Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Tirta Spa

18 recenzí
Litujeme, ale pro Vámi vybraná data nejsou k dispozici žádné zájezdy ani aktivity rezervovatelné online. Vyberte prosím jiné datum.

Tirta Spa

18 recenzí
Litujeme, ale pro Vámi vybraná data nejsou k dispozici žádné zájezdy ani aktivity rezervovatelné online. Vyberte prosím jiné datum.
18recenzí1otázka a odpověď
Hodnocení cestovatelů
  • 6
  • 9
  • 2
  • 0
  • 1
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
E.T.-Extra-Terrestrial napsal(a) recenzi dub 2019
22 příspěvků8 bodů za pomoc
Balijská léčba pro pár byla zakoupena prostřednictvím FAVE za velmi rozumnou cenu. Byl docela pochybný o lázních při vstupu do hotelu, protože má velmi starý pocit. Po vstupu do lázní nám však dala naprosto odlišnou atmosféru od hotelu. Od hudby, přes dor a zdvořilé štáby bylo všechno v pořádku. Léčba byla skvělá a terapeut se nezabýval zbytečnou konverzací, která byla vynikající! Přijde znovu!
Další informace
Datum zážitku: duben 2019
Google
1 bod za pomoc
Užitečné
Přeposlat
Chengmun K napsal(a) recenzi zář 2018
25 příspěvků8 bodů za pomoc
Velmi příjemný zážitek jsem koupil balíček na Fave pro tyto služby:  10 minutový ceremoniál s aromaterapií  30 minutový bylinný kořenový tělový zábal  20 - minutová bylinná koupel s teplým zázvorovým servírovacím čajem  60 minutová relaxační balijská masáž Maséři byli velmi profesionální a milí, dobrá dovednost, která mě uklidnila. Milujte bylinkovou koupel! Rozhodně se vrátí znovu!
Další informace
Datum zážitku: září 2018
Google
Užitečné
Přeposlat
halizaf_sah napsal(a) recenzi pro 2017
Kuala Lumpur, Malajsie2 příspěvky2 body za pomoc
Miluji všechno o SPA a myslel jsem si, že se dá zlepšit v následujících oblastech:  1) Jednorázový řetězec G by měl být lepší pro dámy a boxer pro muže.  2) Pario / sarung by mělo být poskytnuto poté, co jsme udělali s našimi křovinami. Cítím se trápení, když jsem chodil z ošetřovny do sprchy.  3) Místnost je příliš hezká. Měl by být naplněn balijskou uklidňující hudbou.
Další informace
Datum zážitku: listopad 2017
Google
Užitečné
Přeposlat
Travelicious_K napsal(a) recenzi čvc 2017
Kuala Lumpur, Malajsie519 příspěvků267 bodů za pomoc
Přijel sem pár lázeňských procedur. Dostali jsme poukázky mimo Fave (dříve Groupon). Udělala schůzku pro první místo v dopoledních hodinách. Byli jsme nuceni počkat nejméně 15 minut, než jsme byli odvezeni do místnosti. Pak se noha namočila, která měla trvat 15 minut, a trvala déle. Takže voda po nějaké době zchladla (nebylo to tak horké, než začalo). Očividně nebyli připraveni. Masáž, křovina a jacuzzi byly jinak úžasné. Každou minutu jsme si užili. Místnost, ve které jsme ošetřovali, byla opravdu prostorná a hezky zdobená, ale vstup do lázní vypadal starý a opotřebovaný. V našem pokoji se šel šváb, než začala naše léčba. Tato lázeň by byla lépe přijata, kdyby se jim podařilo dát místu trochu spručnosti. Vedle našich masérů nebyli ostatní zaměstnanci tak skvělí. Nikdo nebyl v dohledu, když jsme dokončili naši léčbu, a tak jsme odjeli. Když jsme dorazili na parkoviště, dostali jsme telefonát, který nás požádal, abychom se vrátili a poskytli jim kód voucheru (který jsme již dali před zahájením léčby). Celkový verdikt: dobrá lázeňská péče, špatná správa zařízení.
Další informace
Datum zážitku: červenec 2017
Google
Užitečné
Přeposlat
jeremy l napsal(a) recenzi čvc 2017
2 příspěvky9 bodů za pomoc
Nedoporučuji tady. Pro 26. října 2017 jsem uskutečnil nákup Sri Tichého lázeňského kupónového kupónu 2 kupony a 1 kupónu pro jednu osobu a volal jsem na ten den v 13 hodin, abych rezervoval pět osob pro dnešek 7/7/17. moje rezervace byla provedena pod jménem MS Tay a my jsme nebyli žádali o naši příležitost ani tentokrát. Ve dnech 7.7.17 v 16.00 jsem však volala, aby znovu potvrdila svou rezervaci a svým zaměstnancům bylo řečeno, že nebyla provedena žádná rezervace. Dal mě manažerovi, aby vyřešil problém, a manažerka Olga chtěla vyšetřit problém. Zavolal jsem však zpátky a bylo mi řečeno, že neexistuje žádná výhrada a že by chtěla dále zkoumat. Žádám o přeuspořádání, ale řekla mi, že mne může zítra jen zasáhnout, ale musí nás rozdělit na tři různé směny. Řekla jsem jí, že nemohu rozdělit tři posuny, protože by to ztratilo celý den pro to lázně, protože moji rodiče a sourozenci přišli až z Penangu. Dokonce říká, že je to můj omyl, že jsem při rezervaci nezadal své poukázkové číslo a ona dokonce říká, že jsem si koupil poukaz, takže nemohu žádat tolik. Ten správce považuji za urážlivého, hrubého a neprofesionálního. Šel jsem do mandara lázně na slunečním svitu a tam měl příjemnou masáž.
Další informace
Datum zážitku: červenec 2017
Google
Užitečné
Přeposlat