Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Helsinki Metro

69
Všechny fotografie (69)
Úplné zobrazení
Certifikát výjimečnosti
Shrnutí cestovatelů
  • Vynikající38%
  • Velmi dobré51%
  • Průměrné10%
  • Špatné1%
  • Příšerné0%
Informace
Místní počasí
Zajišťuje Weather Underground
° F° C
-1 °
-6 °
12
-3 °
-8 °
1
-3 °
-10 °
2
Kontakt
Metrovarikonkuja 6, Helsinky 00880, Finsko
Webové stránky
+358 9 31011111
Zavolat
Vylepšit tento profil
Recenze (68)
Filtrovat recenze
10 výsledků
Hodnocení cestovatelů
4
5
1
0
0
Typ cestovatele
Období roku
JazykČeština
Další jazyky
4
5
1
0
0
Co říkají cestovatelé:
Filtrčeština
Aktualizace seznamu...
11010 recenzí
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: 20. července 2018

Snadné používání, velmi časté, dobré čisté vlaky, se cítí bezpečně. Dobré informace, ale dostat mapu. Názvy míst jsou uvedeny ve finštině a švédštině, což je matoucí, ale potřebné na místní úrovni. Jednodenní jízdenka pro každou cestu v samotném městě. (Bylo by to mnohem jednodušší, pokud...by ostatní místa tuto strukturu přijala.)Více

Datum zážitku: červen 2018
Recenzováno: 9. července 2018 prostřednictvím mobilu

Helsinki metro je snadno použitelné, bezpečné v kteroukoli hodinu, čisté a má mnohojazyčné znamení a oznámení. Můžete také přepravit kolo. Helsinki je velmi mezinárodní místo s vysokou úrovní bezpečnosti.

Datum zážitku: červenec 2018
Recenzováno: 23. června 2018

Helsinki nabízí tolik způsobů dopravy! To bylo tak snadné. Nemusel jsem dlouho čekat, až přijde vlak. Bylo to rychlé.

Datum zážitku: červen 2018
Recenzováno: 29. dubna 2018

Jedna z nejkvalitnějších železničních kolejů, jakých jsem kdy potěšila, právě včas a skvělí lidé. Mám ráda místo

Datum zážitku: únor 2018
Recenzováno: 4. března 2018

O drahá, co je škoda na metru v Helsinkách. Rozšíření na západě bylo mnoho let pozdě a stanice jsou kratší než jiné, protože v době, kdy začaly budovat celou síť, by byly bez řidiče. Oni zrušili projekt automatizace, ale jsou na západě osazeni krátkými stanicemi,...takže po otevření nové části VŠECHNY vlaky musí být kratší než předtím, což způsobuje, že je v dopravních špičkách větší. Některé z nových stanic (například Tapiola) jsou opravdu hluboké, takže strávíte pět minut dolů chodníky a několik eskalátorů, které se dostanou na plošinu. Pokud dojde k nějakému přerušení služby, je to trochu chaosu, zejména odstranily autobusové trasy, které sloužily stejným trasám (např. Espoo do Helsinky). V singapuru mají trvalé znaky, které říkají, odkud odjíždí náhradní autobusová doprava. Systém jízdného (který se změní v roce 2018) je skutečným výbuchem z minulosti, který je založen na hranicích města a nikoliv na dálkových nebo tarifních zónách. Jeden výjezd na stanici, který překročí hranici Espoo / Helsinki, je dražší než 20 km výlet do Helsinek. Lístky jsou založeny na čase, ale nyní je lepší používat mobilní aplikaci pro vstupenky, protože jsou stejné jako lístek smart card, ale vydrží déle (to vyžaduje nějaké studium jemného tisku, to neznamená, že to bude zřejmé). Stanice nejsou příliš dobře integrovány s místní infrastrukturou - podobně jako v ruoholahti je stanice malá budova s ​​eskalátory, která sjíždí dolů k nástupišti. Žádný průchod k zastávce tramvaje nedaleko stanice (budete muset překročit silnici), žádný chodník pod silnicí, aby se dostali do nákupních center a kanceláří na druhé straně. Někde jako v Německu by se tam dostaly podzemní chodníky (a obchody i kavárny tam). V tchaj-wanu nebo v japonštině mohou být ze stanic vyjížděny chodníky na vzdálenost 1 km nebo více, aby se zabránilo vystavení počasí a provozu. . nic z toho v Helsinkách. Ceny vstupenek sami jsou dramaticky drahé ve srovnání s 80 km na jih. Můžete získat jednodenní lístek pro celou městskou silniční síť v Tallinu levněji, než jít na zastávku metra Helsinki! ! Samotný systém jízdenek je noční můra těžko srozumitelných vstupenek - "jediná karta" je například jednorázová čipová karta, nikoliv "jednotlivá" jako v případě "single / return". "Osobní cestovní karta" se liší od "víceúčelové cestovní karty", protože první je pouze pro obyvatele a druhá pro nerezidenty (např. Turisty), to je opět pohřben v malém tisku.Více

Datum zážitku: březen 2018
Recenzováno: 30. ledna 2018

Nejsevernější systém metra na světě byl otevřen dne 2. srpna 1982. Nejdříve sloužil z hlavního nádraží v Helsinkách k It keskus. Západní prodloužení bylo otevřeno 18. listopadu 2017 po osmi letech výstavby. Nyní má metro dvě řady: M 1 Vuosaari - Matinkyl a M 2...Mellunm ki - Tapiola. Celková délka je 35 kilometrů a je zde 25 stanic. 17 stanic je umístěno pod zemí, osm stanic umístěných nad zemí je všechno v Helsinkách. Na platformách nejsou brány, ale při vstupu do platformy musíte mít platnou vstupenku. Za cestování bez platného jízdného je 80 euro. Nejjednodušší cestou pro turisty je koupit si jeden nebo denní lístek ze vstupenek na stanicích. Interní vstupenky s jednou zónou platí po dobu jedné hodiny a mohou být použity ke změně na jakoukoli jinou formu dopravy uvnitř Helsinek nebo uvnitř Espoo. Regionální jízdenka včetně jízd v Helsinkách a Espoo platí 80 minut.Více

Datum zážitku: leden 2018
Recenzováno: 20. ledna 2018

Helsinki Metro vede z východu se dvěma koncovými stanicemi: Mellunm ki a Vuosaari. Na západě poslední stanice je Matinkyl. Tyto novější stanice na západě mají něco, co vám dává zážitek z cestování. Lauttasaari & Koivusaari mají dlouhé eskalátory na povrchu, se skleněnou stěnou s podsvícením....Keilaniemi & Otaniemi mají na plošině zajímavý strop, tmavý s bílými pruhy, velmi futuristický. Staniční strop Otaniemi je krásný s korozivzdornou ocelí. Tapiola má chladné akustické kopule. Urheilupuisto má pilary na plošině a stropu a část zdí zdobí černé pozadí a bílé čtverce. Helsinkiské metro není tak okouzlující jako stanice metra starého Sovětského svazu, ale zkoušely se nové západní stanice. Vezměte prosím na vědomí, že i návštěva platformy stanice vyžaduje platnou jízdenku!Více

Datum zážitku: leden 2018
Recenzováno: 3. ledna 2018

Je to nejsevernější systém metra na světě. Skládá se z 2 linek, celkem 25 stanic. Některé stanice jsou velmi moderní.  16 stanic sítě je umístěno pod zemí. Existují pouze dva směry, na východ a na západ. Názvy stanic jsou vyhlášeny pouze v angličtině na hlavním...nádraží, na univerzitě v Helsinkách a na univerzitě Aalto. Je čistá, přesná, pohodlná a snadno použitelná.Více

Datum zážitku: červenec 2017
Recenzováno: 19. listopadu 2017 prostřednictvím mobilu

Rychlé a spolehlivé. Konečně máme rozšíření metra a nové stanice. Lauttasaari a Espoo jsou nyní jednodušší. Stylové a čisté nové stanice, některé se zajímavým bleskem.

Datum zážitku: listopad 2017
Recenzováno: 6. října 2017

Využili jsme ho v různých časech, jednou brzy ráno během toho, co by bylo považováno za špičku. Vždy jsme zjistili, že je nepřeplněný a pohodlný. Rychle a efektivně, s dobrou četností, se nám velmi líbilo, když jsme se posadili a stáhli jsme se z jedné...stanice na druhou. Oranžové kočárky a výzdobu byly další atrakcí.Více

Datum zážitku: září 2017
Zobrazit další recenze
V blízkosti
Hotely poblížZobrazit všech 67 nedalekých hotelů
Hotel Rantapuisto
282 recenzí
3,3 km daleko
Kulttuurikeskus Sofia
37 recenzí
4,54 km daleko
Hotel Avion
15 recenzí
5,17 km daleko
Finlandia Park Hotel Helsinki
128 recenzí
6,22 km daleko
Restaurace v blízkém okolíZobrazit všech 1 809 nedalekých restaurací
Restaurant Naab
24 recenzí
1,03 km daleko
Villa Nepal
10 recenzí
1,02 km daleko
Ravintola Kirkuk
11 recenzí
0,89 km daleko
Cafe Stoa Cultural Kitchen
8 recenzí
0,78 km daleko
Atrakce poblížZobrazit všech 631 nedalekých atrakcí
Unique Lapland Helsinki Winter World
105 recenzí
3,03 km daleko
Itis Shopping Complex
65 recenzí
0,82 km daleko
Kivinokka
12 recenzí
3,32 km daleko
Otázky a odpovědi
Získejte rychlé odpovědi od personálu a předchozích hostů zařízení Helsinki Metro.
Poznámka: Váš dotaz bude zveřejněn na stránce Otázky a odpovědi.
Odeslat
Pravidla pro zveřejňování příspěvků