TripAdvisor pro restaurace

Přečtěte si, jak do Vaší restaurace přilákat více hladových hostů pomocí zdrojů, nejlepších postupů a rad, jak využít TripAdvisor na maximum.

Nové a vzrušující

Oblíbené

Jak nastavit přímé zprávy od hostů

Jak nastavit přímé zprávy od hostůKromě zanechání veřejné recenze na TripAdvisoru mohou hosté zahrnout i zpětnou vazbu sdílenou přímo s Vámi ve Vaší doručené poště na TripAdvisoru. Zde je postup, jak nastavit a přijímat přímé zprávy od hostů.

Co jsou přímé zprávy?

Hosté Vám nyní kromě napsání veřejné recenze mohou poslat i přímou zprávu. Mohou nabídnout specifickou zpětnou vazbu, kterou by raději veřejně nesdíleli, jmenovitě zmínit člena personálu nebo přidat další kontext týkající se jejich recenze, který chtějí, abyste znali. Přímé zprávy se ve Vašem veřejném profilu na TripAdvisoru nezobrazí – je to jednoduše způsob, jak můžete získat další zpětnou vazbu týkající se Vaší restaurace.

Odtud můžete pokračovat v konverzaci prostřednictvím Vaší doručené pošty. Tato odpověď nebude zveřejněna ve Vašem veřejném profilu na TripAdvisoru tak, jako by byla zveřejněna odpověď vedení.

Nastavení přímých zpráv

Abyste mohli obdržet přímé zprávy od hostů, budete nutné, abyste tuto funkci zapnuli. Vždy může odpovědět pouze jedna osoba z dané restaurace, proto se poraďte s Vašim personálem, kdo je pro tyto odpovědi nejvíce kompetentní. Změníte-li názor, nemějte obavy – stačí, když zadáte novou kontaktní osobu a budete postupovat podle následujících kroků.

Zde je náš podrobný průvodce nastavením přímých zpráv:

  1. Tuto zprávu obdržíte pouze v případě, že jste předtím převzali kontrolu nad Vašim profilem na TripAdvisoru – je to snadné a můžete tak zde učinit zdarma.
  2. Jakmile převezmete kontrolu nad Vaším profilem, přihlaste se do centra správy. V části „Podrobnosti o podniku“ na domovské stránce se zobrazí část s názvem „Nastavení zpráv“.
  3. Klikněte na tlačítko „Zapnout přímé zprávy“ a zaškrtnutím políčka označte, že jste kontaktní osobou pro všechny přímé zprávy od hostů.

Pokud jste na TripAdvisoru vypnuli soukromé zprávy prostřednictvím Vaší doručené pošty TripAdvisoru, budete muset přejít na nastavení profilu a znovu je zapnout, abyste mohli tyto zprávy dostávat. Chcete-li tak učinit, klikněte na tlačítko „Přejít na nastavení“.

Jakmile zapnete přímé zprávy, mělo by se v části „Nastavení zpráv“ zobrazit Vaše jméno nebo jméno jednoho z Vašich zaměstnanců coby „kontaktní osoba“.

Je-li Vaší kontaktní osobou jiný člen Vašeho týmu, můžete ji kdykoliv změnit na Vás samotné zaškrtnutím políčka, kterým označíte, že jste kontaktní osobou Vy.

Chcete-li zobrazit Vaše přímé zprávy a odpovídat na ně, klikněte na ikonu doručené pošty v pravém horním rohu centra správy. Další informace o našich tipech pro odpovídání na Vaše obdržené přímé zprávy naleznete zde.

Poslední aktualizace: 3. května 2019

První 3 věci, které byste měli udělat po převzetí kontroly nad Vaším profilem

První 3 věci, které byste měli udělat po převzetí kontroly nad Vaším profilem Jakmile bezplatně převezmete kontrolu nad profilem Vašeho podniku, nastavte a spusťte jej v těchto třech jednoduchých krocích.

Nyní, když jste převzali kontrolu nad Vaším profilem, máte přístup k celé řadě bezplatných nástrojů, které Vám pomohou rozvíjet Váš podnik. Zde se přihlaste do centra správy, kde budete moci odpovídat na recenze, nahrávat fotografie, aktualizovat podrobnosti o podniku, jako jsou hodiny nebo jídelní lístky, sledovat Vaši výkonnost a mnoho dalšího.

Tyto tři jednoduché úkony by Vám měly pomoci profil nastavit a spustit – a měly by Vám zabrat pouze několik minut:

1. Zkontrolujte podrobnosti Vašeho profilu

Ujistěte se, že je Váš profil aktuální, a to na kartě „Správa profilu“ v centru správy. Zde budete moci aktualizovat Vaše webové stránky, telefonní číslo, otevírací dobu, jídelní lístek a veškeré vybavení, které nabízíte, jako je parkování nebo terasa. Veškeré změny, které provedete, budou na webové stránce aktivní během několika dnů.

Přečtěte si našeho podrobného průvodce aktualizací Vašeho profilu zde.

2. Nahrajte fotografie

Hosté nakupují očima. Nahrání fotografií Vaší restaurace je rychlým a snadným způsobem, jak Váš profil učinit více vzrušující a zajímavější pro potenciální hosty, kteří hledají restauraci, jako je ta Vaše. Dokonce platí, že i pouhá jediná fotografie vedení dokáže zájem navýšit až o 44 %. Na Vaši stránku můžete přidat až 50 fotografií najednou.

Poté zkontrolujte primární fotografii. TripAdvisor ji pro Vás zvolí automaticky na základě kvality, ale můžete také vybrat vlastní.

Chcete-li se dozvědět, jak pořídit skvělé fotografie pro Váš profil bez profesionálního fotoaparátu, přečtěte si našeho průvodce zde.

3. Zobrazte Vaši výkonnost

Dalším rychlým způsobem, jak zajistit správné nastavení profilu, je porozumět Vaší výkonnosti pomocí našeho panelu správy. Získáte ucelený pohled na Vaše pořadí na TripAdvisoru, návštěvnost Vašeho profilu a počet recenzí a fotografií, které jste obdrželi. Můžete také zobrazit panel správy konkurence a začít sledovat Vaši výkonnost v porovnání s klíčovými konkurenty.

Další informace o tom, jak sledovat Vaši výkonnost na TripAdvisoru, naleznete zde.

...

Odpovídání na přímé zprávy na TripAdvisoru

Odpovídání na přímé zprávy na TripAdvisoru Kromě zanechání veřejné recenze na TripAdvisoru mohou hosté zahrnout i zpětnou vazbu sdílenou pouze s vlastníkem nebo správcem profilu restaurace na TripAdvisoru. Zde je průvodce přijímáním přímých zpráv a odpovídáním na ně na TripAdvisoru.

Představujeme přímé zasílání zpráv

Když host píše recenzi na TripAdvisoru, má nyní možnost přidat soukromou zprávu určenou přímo Vám. Může se jednat o specifickou zpětnou vazbu, speciální pochvalu pro skvělého pracovníka nebo doplňující kontext týkající se recenze hosta, který Vám může pomoci na tuto zpětnou vazbu reagovat. Budete moci pokračovat v rozhovoru s hostem a ukázat mu Vaši pohostinnost i poté, co opustí Vaši restauraci.

Tuto zprávu obdržíte pouze v případě, že už jste převzali kontrolu nad Vaším profilem na TripAdvisoru – to můžete snadno a zdarma udělat zde.

Rozdíl mezi přímými zprávami a veřejnými recenzemi

Přímé zprávy představují osobní konverzaci mezi Vámi a hostem. Nejsou spojeny s hodnocením s bublinkami a nemají vliv na Vaše pořadí na TripAdvisoru. Zpráva se neobjeví ve Vašem veřejném profilu na TripAdvisoru. Je to prostě způsob, jak získat další zpětnou vazbu na Vaši restauraci.

Každý, kdo napíše přímou zprávu, zároveň napíše i recenzi. Recenze je veřejná, je spojená s hodnocením s bublinkami a má vliv na Vaše pořadí na TripAdvisoru. Recenze a Vaše odpověď vedení budou zveřejněny na Vaší stránce na TripAdvisoru, kde si je může kdokoli přečíst.

Odpovídání na přímé zprávy

...

Jak aktualizovat Vaši polohu na TripAdvisoru

Jak aktualizovat Vaši polohu na TripAdvisoru Jakmile hladoví hosté na TripAdvisoru objeví Vaši restauraci, je důležité, aby snadno nalezli její reálnou polohu. Zde naleznete postup, jak ověřit Vaši adresu a připínáček na mapě zobrazené na TripAdvisoru a ujistit se, že jsou aktuální.

Podívejte se, kde jste uvedeni

Hosté vidí Vaši polohu v horní části Vaší stránky na TripAdvisoru pod názvem Vaší restaurace a v části „Poloha a kontakt“ pod Vašimi fotografiemi.

Chcete-li aktualizovat Vaši polohu:

  1. Nejprve přejděte na stránku tripadvisor.cz/owners. Chcete-li provést jakékoliv změny ve Vašem profilu, budete muset převzít kontrolu nad Vaší restaurací, pokud jste tak již neučinili. Je to zdarma a můžete tak snadno učinit zde.
  2. Až kontrolu převezmete, klikněte na název Vaší restaurace. Budete tak přesměrováni do Vašeho centra správy.
  3. Na kartě „Správa profilu“ vyberte možnost „Poloha“.
  4. Zde můžete zkontrolovat Vaši ulici, město, region a PSČ.
  5. Pokud je složitější Vás najít, můžete do volitelného oddílu „Další informace k adrese“ zahrnout další informace, například konkrétní křižovatku nebo náměstí.
  6. Až budete mít úpravy hotové, klikněte na oranžové tlačítko „Odeslat“.

Hosté Vás také mohou najít v mapách, když se dívají, co se nachází v jejich blízkosti. Pokud chcete aktualizovat Váš připínáček na mapě:

  1. Na kartě „Správa profilu“ vyberte možnost „Poloha“. Pod informacemi o adrese uvidíte Vaši mapu. Klikněte na možnost „Ověřit připínáček na mapě“.
  2. Ověřte polohu Vašeho podniku kliknutím na tlačítko „Potvrdit“ nebo polohu na mapě upravte přetáhnutím připínáčku. Aby Vás zákazníci snadno našli, umístěte připínáček na hlavní vchod nebo parkoviště.
  3. Klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jakékoliv aktualizace, které provedete, budou zveřejněny do 24 hodin.

...

Začínáme se službou TripAdvisor pro restaurace

Začínáme se službou TripAdvisor pro restaurace Jste na TripAdvisoru nováčky? Tento úvodní průvodce Vám představí vše, co potřebujete, abyste se mohli rychle a bez potíží pustit do práce....

Jak nastavit přímé zprávy od hostů

Jak nastavit přímé zprávy od hostůKromě zanechání veřejné recenze na TripAdvisoru mohou hosté zahrnout i zpětnou vazbu sdílenou přímo s Vámi ve Vaší doručené poště na TripAdvisoru. Zde je postup, jak nastavit a přijímat přímé zprávy od hostů.

Co jsou přímé zprávy?

Hosté Vám nyní kromě napsání veřejné recenze mohou poslat i přímou zprávu. Mohou nabídnout specifickou zpětnou vazbu, kterou by raději veřejně nesdíleli, jmenovitě zmínit člena personálu nebo přidat další kontext týkající se jejich recenze, který chtějí, abyste znali. Přímé zprávy se ve Vašem veřejném profilu na TripAdvisoru nezobrazí – je to jednoduše způsob, jak můžete získat další zpětnou vazbu týkající se Vaší restaurace.

Odtud můžete pokračovat v konverzaci prostřednictvím Vaší doručené pošty. Tato odpověď nebude zveřejněna ve Vašem veřejném profilu na TripAdvisoru tak, jako by byla zveřejněna odpověď vedení.

Nastavení přímých zpráv

Abyste mohli obdržet přímé zprávy od hostů, budete nutné, abyste tuto funkci zapnuli. Vždy může odpovědět pouze jedna osoba z dané restaurace, proto se poraďte s Vašim personálem, kdo je pro tyto odpovědi nejvíce kompetentní. Změníte-li názor, nemějte obavy – stačí, když zadáte novou kontaktní osobu a budete postupovat podle následujících kroků.

Zde je náš podrobný průvodce nastavením přímých zpráv:

  1. Tuto zprávu obdržíte pouze v případě, že jste předtím převzali kontrolu nad Vašim profilem na TripAdvisoru – je to snadné a můžete tak zde učinit zdarma.
  2. Jakmile převezmete kontrolu nad Vaším profilem, přihlaste se do centra správy. V části „Podrobnosti o podniku“ na domovské stránce se zobrazí část s názvem „Nastavení zpráv“.
  3. Klikněte na tlačítko „Zapnout přímé zprávy“ a zaškrtnutím políčka označte, že jste kontaktní osobou pro všechny přímé zprávy od hostů.

Pokud jste na TripAdvisoru vypnuli soukromé zprávy prostřednictvím Vaší doručené pošty TripAdvisoru, budete muset přejít na nastavení profilu a znovu je zapnout, abyste mohli tyto zprávy dostávat. Chcete-li tak učinit, klikněte na tlačítko „Přejít na nastavení“.

Jakmile zapnete přímé zprávy, mělo by se v části „Nastavení zpráv“ zobrazit Vaše jméno nebo jméno jednoho z Vašich zaměstnanců coby „kontaktní osoba“.

Je-li Vaší kontaktní osobou jiný člen Vašeho týmu, můžete ji kdykoliv změnit na Vás samotné zaškrtnutím políčka, kterým označíte, že jste kontaktní osobou Vy.

Chcete-li zobrazit Vaše přímé zprávy a odpovídat na ně, klikněte na ikonu doručené pošty v pravém horním rohu centra správy. Další informace o našich tipech pro odpovídání na Vaše obdržené přímé zprávy naleznete zde.

Poslední aktualizace: 3. května 2019

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]Přilákejte do Vašeho zařízení vysoce kvalitní návštěvníky tím, že budete Váš profil propagovat nad výsledky vyhledávání ubytování ve Vašem okolí na TripAdvisoru....

Jak tato restaurace dala vzniknout jedněm z nejlepších hamburgerů ve Francii

Jak tato restaurace dala vzniknout jedněm z nejlepších hamburgerů ve Francii Restaurace King Marcel, která nabízí gurmánské hamburgery s čerstvými místními ingrediencemi, se rozrostla z malého obchodu v Lyonu do řetězce, který se chystá vzít útokem segment rychlého občerstvení ve Francii.

Vítejte v restauraci King Marcel, Francie

Existuje jen málo kulinářských výzev, ve kterých Francouzi nedokáží excelovat. Burgery patří k většině z nich, u kterých to dokáží. A přesně to si za cíl stanovil generální ředitel společnosti King Marcel Group, Chrisophe San Miguel. Restaurace King Marcel začínala v Lyonu v roce 2013 jako skromné hamburgerové bistro a nyní se rozrostla do několika umístění po celé zemi s více než 70 zaměstnanci.

Růst však neměl negativní dopad na kvalitu. Pobočka restaurace King Marcel na ulici Rue de Montmartre v Paříži získala více než 850 recenzí, má průměrné hodnocení 4,5 z 5,0 a v roce 2017 získala Certifikát výjimečnosti. TripAdvisor také restauraci King Marcel v roce 2018 jmenoval čtvrtou nejlepší burgerovou restaurací ve Francii.

Výzva: Jak přilákat zákazníky opakovaně

Při tak působivém růstu je důležité udržovat trvale vysokou kvalitu. San Miguel říká: „Naše cíle jsou jednoduché, ale ambiciózní: zajistit konzistentní kvalitu služeb a dokonalý produkt od prvního až k poslednímu zákazníkovi, každý den, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.“

To není snadný úkol. Aby se ujistili, že je jejich produkt vždy v normě, zaměstnanci restaurace King Marcel pečlivě sledují online pověst restaurace. Je to obzvláště důležité, protože hamburgery se ve Francii staly oblíbenější.

„Naším cílem je být pro všechny naše zákazníky milovanou a [oblíbenou] značkou,“ říká San Miguel. „Za tímto účelem se musíme neustále rozvíjet, abychom zákazníky i nadále přilákávali zpět.“

Jak používají TripAdvisor

V tu chvíli přichází na řadu TripAdvisor. Aby si restaurace King Marcel udržela stálou úroveň a aby se jí dařilo přilákávat hosty opakovaně, používá recenze, díky kterým naslouchá zpětné vazbě zákazníků, provádí změny a nabízí online kontaktní bod týkající se jejích pohostinských služeb.

Naším cílem je zůstat i nadále milovanou a [oblíbenou] značkou pro všechny naše zákazníky. Za tímto účelem se musíme neustále rozvíjet, abychom zákazníky i nadále přilákávali zpět....

Jak tento španělský vinný bar přilákává cestovatele i místní obyvatele

Jak tento španělský vinný bar přilákává cestovatele i místní obyvatele Tento držitel Certifikátu výjimečnosti je jedním z nejlepších vinných barů v Madridu. Zde zjistíte, jak se jim do jejich restaurace daří přilákávat místní obyvatele i turisty.

Vítejte ve vinotéce Moratín Vinoteca Bistrot, Španělsko

Vinotéku Moratín Vinoteca Bistrot přivedli v roce 2012 k životu bratři Marcos a Alejandro Gil v a jedná se o okouzlující a romantické místo, které je ideální pro strávení noci v madridské čtvrti Barrio de Las Letras. Přestože je podnik proslulý vynikající sezónní a místní kuchyní, hlavním lákadlem jejich činnosti je jejich vinný lístek. Spoluvlastník Marcos Gil říká: „Snažíme se nabídnout širokou škálu vín, která je rozdělena podle regionů i různých odrůd révy. Naším cílem je učinit každou návštěvu osobní, poznat vkus návštěvníků a nabídnout jim tak to správné víno.“

Moratín Vinoteca Bistrot získala její první Certifikát výjimečnosti v roce 2016 a na TripAdvisoru má více než 900 recenzí a průměrné hodnocení s bublinkami 4,5 z 5,0. Je to natolik oblíbená, že není jednoduché tu získat stůl, ale stojí to za to.

Výzva: Je důležité udržet tempo

V rušném městě, jako je Madrid, není snadné v davu vyniknout, a to ani v případě restaurace, která je zaneprázdněná a oblíbená. Marcos jako zkušený restauratér ví, že velká obliba restaurace vždy neznamená to, že je zisková. Musíte „vytvořit globální vizi o realitě a potřebách zákazníků i podniku,“ říká Marcos. A co je nejdůležitější, abyste zákazníků přilákávali více, musíte vědět, odkud přicházejí – jak po zeměpisné stránce, tak i z hlediska marketingových kanálů.

„Naše klientela se skládá z místních štamgastů a cestovatelů z jiných oblastí Španělska a zahraničí,“ říká Marcos. Marcos a jeho tým používají TripAdvisor k tomu, aby si udrželi tempo a aby mohli přilákávat co nejvíce nových zákazníků, protože TripAdvisor není jen pro cestovatele: 32 % všech návštěv restaurací na TripAdvisoru ve Španělsku představují místní obyvatelé.

Jak používají TripAdvisor

Téměř 75 % našich návštěvníků přichází díky platformám, jako je TripAdvisor.

Jejich tým se trvale a zcela zaměřuje na spokojenost zákazníků, proto jsou recenze i nadále klíčovou součástí jejich obchodních aktivit. Recenze jim pomáhají i nadále provádět změny, díky nimž se restaurace stává ještě lepší. „Pomáhá nám to pokračovat v naší práci,“ říká Marcos. „Sdílíme recenze s našimi zaměstnanci, abychom posílili naše silné stránky i to, co potřebujeme ke zlepšení.“

„Téměř 75 % našich návštěvníků přichází díky platformám, jako je TripAdvisor,“ říká Marcos. „Vyhledávají a vybírají si nás díky recenzím a když vidí, že jsme získali Certifikát výjimečnosti, důvěřují nám.“

...