Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Cagliari
Zveřejnit
Doručená pošta
Hledat

Caesar's Hotel

Uložit
Via Charles Darwin 2, 09126, Cagliari, Sardinie Itálie
Nejnižší ceny Vašeho pobytu
Hotels.com
Booking.com
111 US$
Zobrazit nabídku
Bezplatné zrušení do 30. 1. 20
Rezervujte nyní, zaplaťte po příjezdu
ZenHotels.com
114 US$
109 US$
Zobrazit nabídku
UŠETŘETE 5 US$
Trip.com114 US$
TripAdvisor111 US$
Nustay.com
* Ceny jsou poskytovány našimi partnery a odráží průměrné ceny pokoje za noc, včetně daní a poplatků. Tyto poplatky jsou fixní, naši partneři o nich vědí a jsou splatné v době rezervace. Podrobnější informace získáte od našich partnerů.
Cestovatel (161)
Pokoj a apartmá (29)
Stravování (12)

Informace

Umístění
Čistota
Služba
Cena / kvalita
Vybavení zařízení
Bezplatné parkování
Bezplatný vysokorychlostní internet (WiFi)
Vířivá vana
Snídaně zdarma
Půjčovna kol
Business centrum s přístupem k internetu
Banketový salonek
Pokoj se službami concierge
Internet zdarma
Wi-Fi
Veřejná síť Wi-Fi
Internet
Bar/salon
Restaurace
Snídaně formou bufetu
Zasedací místnosti
Čistírna
Prádelna
Zobrazit více
Vybavení pokojů
Klimatizace
Pokojová služba
Minibar
Lednička
Plochá TV
Typy pokojů
Nekuřácké pokoje
Rodinné pokoje
Důležité informace
KATEGORIE HOTELU
STYL HOTELU
Rezidenční čtvrť
Střední kategorie
379recenzí0otázek a odpovědí0tipů na pokoj
Hodnocení cestovatelů
  • 128
  • 158
  • 70
  • 14
  • 9
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
  • Více
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Tento hotel se nenachází v centru města, ale pouze 10 minut chůze odtud je autobus a jeho NEJEDNĚJŠÍ. Někteří lidé jsou prostě lasy a nemají rádi procházky. Mají bezplatnou parkovací garáž a to je v Cagliari obtížné najít. Hotel je v pořádku. Byl jsem jen 1 noc. Takže mi to nevadilo
Další informace
Umístění: Tento 4hvězdičkový hotel se nachází daleko od centra města Cagliari. Téměř se nachází téměř odnikud. Autobusová zastávka je daleko. V okolí nejsou žádné obchody. Naproti velmi rušné ulici není daleko. Hotel se nachází v apartmánovém prostoru. Chtěli jsme navštívit jejich vynikající restauraci Caesare. To je uvedeno na TA i na oběd. Abychom byli na bezpečné straně, požádali jsme náš hotel, aby zavolal do své restaurace a provedl rezervaci. Náš hotelový personál byl informován z hotelu Caesare, že dnes je k dispozici pouze oběd formou bufetu! Tyto informace o hotelu Caesare byly špatné! ! Ale v té době jsme to nedokázali rozpoznat. Takže jsme udělali rezervaci pro dvě osoby. Pak jsme si objednali taxi do hotelu Caesare. V 1: 50 s. m. jsme dorazili do hotelu a šli jsme na recepci, abychom je informovali o naší rezervaci. Nyní (!!) Jsme se dozvěděli, že restaurace Caesare je zavřená. Bufet je k dispozici v restauraci "Patio". Při vstupu do této restaurace na první pohled jsme viděli, že je (vypadá) velmi jednoduše. Uvnitř také vypadala jako levná kantýna. Nebyli zde žádní soukromí ani jednotliví hosté. V této místnosti byla jen velká turistická skupina. Na každé tabulce bylo umístěno menu. Název nabídky byl:  "Hotel Gran Buffet Caesar". Za cenu 23, 00 € byl nabízen bufet včetně "bibite a Liquori". S jinými slovy včetně nápojů a likéru. Žádný likér nebyl nikdy podáván. Všechna jídla byla studená! Proč? Zaměstnanci zapomněli zapálit ohřívače! ! Fotografovali jsme. Můžete ji vidět v restauraci Caesare. Jako hlavní chod  "Secondo del giorno" byly k dispozici pouze malé burgery! ! Každá nabízená ryba byla studená! Vinný lístek byl k dispozici pouze v elektronickém zařízení číšníka. Jednoduchá láhev bílého vína (Stellato) byla účtována 25, 00 €. Doplňování vína do skla bylo samoobslužné. Moje individuální subjektivní hodnocení této restaurace je: Servis: 1 bod Kvalita a příprava jídel:  1 bod Hodnota za peníze: 1 bod Ambiance: 2 body Teď jsme šli na recepci a informovali zaměstnance, že chceme mluvit s generálním ředitelem! Po 10 minutách se objevila dáma. Představila se jen svým jménem "Ines". Mysleli jsme si, že bude objednaným a žádaným generálním ředitelem. Byli jsme tedy velmi překvapeni, že řekla, že nemůže mluvit anglicky! ! A pak se ukázalo, že řekla, že je manažerem recepce! ! Zkuste si představit, že na recepci nemůže odpovědná osoba mluvit anglicky! ! Opět jsme se jí zeptali, že chceme mluvit s generálním ředitelem. Dodali jsme, že v případě, že není k dispozici, musí napsat své jméno a poštovní adresu. Tato konverzace byla provedena / držena v Italiano učitelem Italiano. Samozřejmě jsme neobdrželi jméno a poštovní adresu generálního ředitele. Po čekání dalších 10 minut se objevil anglicky mluvící "manažer". Jmenoval se "Andrea". Řekl, že je ředitelem restaurace Caesare. Poté, co jsme ho informovali o našich podrobných zkušenostech  1. : potvrdil, že - svými slovy - obě restaurace "Patio" a "Caesare" jsou jako černé a bílé! !  2. : Potvrdil také, že kuchař a kuchyně (jako kuchyně!) Je stejná!  3. : Pouze zaměstnanci (číšníci, servery) jsou jiní!  4. Zeptal se nás také: "Proč jste se nevrátili, když jste to všechno viděli"? Výsledkem tohoto prohlášení restaurace Manager můžete nyní říci, že kvalita a příprava obou restaurací je stejná. Pak jsem ho požádal o odškodnění. Jeho jedinou odpovědí bylo "Proč nepřijdete večer do naší restaurace" Caesare "? Chcete-li získat stejnou kvalitu a přípravu? ? Jinými slovy neexistovala vůbec žádná náhrada! Tento manažer nám samozřejmě také neposkytl jméno a poštovní adresu generálního ředitele. Ale ujistěte se, že to zjistím! Doufejme, že to bude číst vedení! Můžeme tedy říci, že zaměstnanci tento problém z tohoto managementu skrývají. Nyní si můžete představit, co se stane, když má rezident tohoto hotelu problém nebo stížnost!
Další informace
místnost měla následující problémy: AC nefungovala. WC nefungovalo. sprcha nefungovala. hotel cítil plesnivě. velkolepé atrium bylo buď sklo nebo plast. na mnoha místech to bylo černé. Předpokládám, že to byla forma. někteří zaměstnanci byli milí a někteří nepomáhali. když jsem požádal o rozhovor s manažerem, odmítl vzít telefon. nicméně, snídaně byla velmi dobrá. Daniel K.
Další informace
Hotel byl postaven pravděpodobně v 50. letech a nikdy nebyl aktualizován. Během sprchy jsem se téměř zapálil kvůli tomu, že hotel zapomněl zapnout studenou vodu do svého pokoje. Klimatizace měla zábavné dálkové ovládání, ale tolik dalších funkcí hotelu nefungovalo - a spaní v lepkavém a upchatém pokoji se špinavými okny bylo docela nepříjemné. Velmi mě překvapilo, že hotel měl 4 hvězdičky - v USA by se sotva kvalifikovalo jako motel. Recepční byli cizinci a téměř žádný z nich nemluvil anglicky nebo se snažil komunikovat. Nikdy by nedoporučoval nikomu, aby tam zůstal - zničuje spoustu pamětí na Sardinii a zanechává jednu frustrovanou a nešťastnou - zvlášť s hrubými a neznalými zaměstnanci.
Další informace
CENOVÝ ROZSAH
90 US$ - 167 US$ (na základě průměrných cen standardního pokoje)
TAKÉ ZNÁMO JAKO
caesars hotel cagliari, caesar's hotel
POLOHA
ItálieSardinieProvincie CagliariCagliari
POČET POKOJŮ
48
Je toto Váš profil na TripAdvisoru?

Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.

Převezměte kontrolu nad svým profilem
Časté dotazy týkající se hotelu Caesar's Hotel
Které oblíbené atrakce se nachází v blízkosti hotelu Caesar's Hotel?
Atrakce v okolí zahrnují: Maneggio Caddhos (0,9 km), Monte Urpinu (1,0 km) a Parco Naturale Molentargius-Saline (0,3 km).
Jaké jsou příklady vybavení zařízení Caesar's Hotel?
Některá z neoblíbenějších nabízených vybavení zahrnují: wi-fi zdarma, snídaně v ceně a restaurace.
Jaké vybavení pokoje je k dispozici v hotelu Caesar's Hotel?
Neoblíbenější vybavení pokojů zahrnuje následující: minibar, klimatizace, a plochá tv.
Jaké možnosti týkající se nápojů a stravování jsou k dispozici v hotelu Caesar's Hotel?
Hosté během svého pobytu mohou využít: snídaně v ceně, restaurace a salónek.
Je v hotelu Caesar's Hotel k dispozici parkování?
Ano, pro hosty je dostupné parkování: bezplatné parkování.
Jaké restaurace se nacházejí v blízkosti hotelu Caesar's Hotel?
Mezi restaurace v blízkém okolí patří: Cesare, Gelateria Fresca Voglia a Ristorante L'Officina Del Gusto.
Nabízí hotel Caesar's Hotel úklidové služby?
Ano, pro hosty jsou dostupné úklidové služby: čistírna a prádelna.
Nabízí hotel Caesar's Hotel služby pro podniky?
Ano, příhodně nabízí vybavení: business centrum, zasedací místnosti a banketový salónek.
Nacházejí se v blízkosti hotelu Caesar's Hotel místa s historickým významem?
Mnoha cestovatelům se líbila návštěva míst Santuario e Basilica di Bonaria (1,5 km), Quartiere Villanova (2,5 km) a Cripta di S. Restituta (4,7 km).
Nabízí hotel Caesar's Hotel bezbariérový přístup?
Ano, nabízí vybavení: bezbariérový přístup a pokoje s bezbariérovým přístupem. Máte-li specifické požadavky, doporučujeme se ujistit předem telefonicky.