102recenzí0otázek a odpovědí
Recenze
Hodnocení cestovatelů
- 47
- 44
- 8
- 1
- 2
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
Více
Vybrané filtry
- Filtr
- Čeština
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Lobby bar je úžasný. Arkom @ PRAPAPRON věnuje zvláštní péči tomu, aby bylo vše podle vašich představ. Vynikající služba.
Další informace
Datum zážitku: březen 2020

Užitečné
Do Thajska přijíždím 16 let a vždy tady zůstanu pro služební cesty, jak je to vhodné pro moji továrnu i veřejnou dopravu. Všichni zaměstnanci jsou velmi nápomocní, ale ráda bych si zejména vybrala několik. Arkom a Wipirat ve vstupní hale dělají skvělou práci, aby se cítili jako doma jako vážený zákazník, stejně jako celý personál v klubové hale. Vysoce doporučeno.…
Další informace
Datum zážitku: březen 2020

1 bod za pomoc
Užitečné
Toto bylo naše podruhé v Centara a my jsme si užili náš pobyt. Hotel trochu ukazuje svůj věk, ale stále je to 5hvězdičkový hotel. Všichni hoteloví zaměstnanci byli velmi nápomocní a žádná žádost nebyla zátěží a vše bylo provedeno profesionálním a šťastným přístupem. Hotel je mimo hlavní turistickou oblast, ale s novým terminálem Skytrain vzdáleným 5 minut a MRT asi 15 minut odtud se snadno dostanete kolem Bangkoku. Hotel je napojen na velké nákupní centrum Central World, takže se z hotelu můžete dostat pěšky do nákupního centra a poté na Skytrain. Skvělá hodnota za peníze a určitě bych tu zůstal znovu.…
Další informace
Datum zážitku: březen 2020

1 bod za pomoc
Užitečné
Dobré místo k sezení, užijte si poslech hudby, nějaký drink, než půjdete spát. i koktejl nebo čerstvý džus, byl velmi dobrý, včetně štáby zde vždy velmi vřelé přivítání s hostem.
Další informace
Datum zážitku: únor 2020

1 bod za pomoc
Užitečné
Lobby zaměstnanci khun O a Khun Arkom jsou úžasní. Tak přátelský a volný tok ceny happy hour jsou fantastické po dobu 2 hodin. Jedinou špatnou částí jsou komáři. Kdo má komáry v lobby baru. Personál se nám tolik omlouvá. Nakonec to není problém personálu. Je to problém hotelu. Iv zůstal mnohokrát v minulosti a stejný problém. S virem Corona na světě Vedení hotelu to prosím vyřešte. Zaměstnanci tam tráví plat za nákup spreje pro hosty. Hotel musí brzy opravit, že je příšerné neustále bít ve vzduchu a zároveň si užívat sklenici nebo 2 vína. Milujte tyto 2. Je smutné, že nevidíme vaše krásné tváře, ale chápeme, že virus je všude na světě.…
Další informace
Datum zážitku: únor 2020

1 bod za pomoc
Užitečné