Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Grand Resort Hurghada

Uložit
Red Sea / Corniche Road, Hurghada Egypt
Chcete-li znát dostupnost, kontaktujte poskytovatele ubytování.
Jsou dostupné podobné hotely.
Zobrazit vše
Cestovatel (2378)
Pokoj a apartmá (390)
Bazén a pláž (363)
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.

Informace

Č. 122 z 237 hotelů – Hurghada
Umístění
Čistota
Služba
Cena / kvalita
Vybavení zařízení
Internet zdarma
Bazén
Snídaně zdarma
Noční klub / DJ
Aktivity pro děti (vhodné pro rodiny/děti)
Dětský koutek
Bezplatná doprava z/na letiště
Business centrum s přístupem k internetu
Internet
Venkovní bazén
Vyhřívaný bazén
Bar/salon
Restaurace
K dispozici snídaně
Snídaně formou bufetu
Bar u bazénu
Doprava z/na letiště
Služba kyvadlové dopravy
Konferenční prostory
Banketový salonek
Zasedací místnosti
Masáž hlavy
Pokoj se službami concierge
Směnárna
Slunečníky
Čistírna
Prádelna
Zobrazit více
Důležité informace
KATEGORIE HOTELU
STYL HOTELU
Rodinné letovisko
Používané jazyky
Arabština, Němčina
2 337recenzí248otázek a odpovědí4tipy na pokoj
Hodnocení cestovatelů
  • 992
  • 690
  • 364
  • 150
  • 141
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
  • Více
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
+1
Tento resort nesídlí přímo u pláže, musíte projít přes frekventovanou ulici, bát se nemusíte dopravu zastaví tzv.silniční hlídač. Projdete recepcí jiného resortu patřící ke Grant resortu, kde se nachází krásný udržovaný park. Pláž je velká čistá a vždy se místečko našlo. Pláž je technicky upravená, nepotkáte žádný korál, doporučuji pro malé děti. Při šnorchlování nepotkáte vůbec nic. U pláže je bar na občertvení. Více restaurací Jídlo moc dobré, zákusky luxusní. Hotel je jako labyrint, opravdu velký.
Další informace
Autor odpovědi: guest relations G, Guest Relations Manager zařízení The Grand Resort Hurghada
Zodpovězeno: 26. 1. 2020
Dear SarkaBr, Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort. We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations. We hope to welcome you back again in the future. Warm regards, Hotel management
Další informace
Hotel je starší, ale dostačující, nicméně neodpovídá 5* spíše bych zařadil do kategorie 3*. V jídelnách neustálý nedostatek talířů, hrnečků, příborů. Polévky dva druhy byly dobré. Tematické večery jídlo se stále opakuje - hovězí jako roláda nebo jako pečeně. Ovoce velmi sporadicky / pomeranče, mandarinky, někdy banány, vícekrát chyběly limetky/. Někdy je problém objednat si pití. A la carte restauracích jsme byly dvakrát, jednou obstojné, podruhé biftek, u jedné porce se maso nedalo uříznout, na stolech nebyly slánky, ani jiné dochucovací prostředky. Byli jsme v prosinci, vnímal jsem, že je po sezoně a hotel se snažil usilovně šetřit. Vícekrát nebyl např. tonik, personál nahrazoval 7up-em. Gin byl ředěný, zkusily jsme v na pláži, markantní rozdíl. Pivo nalévali tak, že v cca dvoudecové sklenici bylo půl piva a půl pěny. Čekání na nápoje. U bazénu jsem si došel do Water pool baru pro nápoje /obsluha nebyla/, manažer baru mě doprovodil s nápoji k lehátkům a kontroloval, je-li na jednoho hosta pouze jedna sklenička. Po zjištění, že počet odpovídá, arogantně odešel. Slova děkuji, prosím, promiňte absolutně chyběla v jeho slovní zásobě. Podotýkám, že to byl první nápoj, chování manažera bylo dosti dehonestující, další nápoje jsme si již nedávali. Pokoj byl pěkný, s výhledem na bazén. Vodu dodávají denně na pokoje. Pokud potřebujete nějaké léky, cena je uvedena na balení např. Antinal cena 22 LE cca. 1,2 euro. V lékárnách u hotelu “účtují“ vyšší cenu,
Další informace
Autor odpovědi: guest relations G, Guest Relations Manager zařízení The Grand Resort Hurghada
Zodpovězeno: 21. 12. 2019
Dear jbalaz, Thank you for your review of the Grand Resort. Although your comments are not consistent with other reviews, we appreciate and thank you for your feedback. We take all guests comments seriously, and your feedback is important to us, as we are continually working to improve and enhance our services and facilities to meet all of our guest’s expectations. Pleased be assured that your comments have been passed to the relevant Department’s for them to investigate and action appropriately. Kind regards, Hotel management
Další informace
Počasí bylo úžasné, jídlo velmi slušné, hotel téměř architektonický skvost, ale zbytek podprůměrný. Bazén v Listopadu nevyhřívaný, personál rozmlsaný německými důchodci vám bez Eura ani osušku málem nevymění, příjdete-li na pláž trochu později, zbudou na vás hnusná lehátka s odpornými matracemi. V jídelnách neustálý nedostatek porcelánu, příborů.To nejsou služby 5* hotelu, ani náhodou..
Další informace
Autor odpovědi: guest relations G, Guest Relations Manager zařízení The Grand Resort Hurghada
Zodpovězeno: 29. 11. 2019
Dear 216stanislavk, Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort. We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations. We hope to welcome you back again in the future. Warm regards, Hotel management
Další informace
+1
Hotel se prezentuje jako 5* což absolutně neodpovídá jak službami tak jídlem. Přestože je hotel už starší, tak je v pěkném, orientálním stylu a bylo vždy čistě uklizeno. Wifi je pouze na recepci a to velmi slabá, v podstatě použitelná pouze dopoledne. Večer, kdy lobby praská ve švech, nemáte moc šanci se připojit. V celém hotelu frčela hodně silná klimatizace, takže jak v lobby tak v jídelně byla dost zima. Animační program byl velmi slabý, dopoledne nějaké to cvíčo v moři, jinak nebylo animátory vůbec vidět. Na večerní program jsme nějak nenarazili a nebo byl nějaký i zpoplatněný. Celkově hodně služeb je tady zpoplatněno - celý jeden bar, koktejly, džusy na snídani (ani není fresh, ale z plastového kanystru), pití v a la carte. Voda se tady nedává v plastových lahvích (pouze na pokoji doplňují 0,5l lahvičky), na baru si ji musíte načepovat sami z barelu. Pokoj byl pěkný, s výhledem na bazén, a vždy uklizený. Přestože jsme nechávali vždy bakšiš za úklid, tradičních potvůrek z ručníků jsme se ale nikdy nedočkali. Při ubytování pokoj ale silně smrděl kouřem z cigaret, který nějakou dobu přetrvával. Celkově byl pokoj dost zatuchlý, což člověk registroval při každém příchodu. Vana v koupelně byla opravdu strašná; tmavá za zdí a závěsem, plná vodního kamene a rzi. Plážové osušky vám vymění pan Ručníkář, který mezi 17-18 hod večer dorazí na pokoj. Hotel má perfektní, velké bazény, které zčásti nahrazují chybějící moře. K tomu musíte projít ven z hotelu, přes silnici a projít skrz další hotel. Přestože jsme s tímto počítali, cesta na pláž a z pláže byla docela unavující, člověk se ani nevracel do hotelu na oběd. Což nám ani nevadilo, protože jídlo stálo opravdu za nic. Pokud už projedete více hotelů, víte jak má jídlo v 5* hotelu vypadat a máte určitá očekávání, která tento hotel absolutně nesplňuje. Strava se neustále opakuje a není příliš pestrá: např. hovězí pečeně na večeri, druhý den na oběd a opět na další večeři, ryba se tady podávala pouze v těstíčku. Celkově člověk maso moc nepotkal, takže jste skončili s talířem plným rýže a dušené zeleniny. Polévky byly dobré a vždy dva druhy. Výběr ovoce nebyl zas tak špatný, překvapilo nás granátové jablko a guave. Většina jídla byla poměrně hodně ostrá. Hlady neumřete, ale jídlo opravdu odpovídalo tak 3* hotelu, takže pokud se těšíte na zajímavou a pestrou stravu, tak sem opravdu ne. Hotel má však hodně a la carte restaurací, takže doporučuji na jídlo chodit spíš sem. Pláž byla perfektní, čistá a prostorná. Při vstupu do moře bylo místy víc kamínků než písku, asi podle toho jaký byl zrovna příliv. Korály tu nejsou, takže šnorchly nechejte doma. Lehátka jak u bazénu tak i u moře byla opravdu v dezolátním stavu, téměř každý den člověk pátral v okolí po nějakém funkčním. Co bylo však na pláži o nervy byli "číšníci", kteří se neustále motají mezi lehátky a co chvíle vás nutí do koupi koktejlů, hamburgerů apod. Prodejci masáže, výletů nebo vodních sportů se objevili párkrát a nenavazovali skoro žádný kontakt, koktejlisti vás však budou otravovat celý den klidně po 15 minutách a to i přesto, že jim stokrát řeknete že nemáte zájem. Hotel se nachází na čilé a rušné třídě kde můžete shoppingovat dlouho do noci. Připravte se však na opravdu otravné a neodbytné prodejce, kteří za vámi půjdou klidně i 20 metrů a lákat vás do svého obchodu. Klidně si pro vás dojdou i přes silnici. Pokud vás postihne Faraonova pomsta, tak v lékárně (popř. i u delegáta na info schůzce) koupíte Antinal; super záchrana na tyto neduhy. Ač byl hotel v hezkém, orientálním stylu, odpovídá kategorii 3*, takže s tím při výběru rozhodně počítejte.
Další informace
Autor odpovědi: guest relations G, Guest Relations Manager zařízení The Grand Resort Hurghada
Zodpovězeno: 9. 10. 2019
Dear Kateřina S, Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort. We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations. We hope to welcome you back again in the future. Warm regards, Hotel management
Další informace
Hotel jsme navštívili během dovolené. Byli jsme zde týden. Hotel starší, ale vše funkční a čisté. Jídlo chutné a vždy dobrý výběr. Obsluha a personál velice slušný, moc příjemný přístup. Mohu návštěvu doporučit.
Další informace
Autor odpovědi: guest relations G, Guest Relations Manager zařízení The Grand Resort Hurghada
Zodpovězeno: 4. 9. 2019
Dear Mirekvl, Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort. We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations. We hope to welcome you back again in the future. Warm regards, Hotel management
Další informace
Předchozí
TAKÉ ZNÁMO JAKO
the grand hotel hurghada, grand hotel hurghada, grand resort hurghada, grand resort hotel hurghada
POLOHA
EgyptRudé moře a SinajHurghada
POČET POKOJŮ
828
Je toto Váš profil na Tripadvisoru?

Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.

Převezměte kontrolu nad svým profilem
Časté dotazy týkající se hotelu The Grand Resort Hurghada
Které oblíbené atrakce se nachází v blízkosti hotelu The Grand Resort Hurghada?
Atrakce v okolí zahrnují: Elements Club & Lounge (1,1 km), White Beach Hurghada (1,0 km) a PRAHA CAFE HURGHADA (0,3 km).
Jaké jsou příklady vybavení zařízení The Grand Resort Hurghada?
Některá z neoblíbenějších nabízených vybavení zahrnují: snídaně v ceně, bazén a restaurace.
Jaké možnosti týkající se nápojů a stravování jsou k dispozici v hotelu The Grand Resort Hurghada?
Hosté během svého pobytu mohou využít: snídaně v ceně, restaurace a salónek.
Jaké restaurace se nacházejí v blízkosti hotelu The Grand Resort Hurghada?
Mezi restaurace v blízkém okolí patří: Hard Rock Cafe, S-Square Sumo House a S-Square Samurai.
Nabízí hotel The Grand Resort Hurghada možnost si zacvičit?
Ano, hosté mají během svého pobytu přístup k vybavení: bazén.
Nabízí hotel The Grand Resort Hurghada přepravu z/na letiště?
Ano, hotel The Grand Resort Hurghada nabízí hostům přepravu z/na letiště. Doporučujeme se předem telefonicky ujistit a potvrdit tak podrobnosti.
Nabízí hotel The Grand Resort Hurghada úklidové služby?
Ano, pro hosty jsou dostupné úklidové služby: čistírna a prádelna.
Nabízí hotel The Grand Resort Hurghada služby pro podniky?
Ano, příhodně nabízí vybavení: business centrum, zasedací místnosti a banketový salónek.
Kterými jazyky mluví personál hotelu The Grand Resort Hurghada?
Personál mluví několika jazyky včetně následujících: němčina a arabština.
Nabízí hotel The Grand Resort Hurghada bezbariérový přístup?
Ano, součástí je bezbariérové vybavení: vybavení pro hosty s handicapem. Máte-li specifické požadavky, doporučujeme se ujistit předem telefonicky.