Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Aktualizace týkající se onemocnění COVID-19:Aby se snížilo riziko šíření koronaviru, mohou být atrakce zcela nebo částečně uzavřeny. Před provedením rezervace si přečtěte pokyny pro cestování vydané vládou. Další informace naleznete zde.

Luxury Bags

27 recenzí
Litujeme, ale pro Vámi vybraná data nejsou k dispozici žádné zájezdy ani aktivity rezervovatelné online. Vyberte prosím jiné datum.

Luxury Bags

27 recenzí
Litujeme, ale pro Vámi vybraná data nejsou k dispozici žádné zájezdy ani aktivity rezervovatelné online. Vyberte prosím jiné datum.
27recenzí3otázky a odpovědi
Hodnocení cestovatelů
  • 15
  • 4
  • 2
  • 1
  • 5
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Více
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
S online nákupem jsem velice spokojena, zboží je přesně takové jak bylo v nabídce obchodu inzerováno a do dvou dnů na místě určení. Mohu jen doporučit!
Další informace
Zakoupila jsem v minulosti a vše bylo v pořádku, ale když se jsem se za poslední dobu vyhlédla boty a chtěla se zeptat na délku stélky u pánských bot a několikrát jsem psala naprostý nezájem. A to boty opravdu nestály málo. Věřím, že kdybych rovnou objednala a měli z toho peníze
Další informace
Autor odpovědi: LuxuryBags, Manažer zařízení Luxury Bags
Zodpovězeno: 6. 11. 2018
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že nejste s našimi službami spokojena, nicméně danou situaci velmi nechápeme. Co se týče veškerých dotazů ohledně zboží, včetně stélky boty, odkazujeme všechny zákazníky,kteří volali nebo psali na náš Facebook či instagram, na náš emailový účet, kde na všechny tyto dotazy postupně odpovídáme. Jediný problém je u vysokých bot, kde je stélka obtížná změřit, ale i v tomto případě se snažíme danou situaci vyřešit. Věříme, že Vaše další zkušenost s námi bude už jen pozitivní. S pozdravem Luxury Bags
Další informace
Jsem velice spokojena s přístupem i vystupováním personálu, výkupní ceny akceptovatelné, takže za mne jen a jen spokojenost :-)
Další informace
Autor odpovědi: LuxuryBags, Manažer zařízení Luxury Bags
Zodpovězeno: 25. 9. 2018
Dobrý den Ingrid, děkujeme Vám za milou recenzi! Jsme moc rádi, že jste spokojená s našimi službami a věříme, že to tam bude i nadále! S přátelským pozdravem Luxury Bags
Další informace
Nabídla jsem zboží na výkup do komise a byla mi emailem sdělena cena kterou obchod nabízí a se kterou jsem souhlasila. Po prodeji mi však byla vyplacena cena řádově o několik set korun nižší.Na mou stížnost formou emailu nikdo nereagoval.Toto považuji za velice nekorektní
Další informace
Autor odpovědi: LuxuryBags, Manažer zařízení Luxury Bags
Zodpovězeno: 24. 9. 2018
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí, že jste nebyla s prodejem přes náš obchod spokojená. Vždy vyplácíme částku, na které se předem domluvíme a která je rovněž uvedená ve smlouvě. Jediným případem, kdy je částka nároku ponížena, je pokud s nám prodávající dlouhodobě nekomunikuje a ani přes opakované výzvy nereaguje na návrh na zlevnění či odstoupení od smlouvy z naší strany. Na emaily vždy v horizontu maximálně několika dní odpovídáme, pokud se Vám tedy odpovědi nedostalo, můžete nás prosím kontaktovat znovu, abychom mohli Váš případ prověřit. Přejeme Vám hezký den Tým Luxury Bags
Další informace
Nakupuji pouze on-line z domova, jsem velmi spokojená. Zboží je přesně takové, jako je inzerované. Nebojím se, že bych mohla koupit padělek. Perfektní možnost nákupu značkového zboží s dobrou cenou.
Další informace
Autor odpovědi: LuxuryBags, Manažer zařízení Luxury Bags
Zodpovězeno: 1. 10. 2018
Dobrý den Jano, děkujeme Vám za Vaši recenzi! Zboží se snažíme popisovat velmi kriticky, aby byli zákaznice reálně seznámeny se stavem zboží a ne nemile překvapeny. Moc nás těší, že jste s naší prací spokojena. S přátelským pozdravem Luxury Bags
Další informace
Předchozí
Časté dotazy týkající se zařízení Luxury Bags