Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Occidental Castellana Norte

Přehled
Navštivte web hotelu
Avenida Manoteras 20, 28050 Madrid Španělsko Zobrazit na mapě
Název/adresa v místním jazyce
VYBAVENÍ
Wi-Fi zdarma
Parkování
Snídaně formou bufetu
Klimatizace
Nekuřácký hotel
Restaurace
Pokojová služba
4hvězdičkové ubytování
Doplňující informace
Navštivte web hotelu
Nabídky z destinace Occidental Castellana Norte
Speciální nabídka:Mimořádná sleva 10%
Nabídky hotelu
Informace
Kategorie hotelu
Kontaktní údaje
Vybavení hotelu
VYBAVENÍ HOTELU
Pokojová služba
Restaurace
Bezplatný vysokorychlostní internet (WiFi)
Bar/salónek
Banketový salonek
Bezbariérový přístup
Business centrum s přístupem k internetu
Čistírna
Jazykově vybavený personál
K dispozici je snídaně
Klimatizace
Konferenční prostory
Minibar
Nekuřácký hotel
Prádelna
Správce
Zasedací místnosti
Snídaně v ceně
Fitness centrum s tělocvičnou/posilovnou
Bazén
Ocenění a uznání
Certifikát výjimečnosti
Certifikát výjimečnosti
Styl hotelu
Cenově nejvýhodnější
,
Business
,
Rodinné
,
Luxusní
,
Romantické
Typy pokojů
Nekuřácké pokoje, Pokoje s bezbariérovým přístupem, Apartmány
Kategorie hotelu
Ocenění a uznání
Certifikát výjimečnosti
Certifikát výjimečnosti
Kontaktní údaje
Styl hotelu
Cenově nejvýhodnější
,
Business
,
Rodinné
,
Luxusní
,
Romantické
Typy pokojů
Nekuřácké pokoje, Pokoje s bezbariérovým přístupem, Apartmány
Pokoje
144
Rozsah cen
68 US$–158 US$ (na základě průměrných cen standardního pokoje)
Také známo jako
Barcelo Castellana Norte Hotel Madrid
,
Barcelo Hotel Madrid
Umístění
Španělsko > Madridské společenství > Madrid
V blízkosti
Hotely poblížZobrazit všech 452 nedalekých hotelů
Exe Madrid Norte
723 recenzí
0,4 km daleko
Hotel Mirador de Chamartin
489 recenzí
0,62 km daleko
NH Madrid Las Tablas
820 recenzí
1,18 km daleko
Villamadrid Hotel
329 recenzí
1,68 km daleko
Restaurace v blízkém okolíZobrazit všech 12 982 nedalekých restaurací
El Barrilon
25 recenzí
0,59 km daleko
Sake
63 recenzí
0,61 km daleko
Gourmet Bar
28 recenzí
0,49 km daleko
El Siete
20 recenzí
0,6 km daleko
Atrakce poblížZobrazit všech 2 954 nedalekých atrakcí
Palacio de Liria
14 recenzí
1,05 km daleko
Ciudad BBVA
21 recenzí
1,59 km daleko
El Mirador
17 recenzí
1,16 km daleko
Toledo&La Mancha Tour - SPAIN-GUIDE Global Servicio
102 recenzí
0,31 km daleko
Recenze a další
1 094recenzí
259fotografií
16Otázky a odpovědi
0tipů na pokoj
Hodnocení cestovatelů
  • 593
  • 398
  • 79
  • 17
  • 9
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
  • Další jazyky
  • Filtr
  • Čeština
Zobrazit recenze, které obsahují výrazy
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Vřele doporučujeme pro pobyt v severní části Madridu, zvláště pro obchodní účely. Bohužel je spíše daleko od centra města, které je přímo napojeno autobusovou linkou 150. Restaurace není určena pro gurmány, ale dá se zajistit slušnou večeři za rozumnou cenu od 8 hodin večer.
Další informace
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Autor odpovědi: Félix L, Director General zařízení Occidental Castellana Norte
Zodpovězeno: před 2 týdny
Dear guest, We would like to thank you for the review you shared following your recent visit to our Occidental Castellana Norte. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. We are glad to read that you really enjoyed our location for your business purposes. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Yours faithfully, Félix López Pérez General Manager #myBarceló @barcelohoteles
Další informace
Pokojová teplota na 24 centimetrů a při příjezdu byla s hotelem dotazována. Příliš horší. Řekli, že to bylo rozbité (stejná výmluva jako předchozí pobyty pro kolegy i pro sebe). Oni říkali, že se ochladí s vylepšeními na recepci. Ve 2 hodin jsem měl dost a volal recepci, která ne
Další informace
Autor odpovědi: Félix L, Director General zařízení Occidental Castellana Norte
Zodpovězeno: před 2 týdny
Dear Sir, First of all would like to thank you for sharing your experience with us, it is a great opportunity to improve and provide a better service to our guests. Furthermore, would like to express my gratitude for giving some time to my front office manager over the phone, to express what happened and how we are going to try and solve the situation for your next visits. However, I would like to add my apologies to this matter, as I truly believe that our guests comfort is essential for the success of the hotel, and as you can read in the different social medias, we do offer that comfort service. Nevertheless, in this occasion, we could not provide the quality we are used to due to the fact that in this time of the year we can not afford to have the ac on, even though during the day it´s quite pleasant, at night temperature drops heavily, that makes us turn on only the heating system. As my front office manager confirmed, we will make sure you have a pleasant stay next time, and I take this opportunity to thank you for giving us the chance to prove it. Wishing you a nice weekend, Félix López Pérez General Manager
Další informace
Vždycky jsem zde zůstala během mé obchodní návštěvy v Madridu, nejen poblíž mého úřadu, ale také lidí, pohodlného postele a čistoty tohoto hotelu.

Cítím se vítána, když mi zaměstnanci dokážou rozpoznat mysl jako Cristina, Sophia z restaurace, která se všemožně a ráda usmívá, kdy
Další informace
Autor odpovědi: Félix L, Director General zařízení Occidental Castellana Norte
Zodpovězeno: 29. 7. 2018
Dear guest, First of all we would like to express our sincerest gratitude for your trust and loyalty to Occidental Hotels & Resorts. It is indeed a great source of satisfaction to read that once again you had a pleasant stay among us. Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them. Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit. Yours faithfully, Félix López Pérez General Manager #myBarceló #HappyDays
Další informace
Hotel je poměrně nový a ve velmi dobrém stavu. Základní restaurace v přízemí s dobrou hodnotou za peníze. Pokoje jsou nejlepší a pravděpodobně by mohly být posuzovány dokonce i jako 4 hvězdičky, protože není nic opravdu špatného nebo jim chybí.
Další informace
Autor odpovědi: Félix L, Director General zařízení Occidental Castellana Norte
Zodpovězeno: 17. 7. 2018
Dear guest, Thank you for making our Occidental Castellana Norte your choice hotel on this occasion and for your very kind recommendation to the travel community of TripAdvisor, this positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards Thank you for the wonderful description of the room we accommodated you in during your stay, it is our goal to provide our guests with spotless, attractive and spacious rooms and we are really happy to know you liked yours so much. We look forward to welcoming you back again very soon. Kind regards, Félix López Pérez General Manager #myBarceló
Další informace
Právě jsem se vrátil z Madridu a zůstal jsem tady na 4 noci na festival Mad Cool.
Personál je přátelský a ochotný, pokoje jsou skvělé velikosti (koupelna také) a postele jsou obrovské! Trvá to chvíli trvat, než se vrátím do baru, ale byl jsem tam jen dvakrát, protože jsem byl vět
Další informace
Autor odpovědi: Félix L, Director General zařízení Occidental Castellana Norte
Zodpovězeno: 17. 7. 2018
Dear Rebecca, Thank you very much for leaving these wonderful comments on Tripadvisor, we are delighted that you enjoyed your stay among us. We are delighted to see that you enjoyed our buffet breakfast and also very pleased to read your complete satisfaction with the comfort of the room we accommodated you in. Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit. Yours faithfully, Félix López Pérez General Manager #myBarceló
Další informace
Předchozí
Kategorie alb
Všechny fotografieCestovatelPokoj a apartmáStravování Obchodní centrum a místnosti pro společenské události
Předchozí
Do they charge for parking?
Dear Sir, Thank you for your interest. We have an indoor parking and the price is €18 (per day and vehicle, including taxes). Please use our web site if you want to book the hotel. We look forward to serving you son. Have a nice weekend, Félix López Pérez General Manager #myBarceló
0 hlasů
Zobrazit všechny odpovědi
Buenas noches,me gustaría saber la distancia que hay a los museos importantes,y también el precio del 8 al 10 de marzo en dormitorio para 2 personas ,con 2 camas,gracias Elena
Buenas tardes Elena, Muchas gracias por tener en cuenta el Occidental Castellana Norte para su posible viaje a Madrid. Le detallo los tiempos aproximados a los museos más relevantes de la ciudad (tiempo total desde el hotel y en transporte público): · Al Museo del Prado. 36 minutos. · Al Museo Reina Sofía. 37 minutos. · Al Museo Thyssen-Bornemisza. 36 minutos. · Al Museo Arqueológico Nacional. 23 minutos. · Al Museo Cerralbo. 37 minutos. El mejor precio disponible en nuestro sitio web del 8 al 10 de marzo y en habitación doble es de 175€, sin el desayuno y con el IVA incluido. Será un placer poder recibirle y atenderle en nuestro hotel. Estoy a su disposición. Saludos cordiales, Félix López Pérez Director P. D. Agradezco también a santiagoquirossoto su colaboración con la consulta.
0 hlasů
Zobrazit všechny odpovědi
Hola buenas tardes, me gustaría saber en que precio quedaría la estadía para 2 personas los dias 26 de marzo, 27 y no iriamos el 28 en las horas del check out, gracias!!
Buenos días Sebastián, Gracias por interesarse en nuestro hotel. A fecha de hoy, el mejor precio disponible con restricciones para las noches del 26 y 27 de marzo, es de 171€ por habitación y las dos noches. Impuestos incluidos. Me tomo la libertad de sugerirle que tramite la reserva a través de nuestro sitio web pues encontrará ventajas muy interesantes. Deseamos poder atenderle pronto en nuestro hotel. Le mando un saludo, Félix López Pérez Director OCCIDENTAL MADRID ESTE
0 hlasů
Zobrazit všechny odpovědi
Hola voy a viajar a madrid desde colombia quisiera saber si puedo reservar un dia y pagarlo y tener la posibilidad de tener mas dias sin tener q pagarlos antes lo digo por que quiero pasear y no se q tan cerca este del centro y de los sitios turisticos gracias
Buenos días Juan, Muchas gracias por escribirnos. No existe ningún inconveniente en lo que plantea. Puede usted ir abonando días posteriores por la mañana cuando sepa si va a necesitar más noches. No dude dirigirse a nuestro sitio web para aprovechar numerosas ventajas. Saludos cordiales, Félix López Pérez Director
0 hlasů
Zobrazit všechny odpovědi
¿Es posible pedir comida a domicilio en el hotel? Gracias
Apreciado huésped, Muchas gracias por contactarnos. No existe ningún inconveniente si usted desea solicitar comida al hotel. Lo que no permitimos, por motivos de seguridad, es el acceso de los repartidores a la planta de su habitación. Me tomo la libertad de sugerirle que pruebe nuestro servicio de habitaciones pues estoy convencido que lo disfrutará. Si desea reservar su estancia, no deje de visitar nuestro sitio web pues encontrará buenas ventajas. Le mando un saludo y feliz 2018, Félix López Pérez Director #InviernoEnMadrid
0 hlasů
Zobrazit všechny odpovědi
Předchozí
PředchozíDalší
11
Je toto Váš profil na TripAdvisoru?
Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více. Převezměte kontrolu nad svým profilem