Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sunny Days El Palacio Resort & SPA

Uložit
Corniche Road, Hurghada Egypt
2 osoby si prohlíží tento hotel
Zajistěte si nejnižší cenu od těchto stránek
Booking.com135 US$
Tripadvisor135 US$
Nustay.com
travelup.com
Otel.com
Ceny jsou poskytovány našimi partnery a zahrnují ceny pokojů na jednu noc včetně veškerých daní a poplatků známých našim partnerům. Podrobnější informace získáte od našich partnerů.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Cestovatel (3687)
Bazén a pláž (580)
Pokoj a apartmá (513)
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.

Informace

Č. 121 z 237 hotelů – Hurghada
Umístění
Čistota
Služba
Cena / kvalita
Vybavení zařízení
Parkování
Internet zdarma
Fitness centrum s tělocvičnou / posilovnou
Bazén
Snídaně zdarma
Pláž
Potápění
Děti mají pobyt zdarma
Wi-Fi
Placené připojení Wi-Fi
Sauna
Venkovní bazén
Bar/salon
Restaurace
K dispozici snídaně
Snídaně formou bufetu
Bar se vstupem do bazénu
Bar u bazénu
Personál zajišťující zábavu
Večerní zábava
Hlídání dětí
Aktivity pro děti (vhodné pro rodiny/děti)
Dětský koutek
Bezplatná doprava z/na letiště
Doprava z/na letiště
Služba kyvadlové dopravy
Business centrum s přístupem k internetu
Konferenční prostory
Banketový salonek
Zasedací místnosti
Lázně
Masáž
Salón
Pokoj se službami concierge
Obchody
Lehátka / plážová lehátka
Slunečníky
Čistírna
Prádelna
Zobrazit více
Důležité informace
KATEGORIE HOTELU
STYL HOTELU
Klasický
Výhled na přístav
Používané jazyky
Ruština, Arabština
3 420recenzí196otázek a odpovědí15tipů na pokoj
Hodnocení cestovatelů
  • 1 753
  • 753
  • 386
  • 247
  • 281
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
  • Více
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
Super zážitek, krásné místo pro odpočinek. Nechápu negativní recenze na tento hotel. Byly jsme s kamarádkou nadmíru spokojené, jak s ubytováním, tak se stravou, každý si zde vybere (dva druhy polévek, spousta zeleniny, zákusky...). Personál v jídelně byl velmi příjemný a usměvavý, když se nám stalo, že nebyl v jídelně žádný volný stůl, hned se nás někdo ze zaměstnanců ujal a situaci řešil. Musím také pochválit všechny číšníky v lobby baru, kteří byli velmi přátelští a pozorní, pro pití jsme se nemusely chodit k baru, ale vždy nám ho automaticky jeden z číšníků přinesl. Úklid pokoje byl také bez problému, každý den nám doplnili pitnou vodu, toaletní papír i kafe (v jiných hotelech jsem si o vodu a toaletní papír často musela zaměstnancům říkat). Hotel doporučuji, určitě jsme ho nenavštívily naposledy.
Další informace
Autor odpovědi: SunnyDays2020, Manager zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA
Zodpovězeno: 27. 2. 2020
Dear Luciepern, Thank you very much for your valued comment . We appreciate very much that you share your impressions of your holidays at Sunny Days Resort. We are glad that our hotel met your expectations. And we will be more than happy to have you as our guest again. Best regards, Sunny Days Hotel Management
Další informace
Před 3 lety,jsme navštívily na silvestra Palachio hotel v Hurghadě.Vše bylo super,jídlo,čistota,odpolední programy,noční diskotéky ... Atmosféra silvestra plná jídla, pití, zábavy a tance.Proto jsme se letos rozhodly vrátit kde to známe. Překvapení velké 🤣,Letos hotel plný pouze rusky mluvících a my dvě😀😀😀 Čistota v jídelně žádná,barely na pití a kávu jedna velká špína.Na jídlo nejsem náročná. Noční programy žádné,silvestr jeden velký propadák.Při rezervaci silvestrovskeho stolu nám bylo zděleno,jestli máme svůj alkohol nebo si v hotelu koupíme jejich.Padla nám brada.Za láhev bílého vína jsme zaplatily 20 euro.S lidmi co jsme mluvili,tak byli také velmi rozčarování.Měli jsme všichni placený inclusive,né zrovna levný jak na tento čas bývá. Pro všichni čekali že vše je v ceně. Jedné co se nedá vytknout je stále slušný personál. M.J.
Další informace
Autor odpovědi: SunnyDays2020, Manager zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA
Zodpovězeno: 7. 1. 2020
Dear Marta J, Thank you for valuing your stay at Sunny Days Resort. We are always appreciating constructive criticism as we see a chance in it to improve our services in order to meet and exceed the expectations of our precious guests. Thank you for taking your precious time and giving us your comments. In fact as our valuable guest your opinion is very important for us as it helps us to improve our standards and quality. We apologize that we were not able to meet your expectations and your comments have been forwarded to the concerned Department Heads The Sunny Days Resort Team is wishing you and your family all the best back at home and hopes to welcome you again at our resort! Best regards, Sunny Days Hotel Management
Další informace
Hotel velmi pěkný a přehledný . Bazény čisté , do vody bezvadný vstup. Možnost koupání v moři v laguně a nebo s výhledem na otevřené moře vchod po schůdkách . Laguna nám ale bohaté stačila. Bar u bazénu i na plazi. V bazénu vodní bar. Co se týče jídla bylo super , tak jako všude v Egyptě, typické jídlo, snídaně vajíčka , oběd rýže ,.maso , zelenina na výběr. Vždycky je z čeho si vybrat. Možnost využít i ala Carte zdarma ( italská a středomořská ) my byli v italské a jídlo výborné . Pokoj byl obyčejné vybaven a byl čistý :) nebylo si na co ztěžovat . Animační program každý večer , postaráno i o deti. Celé odpoledne já pláži zumba, vodní pólo, beach voleyball , petanque, šipky . Jediné co bych hotelu vytkla byly měkké deckové kelímky a trosicku pokojské služby nestihali. Jednou jsme šli od moře v 5 vecer a pokoj jsme měli neuklizený , ale zrovna tohle mi žíly nějak netrhá. Jinak naprosto spokojená :)!!
Další informace
Autor odpovědi: MichelleManagement, Manager zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA
Zodpovězeno: 21. 11. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. We are very happy that you spent a wonderful time with us. We highly appreciate your kind words and we do always go above and beyond to guarantee all our guests are shown the utmost courtesy and the highest possible level of service trough out your entire stay. Looking forward to welcome you back soon. Warm greetings from Sunny Days Egypt Team
Další informace
+1
V hotelu jsme byli začátkem července 3 dospělí a 1 dítě. Nepočítejte s tím, že dostanete pokoj, jako je na fotkách. A to ani za dýško, dávali jsme 30 dolarů, sice jsme nemuseli jako zbytek spolucestujících čekat na check in do 2 a ubytovali nás hned v 7 ráno, ale stejně...Pokoj jakže Deluxe s výhledem na moře, ale starý, špinavý, hrůza. Dokonce jsme měli časem ve vaně vlastní pláž, jelikož neodtejkala vana a hotelový servis to nebyl schopen vyřešit do konce našeho pobytu i přes naše urgování. Jídlo děs běs, všude špína(ubrusy, taliře, stoly), ovoce nečekejte, celkově jídla nedobrá, zelenina tragická, neměli ani blbou strouhanou mrkev, pořád dokola to samé a krutě malý výběr. Navíc jsme já i manžel chytli na 3 dny brutal sra*ku, ani slivovica nezabrala, Endiaron a Ercefuryl ani nezmiňuji, zachránil nás až místní Antinal. Od půlky zájezdu jsme museli chodit jíst ven do restaurací, protože tohle bylo fakt o zdraví, kor pro dítě. A abych jen nepomlouvala - moře top! Na jedné straně hotelu super potápění u korálů, na druhé laguna. Bazén také fajn, i na skluzavce jsme si zařídili. Personál na baru - borci a to milí! Alkohol neředěný, sice místní, ale dobrý. Pozor, kdo má potíže s vodou - nepijte čaj ani kafe, dělají to z místní vody, kterou jen přečepují do barelů aby to vypadalo. Takže pro příště - klidně tento hotel ano kvůli dobrému koupání pro celou rodinu, ale bez stravy.
Další informace
Autor odpovědi: MichelleManagement, Manager zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA
Zodpovězeno: 25. 9. 2019
Milá Kristino, na začátku přijměte naše upřímné omluvy, že jsme nenaplnili vaše očekávání. Hodnotná a důvtipná zpětná vazba, jako je ta vaše, nám pomůže zlepšovat naše služby a motivuje nás pracovat lépe a efektivněji. Je nám líto slyšet o vašich zdravotních problémech a přejeme vám rychlé zotavení. Přesto bychom chtěli zdůraznit, že hotel neustále podléhá certifikačnímu systému, například externím auditem britské společnosti „Crystal International Standards, Check Safety First“ ohledně hygieny potravin na základě systému HCCP, což nám umožňuje potvrdit, že není nedostatek hygieny. Těšíme se na vás opět, abyste mohli znovu vidět z první ruky, že jsme odhodláni neustále se zlepšovat. Děkujeme za návštěvu. S pozdravem od týmu Sunny Days Egypt Team
Další informace
V tomto resortu jsme trávili 13 dní, 12 nocí (7.7.-19.7.2019) v 5ti dospělých osobách. Do hotelu jsme přijeli kolem sedmi ráno, po náročné cestě jsme padli únavou na sedačkách v lobby baru u recepce a netrpělivě vyčkávali na desátou hodinu, abychom dostali náramky a ubytování, jak nám bylo po příjezdu přislíbeno. Narámky jsme v pořádku dostali, avšak na pokoje jsme se dostali až těsně před dvanáctou hodinou . Když jsme došli na pokoj, tak nás místo tří postelí (nebo alespoň dvou postelí a jedné přistýlky) čekal pokoj s dvěmi jednolůžkovými posteli. To jsme na recepci vyřešili a do hodiny k nám příšel pracovník i se zmíněnou přistýlkou.Tak tak, že se tam vlezla. Bohužel, když jsme zapli klimatizaci ukazovala sice 31 stupňů, ale v pokoji bylo dusno a nesnesitelně. Když jsme se snažili nastavit klimatizaci, ani za nic se nám nepodařilo snížit požadovanou teplotu. Opět jsme byli na recepci, do půlhodiny přišli dva opraváři, kteří neuměli anglicky, tudíž když jsem se snažila vysvětlit, že nastavení klimatizace nefunguje nebo jen my nevíme, jak na to, nerozuměli nám. Snažil se mi vysvětlit, že chyba nikde není, že teplota půjde za pět minut dolů. O jeden stupeň se klimatizace sice změnila, ale až po hodině, ne po PĚTI minutách. Abych se vyjádřila ohledně služeb v rezortu. Za mě personál velmi milý, většina usměvavých a ochotných číšníků, i když je pravda, že ta vyčerpanost se občas projevovala. No nedivím se, pracovat 12h denně dá zabrat.. Jediný personál s kterým jsme měli NEJVĚTŠÍ problém byl na pláži v pravém křídlu rezortu u laguny. V sedm ráno jsem pracně došla na pláž a zabrala čtyři lehátka. Bohužel jsem u sebe měla pouze tři oranžové osušky (patřící hotelu), a tak jsem tu jednu přehodila přes dvě lehátka s tím, že později dodám čtvrtou osušku. Když jsem se v půl deváté vrátila na pláž, čekaly mě tam pouze tři lehátka. Ano, dalo se to pochopit, když je pořád nedostatek lehátek na tolik osob, ale krátce potom, co jsem si lehla na lehátko, ke mně přišel arogantní pracovník a začal na mě nepříjemně mluvit cosik anglicky. Jelikož já anglicky neumím ani slovo, snažila jsem se mu pomocí rukou a noh vysvětlit, že nechápu, co má za problém. Naštěstí po chvilce dorazila jako pomocná ruka má dcera, která celý pobyt mluvila anglicky a bez ní bychom byli ztraceni (s nadsázskou) a snažila se pochopit, o co pracovníkovi jde. Z toho všeho jsme pochopili, že tyto osušky NEJSOU NAŠE, ale od dvou Němců, kteří stáli přímo za námi po celé diskuzi. Kdyby má dcera neoslovila paní vedle, která již od sedmé hodiny ráno ležela na pláži a nepotvrdila by, že tyto osušky jsou vážně naše, pracovník nám ty osušky vezme snad z lehátka a samotné lehátka zabaví. Tohle nebylo jednou, kdy jsme viděli, že se někomu něco podobnému stalo. Celkově se nám zdálo, že občas personál nadržoval většině Rusů a Němců. Co bych podotkla byla recepce, která nepůsobila ani trošku profesionálně. Když má dcera přišla na recepci, aby se zeptala, kde si můžeme nechat zarezervovat A La Carte restaurace, mladý kluk ji pomalu ani nerozuměl a pořád ukazoval na hlavní restauraci. Kdyby mu nevyjmenovala dvě A La Carte restaurace, tak se snad odpovědi ani nedočká. Taktéž jsme měli problém s tím, že tři dny před odjezdem nám přestala fungovat hlavice od sprchy. Voda tekla jen z kohoutku a "přepínadlo" z hlavice a kohotkou nefungovalo, bylo zaražené. Dvakrát jsme byli na recepci a ani jednou jsme se nedočkali opravení. Takže jsme se chodili sprchovat do vedlejšího pokoje k našemu synovi a jeho přítelkyni. No a aby toho nebylo málo, recepce perlila v tom, že pokud jste přišli na recepci, nevšímala si vás, tři lidi přišli po nás a my se odpovědi na náš dotaz nedočkali. Až po tom, kdy můj manžel zvýšil hlas si nás po odbývání začali všímat. A prosba na sprchu, jak jsem již zmínila, neprošla. Pokoj nám uklízeli kolem 15:00-16:00, takže pokud jste zrovna v tuto dobu byli na pokoji, tak jste s úklidem měli smůlu. Začínali jsme na třech osuškách a dvou ručníkách pro 3 osoby a 3 dny před odjezdem jsme skončili na 1 osušce a 1 ručníku. Při několika násobných zažádání vždy o to samé, jsme se dočkali jedné a te samé odpovědi. "Wait 5 MINUTES.", tahle věta padla tak často, až se nám zaryla do paměti. Kdyby to bylo vážně 5 - 15 minut, dobře, ale pro ně 5 minut bylo 50 minut a to si člověk nemůže dát ani sprchu, když má jen jednu osušku pro tři osoby. Koberce snad za celých 13 dní vysáli jednou a to až ke konci, když jsme zkusili dát bakšiš, jestli se něco změní. Nic; opět 1 osuška a pozor 2 ručníky.Takže uklízení za nás katastrofa. Kdybych měla zhodnotit moře, pláž a bazén, tak za mě velmi dobré! Bazén sice malý pro tolik osob, ale super prostřední skluzavka, na které se stejně pořád stála obrovská fronta malých ruských dětí, které mile rády předbíhaly. Bar v bazénu radši nechci komentovat. Když jste si chtěli objednat drink, museli jste čekat minimálně 10 minut a pak si vás možná všimnou. Rusáci plastové pevné kelímky, ostatní malé poloviční nestabilní plastové kelímky, které odfoukne kdejaký vítr. Pak se člověk nesmí divit, že v bazénu i moři se všude povalujou plastové kelímky. Každopádně umělě vytvořená zátoka byla parádní s mnoha přístupy do vody. Byla velká a v ní jen pár lidí, tak si člověk úžasně zaplaval kdykoliv jen chtěl. Na dvou stranách zátoky byly dva plážové bary, kde byli pracovníci příjemní. Na levém křídlu resortu bylo otevřené moře, kde se náramně šnorchlovalo. Hlavně v zadní části. Průzračné moře, krásná barva a tolik rybiček, korálů a všech podmořských životů! Parádní! Viděli jsme dokonce i rejnoka (Trnuchu modroskvrou) a ten zážitek byl úžasný. Když jste vstoupili do moře, plavalo tam pár větších rybek, které si strašně rády "hrály" tak, že vám plavaly kolem vašich nožek, že to skoro až připomínalo hrátky s pejskem. Za nás tedy moře jako takové nemělo chybu. Na své si totiž přišli plavci (zátoka) i pořádní šnorchlisté (otevřené moře). Lehátka. Pokud jste nepřišli nejpozději v sedm ráno, měli jste prostě smůlu. Stovky ubytovaných lidí, avšak lehátek jen pár. Na tom by určitě resort měl zapracovat a něco s tím udělat, protože se nám prostě stalo, že jsme si neměli kam lehnout, tak jsme pokaždé z moře cestovali na terasu. Co bych já osobně jídlu vytkla bylo to, že se každý večer opakovalo, ale výběr byl poměrně dostačující. Osobně bych doporučila si udělat zdarma rezervace do A La Carte restaurace, orientální, tam nám chutnalo nejvíce. Hlavní restaurace byla věčně přeplněná, dlouhé řady na venkovní občerstvení (občas hranolky a hamburgerové maso, každý den kuře, těstoviny). Bohužel jsme si všimli, že i pracovníci nestíhají a šéfové jsou pěkně nepříjemní, avšak tohle by byla jedna z posledních věcí, která nám na dovolené vadila. Na jídlo jsme si počkali, stůl jsme vždy dostali, najezení jsme odešli vždy. Tak není co řešit. Abych tuto dovolenou závěrečně shrnula, pokud jste nenároční turisti, kteří se spokojí s normálním ubytováním a stravou, ale za to si potrpí na pořádném moři, tento resort je přesně pro vás. My bychom se sice již nevrátili a to především kvůli tomu, že v resortu je mnoho lidí a my volíme radši něco měnšího, ale dojem z dovolené byl ve finále v pořádku. Dovolenou jsme si naplno užili a i když jsme odjeli se střevními potížemi, za vinu to Egyptu nedáváme! A pro lidi, kteří teprve do tohoto hotelu budou cestovat, nikdy se nenechejte odbýt, protože na to doplatíte jako my. Nefunguje sprcha? Trvejte na tom, ať přijdou ihned. To samé i s osuškami, úklidem. Žádných pět (50) minut, ale hned. ;)
Další informace
Autor odpovědi: MichelleManagement, Управляющий zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA
Zodpovězeno: 23. 7. 2019
Milá Petro, děkuji za vyjádření týkající se vaší nedávné návštěvy. Ujišťujeme vás, že budeme vyhodnocovat body uvedené ve vaší zpětné vazbě a postupovat tak, abychom mohli účinněji reagovat na potřeby našich hostů. Rádi bychom se však omluvili za nepříjemnosti, se kterými jste se během svého pobytu u nás setkali. Jsme však potěšeni, že se vám líbila nabízená plážová zařízení, rozmanitost potravin a pohostinnost týmu. Věříme, že vás budeme moci v budoucnu uvítat zpět v našem hotelu. Srdečné pozdravy z týmu SunnyDaysEgypt
Další informace
Předchozí
CENOVÝ ROZSAH
47 US$ - 164 US$ (na základě průměrných cen standardního pokoje)
TAKÉ ZNÁMO JAKO
el palacio resort all inclusive, el palacio hurghada
POLOHA
EgyptRudé moře a SinajHurghada
POČET POKOJŮ
825
Je toto Váš profil na Tripadvisoru?

Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.

Převezměte kontrolu nad svým profilem
Časté dotazy týkající se hotelu Sunny Days El Palacio Resort & SPA
Jaké jsou příklady vybavení zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA?
Některá z neoblíbenějších nabízených vybavení zahrnují: bar se vstupem do bazénu, snídaně v ceně a bazén.
Jaké možnosti týkající se nápojů a stravování jsou k dispozici v hotelu Sunny Days El Palacio Resort & SPA?
Hosté během svého pobytu mohou využít: bar se vstupem do bazénu, snídaně v ceně a restaurace.
Je v hotelu Sunny Days El Palacio Resort & SPA k dispozici parkování?
Ano, pro hosty je dostupné parkování: parkování.
Jaké restaurace se nacházejí v blízkosti hotelu Sunny Days El Palacio Resort & SPA?
Mezi restaurace v blízkém okolí patří: Bordiehn`s Villa Kunterbunt, Mainzer Restaurant & Cafe a El Khema Shisha Cafe.
Nabízí hotel Sunny Days El Palacio Resort & SPA možnost si zacvičit?
Ano, hosté mají během svého pobytu přístup k vybavení: bazén, fitness centrum, a sauna.
Nabízí hotel Sunny Days El Palacio Resort & SPA přepravu z/na letiště?
Ano, hotel Sunny Days El Palacio Resort & SPA nabízí hostům přepravu z/na letiště. Doporučujeme se předem telefonicky ujistit a potvrdit tak podrobnosti.
Nabízí hotel Sunny Days El Palacio Resort & SPA úklidové služby?
Ano, pro hosty jsou dostupné úklidové služby: čistírna a prádelna.
Nabízí hotel Sunny Days El Palacio Resort & SPA služby pro podniky?
Ano, příhodně nabízí vybavení: business centrum, zasedací místnosti a banketový salónek.
Kterými jazyky mluví personál hotelu Sunny Days El Palacio Resort & SPA?
Personál mluví několika jazyky včetně následujících: ruština a arabština.
Nabízí hotel Sunny Days El Palacio Resort & SPA krásné výhledy?
Ano, hostům se často líbí vybavení výhled na přístav, které je zde dostupné.
Nabízí hotel Sunny Days El Palacio Resort & SPA bezbariérový přístup?
Ano, nabízí vybavení: bezbariérový přístup, pokoje s bezbariérovým přístupem a vybavení pro hosty s handicapem. Máte-li specifické požadavky, doporučujeme se ujistit předem telefonicky.