlo podávané na palubě.

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 26. srpna 2018

Po odložení 3 hodin na předchozí vlak z Milána dorazil do rezervačního střediska Eurostar moje žena a dvě 13leté děti. Protože jsme měli platné vstupenky, očekávali jsme, že jednoduše cestujeme na pozdější vlak, ale ne. Zpočátku jsme byli informováni, že za nákup nových vstupenek by...stálo 49 €, ale pak si uvědomili, že jsme byli odloženi o více než 2 hodiny, takže budeme muset zaplatit ještě 236 € každý! ! ! ! ! ! Nemám tušení, kde to logika říká, protože jste se zdrželi déle než někdo jiný, který pak musíte zaplatit více za lístek! ! ! ! ! Abychom urazili zranění, museli jsme zaplatit také 236 EUR pro naše dva 13leté cestující, protože nám řekli, že nemají žádné dětské sedačky, což je zvláštní, protože jsem si předtím nikdy nevšiml, že Eurostar má zvláštní dětské sedačky. Jak se vlak s dostupnými sedadly vyčerpá ze sedadel pro děti! ! ! ! ! Cestoval jsem po mnoho let na Eurostar, ale už ne, zpátky na létání za mne obávám se.Více

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 25. srpna 2018

Nedávno cestoval přes Eurostar z Londýna do Paříže. Vlak byl zpožděn asi 15 minut, ne velký zájem. Sedadlo bylo pohodlné, výlet byl neohrožený. Snadná cesta k cestování, ale trochu dražší, než jsem čekal. Pravděpodobně by bylo levnější, kdyby bylo rezervováno daleko předem. Celkově dobrá zkušenost.

Datum zážitku: srpen 2018
Recenzováno: 24. srpna 2018

Nejhorší zkušenost kdykoli, pokud máte smůlu s tím, že budete muset jednat s personálem call centra. Neposlouchají vás, jejich komunikační schopnosti při vyřizování stížností jsou nešikovné. Zobrazují nezájem a projevují nepřetržitý nedostatek péče. Oni zřejmě nemají žádné znalosti o tom, jak kontaktovat kancelář Eurostar v...jiné zemi, prohlašovat, že nemají své telefonní číslo ani kontaktní údaje, které by jim mohly sdělit. Kvůli francouzskému železničnímu útoku, který také ovlivnil zrušení vlaků Eurostar (stále nevíme proč), neměli jsme jinou možnost než zrušit naše francouzské cestovní plány a přenocovat náš jízdenku Paříž do Londýna přes Eurostar k dřívějšímu dni. Hodina telefonu na pracovníky call centra, která neměla žádné zkušenosti s tím, jak nám pomoct, byla první epizodou špatného zákaznického servisu. Jediná věc, o které se zdálo, že je dobré, bylo, že se snažíte, aby jste si říkali, že "by měl běžet, měli byste mít možnost získat lístek" poté, co se obracejí na radu, že pouze způsob, jak změnit vstupenku, byl on-line ujišťovat nás, přenesení na určitě stále běží. Při převodu na něj bylo uvedeno, že náš vlak byl zrušen, a proto jsme účinně neúčastnili letenky poté, co jsme platili příležitostně nafouknuté náklady na transfer přes 250 liber. Více než hodinu na chatu, která byla zbytečná a nemohla nabídnout žádnou pomoc. Nebudou uspořádány další volání. Požádáni o eskalaci a oni nechtěli. Uzavřená pak pro noc. Další den další hodinu na telefonu. Webová stránka Eurostar dolů, žádným způsobem, žádný způsob, jak získat jízdenku, která podle zjevně podle nedůvěryhodného personálu stále běží navzdory své webové stránce, která říká opak. Zaměstnanci uvedli, že nemají pro ně žádnou kontaktní osobu, aby se obrátili na kancelář Amsterdam Eurostar, aby zjistili, zda si tam dokážeme vytisknout vstupenky. Dokonce i vedoucí týmu neviděl žádné zákaznické služby nebo manérismus v obavách zákazníka. Pokud byste cestovali v den úderu na Eurostar, nemuseli byste platit přehnané náklady na převody, ale pokud byste se ještě uskutečnili, stejně jako jsme byli a museli zrušit celou naši francouzskou cestu cesty, protože jsme jsme denně vyjížděli mimo stávku, kterou jsme udělali za sobecké neoprávněné náklady Eurostar. Byli velmi defenzivní a neochvějní pro špatné zkušenosti, pro své webové stránky a aplikace dolů, ani o tom vůbec nevěděli a nezapomněli předat informace, protože příštího rána si ještě neuvědomují, že minulý večer byl stále nadol. Oni ignorovali veškeré nepohodlí, které jsme trpěli. Už jsme zaplatili za počáteční vstupenku, ale museli jsme platit nesmyslnou částku peněz a nikdo z Eurostaru nezažil žádnou empatii, obavy ani pozornost. Úžasná zkušenost a odhaluje špatné řízení, špatnou kulturu a neprofesionismus v zákulisí. Dokud se s nimi nemusíte zabývat přímo, považujete za štěstí. Také jsme v minulosti cestovali mnohokrát na Eurostar, ale dejte si pozor, pokud skutečně potřebujete pomoc. Když jsme požádali o podání stížnosti a nechtěli opakovat všechno znovu, protože jsme byli na telefonu více než hodinu, další hodina zdokumentovaného rozhovoru s jejich chatrou načrtávající povahu našich obav jasně, nicméně personál, včetně vedoucího týmu, řekl jediný způsob, jak můžete podat stížnost, je on-line a pak čeká nereálný časový rámec pro odpověď. Od té doby jsme na svých webových stránkách jasně zjistili, že je můžete podat stížnost. Ještě dalším příkladem jejich nevědomosti, neprofesionality, nedostatku vědomostí a odhodlání nechce pomoci a pomáhat zákazníkům ve své zákaznické službě zaměřené roli. Skutečná hanba.Více

Datum zážitku: duben 2018
Recenzováno: 23. srpna 2018

Největší výhodou těchto vlaků ve srovnání s lety je, že se pohybujete z jednoho centra města do druhého. Byla to moje první zkušenost s hvězdou Euro, když jsem cestoval do Paříže a byl to docela dobrý.

Datum zážitku: září 2017
Zobrazit další recenze
V blízkosti
Hotely poblížZobrazit všech 1 084 nedalekých hotelů
Great Northern Hotel, a Tribute Portfolio Hotel, London
1 402 recenzí
0,11 km daleko
St. Pancras Renaissance Hotel London
3 890 recenzí
0,14 km daleko
The Megaro Hotel
2 866 recenzí
0,23 km daleko
Kings Cross Inn Hotel
897 recenzí
0,24 km daleko
Restaurace v blízkém okolíZobrazit všech 25 573 nedalekých restaurací
German Gymnasium
1 877 recenzí
0,12 km daleko
Prezzo King's Cross Station
691 recenzí
0,14 km daleko
Plum and Spilt Milk
1 101 recenzí
0,15 km daleko
St Pancras Restaurant - Fortnum & Mason
263 recenzí
0,03 km daleko
Atrakce poblížZobrazit všech 6 438 nedalekých atrakcí
The British Library Wetherby
24 recenzí
0,24 km daleko
British Library
3 621 recenzí
0,23 km daleko
St. Pancras International Station
3 022 recenzí
0,07 km daleko
King's Cross Station
1 943 recenzí
0,2 km daleko
Otázky a odpovědi
Získejte rychlé odpovědi od personálu a předchozích hostů zařízení Eurostar.
Poznámka: Váš dotaz bude zveřejněn na stránce Otázky a odpovědi.
Odeslat
Pravidla pro zveřejňování příspěvků