Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island

Marjan Island Boulevard, Rás al-Chajma Spojené arabské emiráty
Navštivte web hotelu
59 lidí si prohlíží tento hotel
Doubletree
131 US$
Zobrazit nabídku
Rezervujte nyní, zaplaťte po příjezdu
Trip.com
132 US$
Zobrazit nabídku
Priceline
132 US$
129 US$
Zobrazit nabídku
UŠETŘETE 3 US$
Booking.com131 US$
Orbitz.com131 US$
Travelocity131 US$
* Ceny jsou poskytovány našimi partnery a odráží průměrné ceny pokoje za noc, včetně daní a poplatků. Tyto poplatky jsou fixní, naši partneři o nich vědí a jsou splatné v době rezervace. Podrobnější informace získáte od našich partnerů.
Cestovatel (5706)
360
Panoramata (7)
Pokoj a apartmá (713)

Informace

Umístění
Čistota
Služba
Cena / kvalita
Vybavení zařízení
Bezplatné parkování
Internet zdarma
Bazén
Fitness centrum s tělocvičnou/posilovnou
Bar/salon
Pláž
Tenisový kurt
Hlídání dětí
Parkování
Wi-Fi
Veřejná síť Wi-Fi
Placené připojení Wi-Fi
Placený internet
Internet
Vířivá vana
Šatny ve fitness centru / lázních
Sauna
Venkovní bazén
Vyhřívaný bazén
Restaurace
K dispozici snídaně
Snídaně formou bufetu
Bar u bazénu
Bar na střeše
Aquapark
Večerní zábava
Stolní tenis
Noční klub / DJ
Vnitřní dětské hřiště
Aktivity pro děti (vhodné pro rodiny/děti)
Dětský koutek
Venkovní pomůcky na hraní pro děti
Doprava z/na letiště
Služba kyvadlové dopravy
Business centrum s přístupem k internetu
Konferenční prostory
Banketový salonek
Zasedací místnosti
Lázně
Ošetření obličeje
Salón
Parní lázeň
Střešní terasa
Pokoj se službami concierge
Slunečníky
Čistírna
Prádelna
Zobrazit více
Vybavení pokojů
Výhled na oceán
Nekuřácké pokoje
Apartmá
Rodinné pokoje
Klimatizace
Soukromá pláž
Minibar
Plochá TV
Úklid
Soukromý balkon
Pokojová služba
Trezor
VIP vybavení pokoje
Lednička
Zobrazit více
Důležité informace
KATEGORIE HOTELU
STYL HOTELU
Modern
Výhled na zátoku
Používané jazyky
Ruština, Arabština
Odkazy na hotel
Navštivte web hotelu
Speciální nabídka:Kliknutím zobrazíte podrobné informace
Nabídky hotelu
7 173recenzí1 896otázek a odpovědí34tipů na pokoj
Hodnocení cestovatelů
  • 4 668
  • 1 514
  • 577
  • 215
  • 202
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
  • Další jazyky
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
V hotelu je dobré vyžiti pro děti na atrakci ve tvaru pirátské lodě. Jsou zde tři bazény z toho jeden pouze pro dospělé. Na pláži je velká absence slunečníků. Prostory jídelny byly klimatizované na dost nízkou teplotu. Přechod z venku do jídelny byl dost velký teplotní šok. Jídlo mi přišlo dost stereotypní. U večeře se dost dlouho čekalo na pití. Odpolední svačina byla do určitého limitu a částka nad limit byla k úhradě. Část Bay club má pěkné a prostorné pokoje, ale jsou dál od restaurace. Wifi je na pokoji za příplatek. Ve veřejných prostorách hotelu zdarma. V této době a 5*hotelu mi to přijde trapné. Hotel neodpovídá 5*.
Další informace
Autor odpovědi: PvanBeugen, Hotel Manager zařízení DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island
Zodpovězeno: před 2 týdny
Dear Jendadk, Thank you for sharing your experience in Trip Advisor Web site! It was an absolute delight to have welcomed you to our resort DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island. We have reviewed your recent stay at our hotel and we appreciate your feedback. Your wonderful comments make our efforts so much more worthwhile knowing they are appreciated. I am sorry to hear that at some point shortcomings encountered during your recent stay. We highly value your input as it will assist us in improving our service in certain level of highlighted concerns . We hope to redeem your faith in us, and to one day provide you with a great experience that you well deserve. Until then I remain with sincere apologies. Warm Regards, Pieter van Beugen Hotel Manager
Další informace
Před výběrem dovolené jsem zde pročetla spoustu recenzí na tento hotel. Hodnocení bylo tak 50:50 a tak jsem si říkala, že si uděláme obrázek vlastní, přece jen existují lidé, pro které bude všechno špatně a ničím se nezavděčíte nebo lidé, kteří jsou jen prostě zvyklí na jiné standardy. Takže... Ono to bylo vážně všechno tak 50:50. Přijeli jsme v noci a ubytování dostali hned. Objednanou dětskou postýlku, kterou jsem si ověřovala ještě i předem přes recepci hotelu, jsme na pokoji připravenou neměli, ale po urgenci nám ji dodali. Byla to vlastně taková malá "klec" pro dítě, do kterého by se naše dcera stejně nevešla :D Takže jsme ji po zbytek pobytu používali na odkládání oblečení. Pokoj dostatečně prostorný, ne už tak bohužel úložné prostory. Skříně veliké, ale jen jedna s policema, z čehož stejně jednu polici zabíral trezor a zbytek jen tyče, na které se "zatoulalo" cca 5 ramínek :D Vzhledem k požadovanému drescode naprosto nedostatečné. Úklid pokoje i kvalita postelí v pohodě, ale slibované kapsle do kávovaru jsme měli jednu první den a dokonce dvě poslední den pobytu. Mezitím vůbec nic. Ale vzhledem k tomu, že jsme mohli chodit na kávu do Lobby baru, neberu to jako nedostatek. Jeden den se zasekl špunt v umyvadle, museli jsme volat na recepci, aby to přišli opravit. Druhý den, vypadla elektřina v části pokoje, včetně klimatizace, opět volání na recepci a opět oprava. Elektřina během pobytu vypadla na pokoji ještě 2x, z toho jednou jsme čekali na opravu několik hodin a přišli až po druhé urgenci. Jeden den jsme se vrátili od moře, kdy jsme zjistili, že nám uklizečka odnesla všechny ručníky i osušky, tzn. opět volání na recepci, kdy nám je po půl hodině přinesli. Dvakrát nefunkční výtah byl už jen taková třešnička... A to jsme bydleli v Bayclub části, i přesto, že jsme si ji vůbec nezaplatili a přišli na to až po pár dnech, kdy jsme si pořádně prohlédli mapku :D Moře a bazény- moře horké, ale to je přece jasné, bazény jednou za tři dny studené, jinak skoro stejně teplé, jako moře. Co nás spíš zarazilo, že u bazénu byly nesmyslné zákazy, kdy plavčík při každé prkotině pískal, ale zase, co jiného by tam dělal, že ano? :D Personál byl taky tak půl na půl. Někteří byli relativně příjemní, zvlášť když jste se pohybovali po resortu s malým dítětem, někteří byli naopak strašně nepříjemní. Čekání na objednané pití bylo nekonečné. Po pár zkušenostech jsem se rozhodně nenechávala odbýt slovy "běžte si sednout, my za váma přijdeme", ale pěkně jsem si počkala. Protože poté, co jsem si dvakrát šla sednout s tím, že přijdou a čekali přes půl hodiny. mě to přestalo bavit. Nikdo rozhodně nespěchá, organizace práce naprosto nulová. Co byla největší otrava, bylo věčné ptaní se na vaše číslo pokoje. Po této zkušenosti si budu snad nadosmrti pamatovat, že jsme bydleli na pokoji 4535 :D Ptali se při vstupu na snídani, oběd, večeři, při objednávání jakéhokoli pití. Jako all inclusive, kdy má člověk pocit, že by ho zavřeli za to, kdyby se nedejbože objevil na snídani 2x :D Přitom vůbec nechápu, k čemu jim to bylo, ale to asi nemůžeme pochopit. Taky jsem si říkala, co by se stalo, kdyby třeba šel jeden člověk z pokoje na snídani sám a pak chtěl jít zbytek, to by ho jako nepustili nebo co??? Jídlo- když jsme překonali prvotní šok, dalo se na to zvyknout. Co bylo strašné, bylo množství lidí, občas čekajících i ve frontách před restaurací. Pak jsme objevili druhou část restaurace, přístupné z Bayclub části a tam to bylo o poznání klidnější. Jídlo vážně nic moc, ale je to asi individuální o chutích každého, potkali jsme v resortu člověka, kterému strava naprosto vyhovovala, takže asi tak. Můj názor je jako v jiných níže napsaných recenzích, maso většinou tuhé, nedochucené, jídlo pro děti katastrofa, ale 2x bylo sushi, to se dalo jíst, jinak stále to samé. Snacky prý byly ve francouzské restauraci, ale ty jsme nevyužili, takže nemůžu posoudit. Za hotelem se staví dlouho do noci něco v moři, ale nezaznamenali jsme nějaký hluk/prach nebo něco jiného, spíš jsme obdivovali, jak můžou v tomhle vedru pracovat. Stejně máte permanentně zavřené dveře na balkoně kvůli klimatizaci. Na balkoně nebyly žádné šňůry na sušení plavek, pouze uvnitř v koupelně, ale tam by to nikdy neuschlo. První den jsme to zkoušeli a pak jsme radši přehazovali plavky přes křesílka na balkoně. Pro děti zábava super, vodní část s tobogánama, dětské hřiště, kam se teda dalo chodit pouze večer, kdy teplota o pár stupňů klesla a dětská herna, kdy během dne to šlo, večer tam ale bylo bohužel tolik dětí, různých věkových skupin, takže jste si bohužel museli menší děti bedlivě hlídat, aby jim ty větší neskákali po hlavě nebo je neumlátili míčkama z bazénu :D Taky byl na pláži nafukovací skákací hrad, ale ten jsme viděli jen jak ho pravidelně vyfukují a pak zase nafukují, ale děti na něm skákat nesměly. Plavčík pískal :D nikde žádné upozornění, že je tam vstup zakázán. Pak nám došlo, že to je asi z důvodu rozpálenosti a asi se na něm skákalo tedy až k večeru, ale to jsme nikdy neviděli. Moře jako na Mácháči, trošku zelené a bylo občas i cítit jako rybník a když k tomu přičtu, že tolik Čechů, jako na této dovolené, jsme nikdy v životě nezažili, tak jsme se vážně cítili jako na dovolené u rybníka v Čechách :D Medúzy naštěstí nebyly, spíš hvězdice, občas rybička, ale šnorchl a brýle nechte rozhodně doma! Lehátek dostatek, ale slunečníky byly nedostatečné zboží, což v tomhle vedru a pálícímu sluníčku dost dobře nechápu. Jo a ještě jedna věc, absolutně žádný večerní program, krom Dariny, která zpívala unylé a mírně falešné písničky :D Jo jednou fireshow, ale to byl spíš 15-ti minutový amaterský výsměch :D Tak myslím, že jsem toho napsala až až a udělejte si obrázek vlastní. Přeji pokud možno pěknou a klidnou dovolenou :)
Další informace
Autor odpovědi: PvanBeugen, Hotel Manager zařízení DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island
Zodpovězeno: před 2 týdny
Dear eejka, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We highly value your input as it will assist us in improving our service in certain level of highlighted concerns and hope to redeem your faith in us, and to one day provide you with a great experience that you well deserve. Until then I remain with sincere apologies. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again. Warm Regards, Pieter Van Beugen Hotel Manager
Další informace
+1
Uvedený hotel jsme si vybrali na základě recenzí a zkušeností jiných uživatelů. První dojem zkazil náš příjezd na hotel v 7:30 hodin ráno, kdy nám bylo znemožněno jít na snídani se slovy, že náš pobyt začíná i končí obědem (v případě využití snídaně hned první den, budete poslední den končit opět snídaní) - podotýkám, že jsme měli zaplaceno ultra all inclusive 24h service. Pokoj také nebyl připraven, ale to se dalo vydržet. Na dotázání, zda by bylo možné využít jiný volný pokoj nám byl nabízen pokoj v Bay Club části se slevou z 240 AED na 113 AED/ den "že jsme to my". To jsme samozřejmě při pobytu na 2 týdny a při celém přepočtu obratem zamítli a čekali asi 4 hodiny na náš pokoj. Dále jsme jako jediní platili pobytovou taxu, která za 2 týdny činí zhruba 1500 Kč - bohužel ani o této skutečnosti nás nikdo neinformoval, byť jsme to měli vše objednané jako balíček. To je vše pro začátek k samotnému přivítání. Pokoj: prostorný pokoj v hlavní části hotelu, ve 3. patře s balkónem a výhledem na moře a bazény. Každý den nám byly vyměňovány ručníky a doplněny hygienické potřeby (šampon, body lotion a sprchový gel s kondicionérem). Trezor byl v ceně, ale minibar již za poplatek. Uklízení pokoje bylo vždy na 2 etapy - přičemž první bylo zastlání postele, srovnání věcí a druhá etapa byla výměna ručníků. Bary a bazény: zde nejsou téměř žádné výhrady. Alkohol byl sice podáván od 12:00, ale v rámci ultra all., jste obdrželi drink na dotázání i dříve. Navíc, poslední den u hl. bazénu neřešili, že máte již po check-out a i přesto vás obsloužili. Místo u bazénu bylo vždy v pořádku k nalezení. Nerozuměli jsme tedy ostatním, kteří si tam pravidelně běželi zabrat nespočet lehátek. Ale co už....to je na každém posouzení. Jídlo: zde bylo další zklamání při zjištění, že na den máte pouze 60 AED limit pro snack. Jídlo nad 60 AED/osoba/den jste si museli doplácet. Vybrat se ale dalo - tuna sandwich, falafel, saláty, apod. Jediné, co, dát si pozor na check out, kdy vás již po 15h sice obslouží, ale opět za poplatek. All inclusive zahrnovalo především snídani, oběd a večeři. Každý den je jiná tématická večeře. Co se týče ryb, je vždy jen jeden druh. Maso je uspokojivé, myslím si, pro každého. Najíst se dá vždy. Wifi: Za nepříjemnosti jsme obdrželi wifi jako "pozornost hotelu" zdarma. V opačném případě, pokud máte o wifi zájem, musíte si ji zaplatit za celkem nemalou částku (zhruba 1500 Kč na týden). Bohužel odezva hostů, kteří si ji platili byla taková, že wifi neměla moc dobrý dosah. - To ale nebyl náš případ, signál jsme měli i v moři bez problémů. Pokud heslo nezmění, zde jej přikládám: RKTMI5012 Obchody se suvenýry: neoplatí se zde příliš utrácet, jsou to jako obvykle příliš přemrštěné ceny. Pokud nejste ruský či německý zákazník, kterému nevadí přeplácet. Spíše bych dala přednost denní dopravě do Dubaimall, kde vás zavezli zdarma tam i zpět. Odtud se dalo jet metrem do staré části Deiry a tam si člověk již nakoupil za menší částky. Animační programy: žádné zde přes den nebyly. Dva, nebo tři dny zde proběhl beach volleyball, ale více nic. U večeře sem tam houkala zpěvačka, která neměla zrovna hudební nadání, a to bylo vše. Velké zklamání z této strany. Poslední den: ačkoli jsme správně měli končit obědem v 15:00, i přesto jsme se vzali a šli bočním vchodem na večeři, neboť vás tam nikdo nehlídal a najedli jsme se. Pokud šel člověk hlavním vchodem do jídelny, byl obratem vykázán, že mu již služba skončila a nemá na ni nárok. Celkově tuto dovolenou hodnotíme spíše jako průměrnou (neurazí, ale ani příliš nenadchne, pokud si to tak sami nepřizpůsobíte, abyste byli spokojeni). Na tento hotel bychom se již více nevrátili. Za tyto peníze se dají nalézt i jiné hotely za daleko lepších podmínek i služeb. Nehledě na to, že reakce od hotelu bude prakticky jen kopírování předešlých omluv a doufání v to, že nad hotelem nezanevřeme, a určitě pokud se příště vrátíme, budou pracovat na nápravě a zajistí zkvalitnění služeb. Bohužel, hotel neodpovídá oficiálně 5* standardům Hilton řetězci a měli by se nad svým přístupem k zákazníkům vážně zamyslet.
Další informace
Autor odpovědi: PvanBeugen, Hotel Manager zařízení DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island
Zodpovězeno: před 3 týdny
Dear Vecerkovav , Thank you for sharing your experience in Trip Advisor Wed site! It was an absolute delight to have welcomed you to our resort DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island. We have reviewed your recent stay at our hotel and we appreciate your feedback. Your wonderful comments make our efforts so much more worthwhile knowing they are appreciated I am sorry to hear that at some point shortcomings encountered during your recent stay. We highly value your input as it will assist us in improving our service in certain level of highlighted concerns . We hope to redeem your faith in us, and to one day provide you with a great experience that you well deserve. Until then I remain with sincere apologies. Warm Regards, Pieter Vanbeugen Hotel Manager
Další informace
+1
Pokoj i hotelový areál je moc krásný,nadstandartní.Ale už nebyl tak pěkný prostor za hotelem,kde bylo rozestavěno a jezdili tam stavební stroje.Pláž byla fajn,až na to,že je v zálivu,kde stojí voda a připadala jsem si tam díky zápachu vody spíše jako u rybníka.Já jezdím na dovolenou hlavně kvůli moři a tahle stránka hotelu je velké mínus.Takže jsem dovolenou trávila v bazénech.Jídelna mi nebyla příjemná,zařízení jídelny mi hodně připomínalo fast food restaurace.Mohlo to být lepší..Tento hotel mne neoslovil,přestože v jídelně se dalo zapracovat na zlepšení.Ocenila jsem hetky vybavené fitness.
Další informace
Autor odpovědi: PvanBeugen, Hotel Manager zařízení DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island
Zodpovězeno: 15. 9. 2019
Dear IvanaNadvornikova, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback and we apologize for not meeting your expectation with the quality of service you deserve . We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again. Warm Regards, Pieter Van Beugen Hotel Manager
Další informace
Bohužel moje očekávání z SAE bylo jedno velké zklamání. Po příjezdu na hotel v 9 hodin ráno jsme sice dostali pokoj, ale bylo to velké zklámání. Zapáchající a zatuchlý pokoj v hlavní budově s mini balkoném. Okamžitě jsem šla reklamovat na recepci, kde jsem, bohužel za nemalý příplatek 245 USD, dostala pokoj v BAY CLUB. Toto ubytování již bylo pěkné, ale na úklid si tady moc nehrají. Sice každý den čisté ručníky a ustláno, ale to je dnes už asi všude. Ale aby někdo vytřel terasu, nebo otřel skleněný stolek na terase, to už chce člověk asi moc. Všude na hotelu omatlané vchodové dveře, papírky a plastové lahve u bazénů se válí po zemi. Ráno plavčíci u bazénů naberou do kbelíků vodu z bazénu, nalijí to na dlažbu a rozšmudlají. Zřejmě se řídí heslem: Co je mokré, to je čisté. Stěrkami tu vodu vyhrnou do bazénu zpět.... Hnus.. Jinak k dispozici 3 bazény, jeden velký, colkem pěkný speciálně pro děti, druhý chlazený poze pro dospělé a třetí infinity bazén kam můžou i děti. Lehátka a stolky špinavé, matrace flekaté a roztrhané. Moře taková kaluž s teplou vodou, pár rybiček a sem tam hvězdice. Ale nedalo se tam být, bylo to až moc horké. Ale to v tuhle roční dobu chápu. Jídlo v restauraci průměr, nejsem masožravec, takže absence masa mě nevadila, ale žádný chlap by se tam nenajedl. Snídaně od 6:30 do 11 hod., oběd 12:30 až 15:30 a večeře od 18 do 22:30 hod. Žádné snecky, ale to člověk asi ani nepotřebuje, při takovém časovém rozpětí jednotlivých jídel. Nicméně asi by to mělo být vedeno jako plná penze s nápoji. Ještě abych nezapomněla na otrávenou obsluhu na venkovních barech. Pokud jim nedáte spropitné, tak se k vám došourají s otráveným výrazem a s pokynutím hlavy, co vlastně chceš. Vše točí z postmixu, plechovkové nápoje od Coca Cola dávají většinou jen Němcům a pokud si dáte míchaný nápoj, nedá se tomu ani tak říkat, natož to vypít. Do všeho dají ještě hromadu ledu, aby toho natočili málo... Hrozné a to opravdu. Byli jsme na jednodenním výlůetu přes CK v Dubai. Cena na osobu cca 145 USD, je v tom zahrnut transfer z a na hotel, vstup na Burj Khalifa, cca 20 minut na plavbě lodí v Dubai Marina a zavezou vás před hotel Burj Al Arab a do Dubai Mall, kde vám dají rozchod na 2 hodiny. Stojí to za to vidět, ale zase mě to neohromilo. Jediné co hodnotím kladně je výtah v Burj Khalifa a delegát na hotelu. Jinak za mě obrovské zklamání a určitě se do tohoto hotelu a ani do SAE už nikdy nevrátíme. Jezdíme pravidelně každý rok do Turecké Lary, hotel Delphin Palace a to, co dostanete za své peníze tam, je naprostý luxus. Tohle tomu nesahá ani po kotníky. Možná hotely v Dubai budou lepším řešením, ale zkoušet to už po této zkušenosti, radši nebudeme.
Další informace
Autor odpovědi: PvanBeugen, Hotel Manager zařízení DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island
Zodpovězeno: 14. 9. 2019
Dear Veronika Ž, Thank you for taking the time to review us and I am terribly sorry to hear of the shortcomings encountered during your recent stay. We highly value your input as it will assist us in improving our service levels. We hope to redeem your faith in us, and to one day provide you with a great experience that you well deserve. Until then I remain with sincere apologies. Warm Regards, Pieter Van Beugen Hotel Manager
Další informace
Předchozí
CENOVÝ ROZSAH
100 US$ - 413 US$ (na základě průměrných cen standardního pokoje)
POLOHA
Spojené arabské emirátyEmirát Rás al-ChajmaRás al-Chajma
POČET POKOJŮ
723
Je toto Váš profil na TripAdvisoru?

Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.

Převezměte kontrolu nad svým profilem