Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

WoodSpring Suites Conroe

Uložit
Přeposlat
2551 I 45 North, Houston, TX 77034
Aktualizace od hotelu: Toto zařízení dalo najevo, že zavádí bezpečnostní opatření v boji proti onemocnění COVID-19.Další informace
Nejnižší ceny Vašeho pobytu
78 US$
Zobrazit nabídku
Bezplatné zrušení do 24. 1. 21
Rezervujte nyní, zaplaťte po příjezdu
Hotels.com
Agoda.com
78 US$
Zobrazit nabídku
Bezplatné zrušení do 24. 1. 21
Booking.com78 US$
Priceline
Expedia.com78 US$
Prohlédněte si všech 10 nabídek
Ceny jsou poskytovány našimi partnery a zahrnují ceny pokojů na jednu noc včetně veškerých daní a poplatků známých našim partnerům. Podrobnější informace získáte od našich partnerů.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Cestovatel (4)
Pokoj a apartmá (23)
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Cestujte bezpečně v průběhu onemocnění COVID-19
Informace od zařízení WoodSpring Suites Conroe
Aktualizováno: 2. 6. 20

Informace

Č. 303 z 574 hotelů – Houston
Umístění
Čistota
Služba
Cena / kvalita
Úplné zobrazení
Vybavení zařízení
Bezplatné parkování
Internet zdarma
Wi-Fi
Placené připojení Wi-Fi
Domácí zvířata vítána (psi/mazlíčci vítáni)
Nekuřácký hotel
Prádelna
Vybavení pokojů
Klimatizace
Psací stůl
Pokoj s kuchyňským koutem
Mikrovlnná trouba
Lednička
Vířivá vana
Typy pokojů
Nekuřácké pokoje
Apartmá
Rodinné pokoje
K dispozici jsou kuřácké pokoje
38recenzí0otázek a odpovědí0tipů na pokoj

Recenze

Write a review and earn more badges
Hodnocení cestovatelů
  • 22
  • 2
  • 5
  • 0
  • 9
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Tonja Bock napsal(a) recenzi pro 2019
1 příspěvek
Do tohoto hotelu jsem dorazil po půlnoci 1. prosince. Můj pobyt zde byl, abych si odpočinul a posadil se ke studiu na závěrečné zkoušky. 2. prosince byl můj plánovaný termín odhlášení. Přišel jsem do haly pro hosty a vytočil jsem 500, abych přivolal doprovod, aby mě zkontroloval. Byla zdvořilá a profesionální. Během procesu kontroly přišli další patroni k odbavení. Diskutovali jsme o datu odjezdu a počtu nocí a řekl jsem jí, že se chystám odhlásit 2. prosince. Bylo to pár minut před půlnocí a řekla, aby ji nechala zkontrolovat ostatní patrony a technicky, kdybych se po půlnoci zaregistroval, byla by to jedna noc a ne dvě. Také jsem uvedl, že mi nevadí platit za dvě noci, pokud to bylo vyžadováno. Neřekla: „To dokážu“. Ustoupil jsem stranou a nechal ji, aby zkontrolovala dva další patrony a pomohla dalšímu hostovi, aby znovu spustil práci s klíčovými kartami. Pak mě zkontrolovala a vzala mi platbu ve výši 77 $ a nějaké změny. Když jsem přednastavil příjem, poznamenal jsem jí, že uvedené datum odhlášení bylo 12/1. Řekla „Opravím to“. Byl jsem nadšený a požádal jsem ji, aby sledovala telefonováním svého pokoje a dala mi vědět, jestli je pro mě něco dalšího. Za mnou byl další host a já jsem se ani nedotáhl linky v ranních ranních hodinách. V místnosti je funky vůně, jako je levný koberec prášek a zastaralé popelníky (mám alergii). Plechy jsou tenké, levné a mořené, takže spím s oblečením. Vzbudím se o několik hodin později, abych šel na závod a zjistil, že neexistuje žádný hrnec na kávu. V prostorách není také žádný led, dokud je nezmrazíte v ledových vaničkách. Automat je mimo vodu a automat na občerstvení má 3 možnosti platby (karta, hotovost, mince) a funguje pouze mince. Nemám mince a recepce je zavřená před 9:00 (nebo tak, aby byla zveřejněna). Jdu na závod a dorazím zpět do hotelu kolem 8: 40, zkusím se osprchovat a zjistím, až se úplně svléknu, že v místnosti nemám žádné mýdlo ani šampon. Oblékám se a zamířím dolů, abych požádal o toaletní potřeby. Dáma na recepci mi dává šampon a mýdlo a já se ptám na mé datum odjezdu, abych zjistil, jestli se záležitost vyřešila včera v noci. Vypadá a všimne si, že můj check out není 12/2, jak jsem očekával. Řekl jsem jí, že konvertatin, který se objevil během procesu kontroly dnes ráno, a uvedla, že cokoli, co se stane před otevřením kanceláře v 9 hodin ráno, se považuje za předchozí den. Zdvořile jsem jí řekl, že s touto politikou nesouhlasím, ale že mi obsluha řekla jinak, a měl jsem očekávat, že se podívám na 12/2 s jednou nocí. Řekla, že její asistent manažera bude ve 12 a já jsem se mohl vrátit na recepci, když dorazil, aby mi na otázku odpověděl. Jdu do svého pokoje, sprchuji se, objednávám od Ubera a začnu maratón studia. Kolem ! : 30 manažer zaklepe na mé dveøe a vysvětlí, že musím odejít. Řekl jsem mu o rozhovoru a on odpověděl stejně, že politika je. . . . . . . . . znáte ten příběh. Zeptal jsem se ho, jestli má v úmyslu ctít slova svého zaměstnance, protože to není to, co mi bylo řečeno. Nabídl omluvu nebo další vyšetřování. Vysvětlil jsem svou nespokojenost se samotným pokojem a na základě zásady, že mě jeho zaměstnanec informoval o jedné věci a on by to nectil, nezaplatil bych za další noc. Okamžitě jsem odešel. Zákazníci pochopí, že někdy narazí na místnost, která je menší než to, co očekávali při přihlášení. Mohou se rozhodnout zůstat a vrátit se, zůstat a nikdy se nevrátit, nebo vůbec zůstat. Pro mě to považuji za ponaučení, které se většinu času naučilo a dál. Hotel má příležitost vylepšit zážitek pouhým oceněním slov (bez ohledu na přesnost) svých zaměstnanců. Mohl jsem tam odejít, aniž bych musel vystavovat špinavý pokoj, nedostatek běžných hotelových potřeb a rozbitý automat, ale za 77 USD + noc mohu získat lepší kvalitu, včetně toaletních potřeb a kávy a čest slova. Za integritu společnosti zaplatím více bez ohledu na zásoby v místnosti. Tento hotel je v nejlepším případě základní a že asistent manažera by mohl lépe sloužit svým zákazníkům tím, že se od jeho příjemného a zdvořilého personálu, který se snaží poskytnout nejlepší zážitek, naučí určitému profesionálnímu chování. Bohužel jim nejsou dány nástroje k vykonávání práce, kterou chtějí dělat, a jsou špatně informováni o politice. TV reproduktory jsou rozbité V kuchyňce nejsou jídla Na místě není žádný stroj na výrobu ledu V koupelně nejsou toaletní potřeby Žádný noční stolek Žádná lampa poblíž postele Na místě není káva Žádný hrnec na kávu v místnosti skvrny na listech levné nepohodlné postele nepříjemný zápach v halách a místnostech Manažer není vůdce. prodejní automaty bez zásob a nepřijímající platební formuláře Asistent manažera poskytuje špatné služby zákazníkům, když personál udělá chybu.
Další informace
Datum pobytu: prosinec 2019
Cena / kvalita
Pokoje
Služba
Tip ohledně pokoje: Bring your own everything- pillows, sheets, toiletries, coffee, snacks, ice, drinks, lamps,...
Zobrazit další tipy ohledně pokojů
Google
Užitečné
Přeposlat
sonicspike napsal(a) recenzi pro 2017
9 příspěvků1 bod za pomoc
Moje společnost mě postavila na toto místo, ale bylo to tak špatné, že po pár dnech jsme museli odejít a najít někde jinde. Zde je naklonění:  - Ve středu zimy nefungoval ohřívač, když jsem se přihlásil. Zavolal jsem do kanceláře, ale trvalo to dva dny, než to opravil, protože jejich údržba nefunguje o víkendech. Nepřijatelný. Celou dobu jsem se třásla.  - Internet je tak pomalý, že je prakticky nepoužitelný. Musel jsem si připoutat telefon.  - Vnější stěny jsou tenké, a protože budova je jen pár kroků od dálnice, kterou definovala doprava uvnitř mého pokoje.  - Vnitřní stěny byly příliš tenké a jako takový někdo mluvil uvnitř chodby.  - Když jsem přišel a odhalil mé listy, našel jsem v posteli vlasy, které nebyly moje.  - V sprše nebylo téměř žádný tlak vody, takže trvalo to, aby se mýdlo vypalo  - Matrace / krabice byly tak opotřebené, že když jsem se plazil do postele, potopila jsem téměř polovinu jídla. Bylo nemožné spát.  - Celý hotel, chodby a pokoje mají velmi hrubý zápach  - Neexistuje žádná lobby  - Neexistuje vysoušeč vlasů  - A navzdory kuchyni nebyly žádné papírové ručníky, nádobí, talíře atd
Další informace
Datum pobytu: prosinec 2017
Umístění
Služba
Kvalita spánku
Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
Google
Užitečné
Přeposlat
Discover743462 napsal(a) recenzi pro 2017
1 příspěvek
Byl jsem v pohybujícím se přechodu a peníze byly každodenní. John a zaměstnanci byli absolutně největší v každém směru. John byl zvláště užitečný a je pěkné vědět, že zákaznický servis je v tomto hotelu nejvyšší prioritou. Určitě doporučujeme přátelům a rodině a všem ostatním, kteří hledají bezproblémový, čistý, pohodlný a především kvalitní hotelový servis. Děkuji vám znovu Johnovi a všem zaměstnancům! !    - Mike A.
Další informace
Datum pobytu: prosinec 2017Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
Google
Užitečné
Přeposlat
randallroberson0429 napsal(a) recenzi zář 2017
Conroe, Texas1 příspěvek
Úžasný zákaznický servis a pokoje. Všichni jsou velmi přátelští a pokoje jsou čisté a pohodlné. Velmi bych doporučil komukoli, kdo cestuje do Conroe, aby zůstal v tomto hotelu. Mám naprosto nulové stížnosti.
Další informace
Datum pobytu: září 2017
Pokoje
Služba
Kvalita spánku
Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
Google
Užitečné
Přeposlat
Megan P napsal(a) recenzi čvc 2017
5 příspěvků
+1
Zjistili jsme, že hotel potřebuje sedm nocí! Když jsme se přihlásili do našeho pokoje, bylo to HORRIBLE! Listy měly hnědé skvrny. Místnost se rozplynula jako kouř (když jsem řekl recepci, že mi řekl, abych změnil klimatizaci na 65 let, protože to tak vždycky voní), samozřejmě to mě zuřilo. Rozhodl jsem se, že zůstanu a prostě něco rozstříkám a doufám, že to bude nejlepší, DO TO, že jsem se vydal k koupelně a neměl žádnou kliku na dveře! ! ! ! Okamžitě jsem šel na recepci a zeptal se, zda má koupelna mít dveřní rukojeť, která se zasmála a řekla ano. Pak následuj s tímhle omlouvám se, že místnost by neměla být vydána! Ptal jsem se, co bychom si měli myslet, že nám řekla, abychom zůstali v místnosti na noc a změnili bychom se zítra! Omlouvám se, ale za náš pobyt jsme zaplatili přes 400 dolarů a to je směšné! Proto jsem požádal o vrácení peněz a uvedli, že to nemohou dělat až do dalšího dne a musel jsem mluvit s generálním manažerem Johnem (který ani moc nepomáhal) volal jsem příští ráno dvě hodiny po tom, co mi bylo řečeno, že zavolej mi! Když jsem mu řekla všechno, co tehdy jen řekl, "omlouvám se, že to byla moje chyba", dokonce si myslel, že jsme stále tam! Velmi velmi neprofesionální řízení! Když se chystal vrátit naši platbu, vysvětlil, že jeho počítače jsou vypnuté a museli by mi zavolat zpět! Tehdy jsem byl zuřivý! ! ! To byl nejhorší pobyt v hotelu, který jsem kdy zažil! Nehodlala bych tento hotel nikomu! ! ! Potom mi zavolal zpět o 4 hodiny později a jen mi řekl, že jsem peníze vrátil a zaslal vám e-mailem potvrzení na e-mail. Je mi to líto, nebo doufám, že se v budoucnosti nebudeš snažit!
Další informace
Datum pobytu: červenec 2017Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Google
Užitečné
Přeposlat
Předchozí
CENOVÝ ROZSAH
67 US$ - 78 US$ (na základě průměrných cen standardního pokoje)
POLOHA
USATexasTexas Gulf CoastHouston
POČET POKOJŮ
121
Je toto Váš profil na Tripadvisoru?

Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.

Převezměte kontrolu nad svým profilem
Časté dotazy týkající se hotelu WoodSpring Suites Conroe
Jaké jsou příklady vybavení zařízení WoodSpring Suites Conroe?
Některá z neoblíbenějších nabízených vybavení zahrnují: bezplatné parkování, prádelna a internet zdarma.
Jaké vybavení pokoje je k dispozici v hotelu WoodSpring Suites Conroe?
Neoblíbenější vybavení pokojů zahrnuje následující: kuchyňský kout, klimatizace, a chladnička.
Je v hotelu WoodSpring Suites Conroe k dispozici parkování?
Ano, pro hosty je dostupné parkování: bezplatné parkování.
Jaké restaurace se nacházejí v blízkosti hotelu WoodSpring Suites Conroe?
Mezi restaurace v blízkém okolí patří: Olive Garden, Chiller Bee a Weng's Wok Asian Bistro.
Jsou v hotelu WoodSpring Suites Conroe povolena domácí zvířata?
Ano, domácí zvířata jsou běžně povolena, vždy je ale lepší se předem ujistit telefonicky.
Nacházejí se v blízkosti hotelu WoodSpring Suites Conroe místa s historickým významem?
Mnoha cestovatelům se líbila návštěva místa Lone Star Monument and Historic Flag Park (4,4 km).
Nabízí hotel WoodSpring Suites Conroe bezbariérový přístup?
Ano, nabízí vybavení: bezbariérový přístup a pokoje s bezbariérovým přístupem. Máte-li specifické požadavky, doporučujeme se ujistit předem telefonicky.