Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Recenze (2 211)
Filtrovat recenze
10 výsledků
Hodnocení cestovatelů
6
2
1
1
0
Typ cestovatele
Období roku
JazykČeština
Další jazyky
6
2
1
1
0
Co říkají cestovatelé:
Filtrčeština
Aktualizace seznamu...
1510 recenzí
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: 5. srpna 2018

Místnost byla velmi prostorná, měli jsme posezení s stolem, na kterém bychom mohli jíst, a potom postele s dostatečným prostorem. Pokoj / koupelna byla velmi čistá a pěkně zařízená. Kdybych měl zůstat v této oblasti znovu, asi bydlel v tomto hotelu!Více

Recenze byla získána ve spolupráci se společností Radisson Blu Hotels.
Datum pobytu: srpen 2018
Autor odpovědi: Lois T, Guest Relations Manager zařízení Radisson Blu Edwardian BerkshireZodpovězeno: 7. srpna 2018
Překladač Google

Více

Recenzováno: 5. srpna 2018

Je pravda, že jsem nevyplachl na drahý pokoj - jen jeden na jednu noc, protože jsem byl v Londýně. Přestože je v některých oblastech vynikající (osoba, která mě kontrolovala, byla potěšením a nemohla být užitečnější a informativnější), jiné oblasti chyběly. Přihlášení bylo hladké, jak bylo...zmíněno výše. Brzy jsem byl do mého "upgradovaného" pokoje. Nejsem si jistý, proč nebo z jakého důvodu jsem byl upgradován, nebo kdybych byl skutečně upgradován, ale můj pokoj byl velmi malý. Jen trochu větší než jednolůžko bylo pohodlné. Místnost měla všechny vybavení, které byste očekávali z hotelového pokoje od hotelu Radisson, ale bylo to nepříjemně horké. Teplota v pokoji byla více či méně zbytečná, takže to nebyla ta nejpohodlnější místnost, v níž jsem kdydlela. Koupelna byla dobře vybavená, s dobrou sprchou. Pokud by to byla vylepšená místnost, byl bych z mého původního výběru pokojů velmi zklamaný. V hotelu jsem nejela ani nepil, takže nemohu komentovat tento aspekt pobytu. Nicméně jsem si vzal snídani. Snídaně byla formou bufetu, s kávou / čajem podávaným ke stolu. Jídlo bylo chutné, dobře uvařené a příjemné a jídelna byla příjemná a příjemná - stejně jako zaměstnanci. Dobrý přírůstek a snídaně. Podívejte se, bylo to nejpříjemnější. Během svého pobytu mi byl poslán text z Radissonu a řekl: "Podívejte se na aplikaci!" A tak jsem to udělal. Všichni byli zkontrolováni, všichni potvrdili - pěkné a snadné jsem si myslel. Zde je to trochu divné. Klesajícím klíčem do pole "expresní check out" mohu jen říct, že jsem byl "zalomený" chlápkem za recepcí. "Odcházeli jste se?" Ano, říkám. Aplikaci jsem použil. Bez odpovědi na úsměv na tváři? "O tom uvidíme číslo pokoje?" A pak se hodně houstlo a nafouklo později, on neochotně souhlasil, že jsem se prohlédl, zaplatil můj příspěvek a měl dovoleno odejít. Bez takového "děkuji!" Nebo "Sbohem". Nejvíce zvláštní. Možná, že by se měli podezřívat jediní cestující v Londýně ve svých 40 letech? Mohlo to být dotek špatné komunikace, ale cítil jsem se nevítaný a zbytečně zavolal na rušnou recepci. Jinak to byl slušný pobyt. Nic mimořádného. Nic zvláštního. Bylo to pohodlné a příjemné. Zůstal bych znovu, ale předtím jsem se snažil hledat zvláštní sazby. Racková rychlost je velmi nákladná, ačkoli je situace téměř dokonalá, a to je téměř na Oxford Street.Více

Datum pobytu: červenec 2018
Autor odpovědi: Lois T, Guest Relations Manager zařízení Radisson Blu Edwardian BerkshireZodpovězeno: 7. srpna 2018
Překladač Google

Více

Recenzováno: 5. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

Náš pobyt s dokonalým. Skvělá lokalita, služby a vynikající personál, který se vždy usmíval a požádal a nabídl pomoc. Zvláštní poděkování patří vám. Byl to laskavý a nic mu nebylo moc, aby mu pomohl.Více

Datum pobytu: srpen 2018
Autor odpovědi: Lois T, Guest Relations Manager zařízení Radisson Blu Edwardian BerkshireZodpovězeno: 7. srpna 2018
Překladač Google

Více

Recenzováno: 4. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

Děkuji za vaši pohostinnost. Můj pobyt byl perfektní a nic pro zaměstnance nebylo příliš. Milovala jsem každou minutu svého času. Vykřikněte všem zaměstnancům, zejména panu Roushovi, který nám vždy usmíval.Více

Datum pobytu: srpen 2018
Autor odpovědi: Lois T, Guest Relations Manager zařízení Radisson Blu Edwardian BerkshireZodpovězeno: 7. srpna 2018
Překladač Google

Více

Recenzováno: 2. srpna 2018

Zůstali jsme zde čtyři krát za poslední dva roky a obvykle to bylo skvělé, ale něco se změnilo. Předplatili jsme za C $ 1800 za čtyři noci. Dostali jsme pokoj s rozbitým matrací. Skolaboval a z něj vystupoval velký kus. Když bylo pozdě a jsme...byli unavení, čekali jsme, až se následující den ráno změní. V 18 hodin to ještě nebylo. Zeptali jsme se znovu a údržba přišla, potvrdila, že byla rozbitá a řekla, že se o to postará. Vrátili jsme se v 11 hodin a nic nebylo. Duty Manager se objevil, potvrdil, že je potřeba vyměnit a nabídl nám novou místnost, kdybychom všechno okamžitě zabalili. AT 11 pm? ? ? ? . Říkal, že všechno, co nám mohl nabídnout, byl úvěr ve výši 250 liber (C $ 423). Platíme víc než noc a strávili jsme dvě noci na rozbité matraci v údajně čtyřhvězdičkovém hotelu. Další škoda, kdy se nová místnost nepřipravila, i když nám bylo řečeno, že nás velmi pozdě na 12 hodinovou funkci, kterou jsme byli v Londýně. Duty Manager slíbil, že někdo z "vyšší platové třídy" bude v kontaktu. V neděli v 9 hodin ráno bylo 30 minut čekat, než se dostanete na snídani, protože stoly nebyly vyčištěny a na bufetu nebylo ani málo ani žádné jídlo. Zjevně zoufale krátký personál. Poslední ráno jsme se se stejným vedoucím pracovních povinností zeptali, jestli nás kontaktovali, ale samozřejmě jsme ne. Z vynikajících zaměstnanců jsme cítili skutečnou frustraci. Když jsme se dostali domů, napsali jsme službě zákazníkům a o dva týdny později jsme neměli odpověď od nikoho. Nesoudíme tím chybou, ale tím, jak jsou věci fixovány. Není ani kontaktovat zákaznické vztahy, je absolutně nepřijatelné. Nejsme stěžovatelé, cestujeme značně a musíme říci, že zaměstnanci hotelu, Roberto, Mohammad a Anna jsou modely profesionality, ale starší lidé, kteří je mají zálohovat, nechávají je a reputaci hotelu strašidelně dolů. Tam jsou jiné, stejně dobře umístěné, hotely v Londýně, kde výkonný péče o své hosty zkušenosti.Více

Datum pobytu: červenec 2018
Autor odpovědi: Lois T, Guest Relations Manager zařízení Radisson Blu Edwardian BerkshireZodpovězeno: 3. srpna 2018
Překladač Google

Více

Zobrazit další recenze
Získejte rychlé odpovědi od personálu a předchozích hostů zařízení Radisson Blu Edwardian Berkshire.
Poznámka: Váš dotaz bude zveřejněn na stránce Otázky a odpovědi.
Odeslat
Pravidla pro zveřejňování příspěvků
Je toto Váš profil na TripAdvisoru?
Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více. Převezměte kontrolu nad svým profilem