Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Grand Makadi Hotel

Uložit
Přeposlat
Safaga Road, Makadi Bay, Hurghada 11432 Egypt
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
StayForLong
CheapTickets
Prohlédněte si všech 8 nabídek
Ceny jsou poskytovány našimi partnery a zahrnují ceny pokojů na jednu noc včetně veškerých daní a poplatků známých našim partnerům. Podrobnější informace získáte od našich partnerů.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Cestovatel (2468)
Bazén a pláž (470)
Pokoj a apartmá (352)
Co je ocenění Travellers' Choice?
Tripadvisor uděluje ocenění Travellers' Choice ubytováním, atrakcím a restauracím, které od cestovatelů trvale získávají skvělá hodnocení a které spadají do 10 % nejoblíbenějších zařízení na Tripadvisoru.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.

Informace

Č. 21 z 32 hotelů – Makadi Bay
Umístění
Čistota
Služba
Cena / kvalita
Ocenění Travellers' Choice
Úplné zobrazení
Vybavení zařízení
Bezplatné parkování
Internet zdarma
Bazén
Fitness centrum s tělocvičnou / posilovnou
Bar/salon
Pláž
Potápění
Aktivity pro děti (vhodné pro rodiny/děti)
Parkování
Veřejná síť Wi-Fi
Venkovní bazén
Restaurace
Snídaně formou bufetu
Bar u bazénu
Tenisový kurt
Personál zajišťující zábavu
Večerní zábava
Dětský koutek
Bezplatná doprava z/na letiště
Doprava z/na letiště
Služba kyvadlové dopravy
Zasedací místnosti
Salón
Pokoj se službami concierge
Směnárna
Slunečníky
Čistírna
Prádelna
Žehlení
Zobrazit více
Vybavení pokojů
Klimatizace
Soukromá pláž
Soukromý balkon
Pokojová služba
Trezor
Minibar
Lednička
Typy pokojů
Výhled na oceán
Nekuřácké pokoje
Apartmá
Rodinné pokoje
Důležité informace
KATEGORIE HOTELU
STYL HOTELU
Výhled na oceán
Skvělý výhled
Používané jazyky
Arabština, Němčina
2714recenzí190otázek a odpovědí3tipů na pokoj
Hodnocení cestovatelů
  • 1 648
  • 621
  • 269
  • 106
  • 70
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
  • Více
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
Vojtěch K napsal(a) recenzi březen 2020
1 příspěvek
Po příjezdu ve 2 ráno nás recepční hned ubytoval. Omlouval se, že nemá volný pokoj naší kategorie a že nám musí zdarma poskytnout lepší, což nešlo odmítnout. :-) Pokoj byl prostorný, čistý, opravený, vše funkční. Velká postel, dostatek skříní, televize, posezení se stolkem, balkonek s venkovním posezením, velké zrcadlo. Každý den uklizeno. Na místní poměry fakt luxus. Jedinou vadou na kráse bylo nefunkční otevírání na kartu, které nám ze začátku dovolené nefungovalo vůbec a personálu trvalo 3 hodiny a nás to stálo 4 návštěvy recepce a dost nervů, než vše uvedli do pořádku. Delegát byl slovensky mluvící egypťan. Daly se u něj objednat výlety, ale více méně byl k ničemu, nenabídnul nic, co by si člověk v pohodě nevyřídil sám a všechny informace už jsme stejně měli v prospektech od cestovky a hotelu. Pláž byla čistá, s dostatkem lehátek a slunečníků. Lehátka dřevěná, obsluha na ně za bakšiš nosila pohodlné matrace. Přístup do moře byl buď přes molo až za útes, nebo několika vstupy pozvolně přes útes. Moře bylo čisté, bez odpadků. Podmořský svět byl prozatím ten nejhezčí, co jsem viděl. Spousty barev korálů a rybiček. Jenom cca co druhý den hodně foukalo a byl zákaz vstupu do moře. Bazén byl rozlehlý, ze začátku pobytu velmi studený, ke konci už byl teplejší a dalo se v něm vydržet déle. Každý den ho personál čistil a staral se o něj. Celkové prostředí hotelu bylo moc hezké. Celý areál je stavěn jako palmová zahrada se spoustou zeleně a kytiček. V hotelu je hodně personálu, který se stará o údržbu, ať už zahradníci nebo údržbáři vybavení, takže je hotel velmi upravený a útulný. Personál se k vám choval tak, jak jste se chovali vy k němu. Člověk se musí otevřít a přistupovat k nim pozitivně, s úsměvem, pozdravit, prohodit pár slov, poděkovat. Pak se mu většinou dostane vřelého přijetí a obsloužení. Samozřejmě všemu pomůže všemocný dolar, ale správně to funguje až při spojení bakšiše a pozitivního přístupu. Jen nabízeči všemožných služeb jsou celkem otravní a nedali nám pokoj ani v druhém týdnu pobytu. A hlavně se připravte na to, že hotel je pro německou klientelu, takže celý personál mluví německy, obstojně anglicky pak mluví zhruba polovina (se všemi vedoucími pracovníky jsem se vždy anglicky domluvil). S Němci přicházela německá kvalita (pro českou střední třídu fakt luxus) a samozřejmě německé ceny za doplňkové služby. Nebojte se smlouvat, jak zjistí, že jste z Česka, tak sami ví, že plnou cenu nedostanou, standard je polovina základu, někdy se dá dostat i na třetinu, ale to spíš výjimečně. Pokud by vás areál začal trochu nudit, celý komplex se skládá z několika hotelů a ještě malé tržnice Makadi Mall a vše je vzájemně propojeno. Dohromady to dává spoustu možností ke zkoumání a procházkám, případně můžete využívat i některé služby jiných hotelů. A pokud by i tohle bylo málo, můžete se jít projít za zeď a podívat se na krásná přírodní slaná jezírka pár set metrů směrem do pouště. Dostáváme se k nejdůležitější části, a to jídlo. Obecně vzato bylo jídlo velmi dobré, rozmanité, vždy bylo z čeho vybrat. Zásadní bylo velké množství spíše menších restaurací, které mohl člověk v různou denní dobu využít. Snídaně byly formou bufetu v Laguně (což byla něco jako hlavní jídelna) a v Leonardu (italská). Na oběd se pak dalo zajít znovu buď do Laguny, kde byl bohatý bufet nebo do Leonarda, kde se objednávalo z karty. K odpolednímu snacku sloužily 2 bufety Marmaid a Star Fish poblíž pláže, kde na objednávku dělali čerstvé sandwiche různých druhů. Hlavním bodem celého dne ale byly večeře. Na večeři bylo možné zajít buď do Laguny (opět formou bufetu) a nebo si vybrat jednu z mnoha "ala carte" restaurací. V Grand Makadi to byly Leonardo, Tarbouche (libanonská) a Island (karibská). Hlavně ale můžete využívat i restaurací dalších hotelů a Makadi Mall. Celkem bylo v rámci all inclusive snad 10 restaurací a když je tam člověk na 14 dní a některé dobré si chce i zopakovat, tak ani všechno nestihne. Za nás musíme doporučit Thai Garden (thajská) a Botanical Garden (mezinárodní) v Makadi Palace, které byly dle mého názoru nejlepší ze všech a pak také Tam Tam (orientální) v Makadi Mall. Je nutné si předem rezervovat stůl a taky je vhodné držet dress code smart casual, alespoň já jsem se tak cítil líp, než tam sedět v tričku a kraťasech. Každopádně tyhle večeře stojí za to a rozhodně doporučuji začít je objevovat co nejdříve, ať pak nelitujete, že jste některou nestihli, protože jste první 3 večery bufetovali v Laguně. Čas po večeři se dal trávit v hlavním baru před recepcí, kde probíhaly tématické večery s programem, taneční večery, nebo se jen tak popíjelo, nebo se dalo zajít do Makadi Mall. Makadi Mall je malé tržiště pár místních obchodníků s textilem, lokálními výrobky, lékárnou a několika restauracemi. Celkově můžu tento hotel jen doporučit. Je to útulné a krásné místo, kde dva týdny utečou jako voda. Zároveň je to první Egyptský hotel, do kterého bych se jednou rád vrátil, u předchozích jsem tento pocit neměl. Zvláštní poděkování a ocenění pak patří hlavnímu číšníkovi z Thai Garden. Pan Mohamed Selman je ten největší profesionál, který mě kdy v jakékoliv restauraci na světě obsluhoval. Vždy se snažil dělat vše pro to, aby zvládl obsloužit každého hosta v sále. Mistrně ovládal lehkou konverzaci. Dokonce si pamatoval, co jsme si dali před několika dny. Ke všem se choval vždy zdvořile, v sále a objednávkách měl pořádek a systém. Personál ho na první pohled respektoval. A k večeři vždy donesl nějaké překvapení, abychom mohli ochutnat něco navíc.
Další informace
Datum pobytu: leden 2020
Cena / kvalita
Pokoje
Služba
Tip ohledně pokoje: Pokoj JUNIOR SUITA na hranici s hotelem Palace klidný, prostorný s posezením a balkonkem, čisté a...
Zobrazit další tipy ohledně pokojů
Užitečné
Přeposlat
Autor odpovědi: Mohamed R, Front Office Manager zařízení The Grand Makadi Hotel
Zodpovězeno: 18. 3. 2020
Dear Guest, Thank you for your lovely review. I am Very Glad that you had such an enjoyable experience of The Grand Makadi. It is our pleasure to take care of our wonderful guests that make our duties worthwhile. Many thanks again for your review and for choosing The Grand Makadi. Warm regards Hotel Management
Další informace
Irena napsal(a) recenzi leden 2020
1 příspěvek
Pěkné prostředí, upravené zelene okoli, cistý hotel, krásné moře s korály, příjemný a ochotný personál. Denně výběr z několika chutných jidel . Klidně a příjemně strávená dovolená. Pěkný večerní program.
Další informace
Datum pobytu: leden 2020Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Užitečné
Přeposlat
Autor odpovědi: Mohamed R, Front Office Manager zařízení The Grand Makadi Hotel
Zodpovězeno: 10. 1. 2020
Dear Guest Thank you for taking the time to review The Grand Makadi. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that we fulfilled your holiday expectations. Your kind words about the hotel, services, facilities and staff are very much appreciated, thank you. I will ensure that they are passed to all team, who do work hard to ensure that all of our guests have a memorable and enjoyable holiday with us. We all look forward to welcoming you back again very soon. Warm regards, Hotel Management
Další informace
Luděk Z napsal(a) recenzi leden 2020
1 příspěvek
Hotel je velmi příjemný s kvalitním a ochotným personálem . Umístění super , krásné pláže a úžasné moře plné korálů a pestrobarevných ryb. Všude pořádek a čisto , krásné vkusně zařízené pokoje. Doporučujeme všem , my se určitě vrátíme.
Další informace
Datum pobytu: leden 2020Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Užitečné
Přeposlat
Autor odpovědi: Mohamed R, Front Office Manager zařízení The Grand Makadi Hotel
Zodpovězeno: 10. 1. 2020
Dear guest Thank you very much for your review of The Grand Makadi, and for sharing your holiday experience. We are so happy to hear that you enjoyed your holiday with us, and that we fulfilled your holiday expectations. Your very kind words are very much appreciated, thank you. I will ensure that they are passed onto all team, who do work hard to ensure that our guests have an enjoyable and memorable stay. We hope to welcome you back again in the future. Warm regards, Hotel Management
Další informace
Sarah B napsal(a) recenzi prosinec 2019
1 příspěvek
Krásný hotel s velkou zahradou, příjemný a ochotný personal, vynikající jidlo s velkým výběrem, mnoho a la carte restaurací. Krásne prostory na snorchlovani u mola. Pokoj prostorný a vždy čistý. Rádi se sem znovu vrátíme.
Další informace
Datum pobytu: prosinec 2019Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Užitečné
Přeposlat
Autor odpovědi: Mohamed R, Front Office Manager zařízení The Grand Makadi Hotel
Zodpovězeno: 21. 12. 2019
Dear guest, Thank you for your lovely review, I enjoyed reading your compliments toward our team and our facilities. The entire team is happy to hear you had a fantastic stay. Looking forward to welcoming you in the near future. Warm regards, Hotel Management
Další informace
Pavel Brychta napsal(a) recenzi srpen 2019
Praha, Česká republika3 příspěvků1 bod za pomoc
Tento hotel jsme si neobjednali a cestovní kancelář ETI nám ho dala jako údajně adekvátní náhradu za Hotel The Grand Resort v Hurgadě. Při tom než jsme si zájezd zakoupili zprostředkovatel Invia ověřoval dostupnost U ETI a museli jsme připlatit za pokoj de luxe. Nechápali jsme. Na hotel jsme přijeli ve tři ráno a hned nás čekali místo omluv natažené ruce personálu recepce na bakšiš. V pět ráno jsme nakonec ubytování přijali, ale stejně nespali, protože klimatizace hučela jako sekačka na trávu. Ráno dohady s delegátem Josefem Emadem. Několikrát vykřikoval, mačkal papíry, házel je na zem a, že již nechce pracovat pro ETI, doporučoval bych jeho přání vyhovět. Nabídka byla buď zůstat nebo převoz do hotelu Siva Grand Beach a nebo cesta domů. Siva má o jednu hvězdu méně a delegát doporučoval zůstat zde, že za nic neručí a Makadi je to nejlepší co zde je. Báli jsme se co může být to horší. Pár lidí do Siva odjelo a mi zůstali. Jídlo první den opravdu odporné a po větším vyrválu se trochu začali snažit. Pokoj jsme vyměnili za jiný, kde byla klima o stupeň tiší, ale také nic moc. Za změnu pokoje recepční na tvrdo vymáhal bakšiš. Koupelna se špinavou vanou, zaboudlá baterie a spáry dlaždiček vydrolené. Bazén v opravdu žalostném a katastrofálním stavu s velkým množstvím vymlácených dlaždiček, voda naštěstí čistá. V moři se kromě pár metrů na šnorchlování nevykoupete a kromě krásných rybiček plavou i výkaly. Loby bar s nesmyslnými cenami a pár malých barečků v resortu k dispozici allinclusive. Pití nalévají málo a do plastových kelímků které používají opakovaně a jsou příšerně špinavé. Střevní potíže na sebe nenechali dlouho čekat. Jako kompenzaci byla nabídnuta možnost chodit na jídlo a do bazénu do vedlejší hotelu cca 7 minut po rozpálené cestě u pláže. Pro další náramek jsme si tam nedošli. Jaké bylo další překvapení, že během dalších dvou dní přijeli další čtyři autobusy Čechů a Slováků, vždy se stejným scénářem a příplatkem za pokoj de luxe. Nejedná se tedy o změnu hotelu v případě přebukování, ale cíleně páchaný podvod! Čile jsme komunikovali s paní Kateřinou Zákostelskou s Invia, které bych chtěl tímto vyslovit velikou pochvalu a poděkování, za to jak se snažila celou věc řešit. Třetí den pobytu jsme věc dořešili přestěhováním do Siva Grand Beach. Bylo to jako vysvobození ze zlého snu a od té doby nám začala dovolená. Grand Makadi opravdu nikomu nedoporučujeme a tři dny zmařené dovolené budeme chtít kompenzovat. Závěrem přiložím pár fotografií.
Další informace
Datum pobytu: srpen 2019
Cena / kvalita
Umístění
Služba
Tip ohledně pokoje: Pokud si nechcete kazit dovolenou, sem nejezděte !!!
Zobrazit další tipy ohledně pokojů
Užitečné
Přeposlat
Autor odpovědi: VedatK223, General Manager zařízení The Grand Makadi Hotel
Zodpovězeno: 14. 8. 2019
Dear Pavel Thank you for taking the time to post your review. As a much-valued guest your feedback is important to us as it does help us to improve the services and facilities we provide and I was therefore extremely concerned to read that our hotel was not up to your liking . I am especially sorry that you did not let us know about your unhappiness during your stay, as I feel sure that we could have found a room more suited to the needs of your stay. We place such an importance on our initial satisfaction check with newly arrived guests, as providing we are told of guest preferences when initially allocating rooms, we are usually always able to find an alternative should a guest’s room not meet their individual preferences. Tipping members of staff for good service is always welcome, but it is entirely voluntary, and at the discretion of the guest. There is no obligation to tip and sure the necessary action would be taken if you would make your concern about tipping clear to us on the spot. I will not comment on your encounter with your tour operator as it is irrelevant to our property and meanwhile I do hope to have the opportunity to welcome you back to The Grand Makadi in the future and to restore your faith in the hotel and us. Warm regards, Vedat Kofteci
Další informace
Předchozí
TAKÉ ZNÁMO JAKO
the grand makadi hotel hurghada, grand makadi hurghada, grand makadi bay
PŮVODNÍ NÁZEV
The Grand Makadi
POLOHA
EgyptRudé moře a SinajHurghadaMakadi Bay
POČET POKOJŮ
302
Je toto Váš profil na Tripadvisoru?

Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.

Převezměte kontrolu nad svým profilem
Časté dotazy týkající se hotelu The Grand Makadi Hotel
Které oblíbené atrakce se nachází v blízkosti hotelu The Grand Makadi Hotel?
Atrakce v okolí zahrnují: Makadi Water World (4,3 km) a Hurghada Equestrian (2,6 km).
Jaké jsou příklady vybavení zařízení The Grand Makadi Hotel?
Některá z neoblíbenějších nabízených vybavení zahrnují: bazén, restaurace a salónek.
Jaké vybavení pokoje je k dispozici v hotelu The Grand Makadi Hotel?
Neoblíbenější vybavení pokojů zahrnuje následující: minibar, klimatizace, a chladnička.
Jaké možnosti týkající se nápojů a stravování jsou k dispozici v hotelu The Grand Makadi Hotel?
Hosté během svého pobytu mohou využít: restaurace, salónek a bar u bazénu.
Je v hotelu The Grand Makadi Hotel k dispozici parkování?
Ano, pro hosty je dostupné parkování: bezplatné parkování.
Jaké restaurace se nacházejí v blízkosti hotelu The Grand Makadi Hotel?
Mezi restaurace v blízkém okolí patří: Sofra, Nino's Restaurant a Makai Tukai.
Nabízí hotel The Grand Makadi Hotel možnost si zacvičit?
Ano, hosté mají během svého pobytu přístup k vybavení: bazén a fitness centrum.
Nabízí hotel The Grand Makadi Hotel přepravu z/na letiště?
Ano, hotel The Grand Makadi Hotel nabízí hostům přepravu z/na letiště. Doporučujeme se předem telefonicky ujistit a potvrdit tak podrobnosti.
Nabízí hotel The Grand Makadi Hotel úklidové služby?
Ano, pro hosty jsou dostupné úklidové služby: čistírna a prádelna.
Kterými jazyky mluví personál hotelu The Grand Makadi Hotel?
Personál mluví několika jazyky včetně následujících: němčina a arabština.
Nabízí hotel The Grand Makadi Hotel krásné výhledy?
Ano, hostům se často líbí vybavení výhled na oceán, které je zde dostupné.