Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Royal Princess

135 recenzí
Cestovatel (584)
Společné prostory (1 573)
Stravování a bary (832)
Itineráře pro tuto loď
Plán cesty

Přehled

Informace o:
Cestující: 3 560   |   Posádka: 1 346
Poměr cestujících a posádky: 2,64:1
Poměr počtu cestujících a prostoru: 39,6:1
Spuštění na vodu: 2013   

Kajuty

Balkon
Velikost kajuty: 222–233 sq. ft.
Propojené pokoje: 30
Pokoje s bezbariérovým přístupem: 29
Maximální počet cestujících: 4
Počet kajut: 1029
Hodnocení cestovatelů
  • 65
  • 26
  • 27
  • 9
  • 8
Období roku
Jazyk
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Stacy H napsal(a) recenzi čvc 2019
25 příspěvků23 bodů za pomoc
S manželem jsme si rezervovali plavbu z Southamptonu do Norska. Zaplatili jsme za několik výletů na břeh. Zatímco na plavbě jsme se rozhodli zrušit mnoho zájezdů, protože jsme cítili, že za peníze nic nestojí. Měli jsme vrátit 329 $. 01 (U. S.). Plavby pro princezny s potěšením přijaly naši kreditní kartu, která nám účtovala poplatky za pobřežní výlety, měsíce před plavbou, ale my jsme neměli mít na naši kartu vrácen kredit. Bylo nám řečeno, že musíme čekat na kontrolu. 24. července (o 25 dní později) jsme zazvonili na plavby princezny v Austrálii. Po rozhovoru se zaměstnanci jsme dostali automatickou odpověď, ale nemohli jsme odpovědět na e-mail s našimi obavami. Nyní je to o šest dní později, celý MĚSÍC od ukončení plavby a stále jsme neobdrželi ani cent ani e-mail, který by nás informoval o tom, co se stalo s našimi penězi. * Jsme zklamaní z toho, že jsme nedostali včas své peníze, ve skutečnosti jsme stále žádné peníze nedostali. * Jak archaické musíme čekat na „kontrolu“ * Bylo by hezké mít možnost poslat někomu na Princess e-mail a obdržet odpověď, která není automatizovaná Palec dolů k tobě, princezna plavby
Další informace
Google
6 bodů za pomoc
Užitečné
Přeposlat
Glenda D napsal(a) recenzi čvn 2018
8 příspěvků4 body za pomoc
Výlet pro lidi starší 85 let. Velké zklamání. Cruise ředitel hrozný. Nedostatek slušné zábavy. Průměrný průměr jídel v jídelnách. Zařízení na praní prádla není dostatečné. Vzhledem k zrušenému portu byla jediná kompenzace 100 dolarů, ale vtip je, že musí být použita na lodi. Takže vyhrají. Nejlépe je to, že dvakrát zaúčtovali všechny účty za palubní poplatky. To způsobuje trápení pro sebe. Jediný pozitivní je úžasný dělník. (Barstaff, čističe kabin a pracovníci restaurací.)
Další informace
Google
Užitečné
Přeposlat