Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Uložit
Moninec 7, Sedlec 257 91 Česká republika
Zajistěte si nejnižší cenu od těchto stránek
Booking.com
Ceny jsou poskytovány našimi partnery a zahrnují ceny pokojů na jednu noc včetně veškerých daní a poplatků známých našim partnerům. Podrobnější informace získáte od našich partnerů.
Cestovatel (64)
Pokoj a apartmá (13)
Stravování (9)
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.

Informace

Č. 1 z 3 noclehů se snídaní / penzionů – Sedlec
Umístění
Čistota
Služba
Cena / kvalita
Vybavení zařízení
Bezplatné parkování
Bezplatný vysokorychlostní internet (WiFi)
Bazén
Fitness centrum s tělocvičnou / posilovnou
Snídaně zdarma
Golfové hřiště
Tenisový kurt
Hlídání dětí
Wi-Fi
Krytý bazén
Vyhřívaný bazén
Sauna
Bar/salon
Restaurace
Snídaně formou bufetu
Aktivity pro děti (vhodné pro rodiny/děti)
Business centrum s přístupem k internetu
Konferenční prostory
Zasedací místnosti
Ubytování přímo na sjezdovce
Nekuřácký hotel
Zobrazit více
Vybavení pokojů
Pokoj s kuchyňským koutem
Plochá TV
Typy pokojů
Nekuřácké pokoje
Apartmá
Rodinné pokoje
Důležité informace
KATEGORIE HOTELU
STYL HOTELU
Skvělý výhled
Používané jazyky
Čeština, Angličtina
126recenzí0otázek a odpovědí22tipů na pokoj
Hodnocení cestovatelů
  • 73
  • 24
  • 12
  • 6
  • 11
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
  • Více
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
I tento rok byl náš rodinný pobyt na Monínci perfektní jako loni. Oproti minulému roku matrace již z postelí "neujížděly" a televize šla sledovat (viz má minulá recenze na tento hotel). Stravování opět úžasné, stejně tak i veškerý personál, který je milý, ochotný a profesionální počínaje recepčními, přes personál restaurace až po lyžařskou školu. Půjčovna lyžařského vybavení evidentně obměnila nebo doplnila vybavení. Vypůjčené vybavení bylo povětšinou nové. Velký dík patří recepčním, které jsou opravdu na svém místě, zejména při řešení problémů (jako třeba vypadlý proud v pokoji díky prasklé žárovce nebo snížení nastavené teploty topení v pokoji). Stejně tak zapůjčení županů či osušek do bazénu bylo bez jakéhokoliv problému. Perfektní bazén s vířivkou jsme si také užívali každý den pobytu a vířivka vždy fungovala. Jen chování některých hostů mírně kazilo krásný pocit z pobytu, a to když jsme měli bazén zaplacený pouze pro sebe (privátní uzavření) přišli do bazénu nejméně o čtvrt hodiny dříve aniž by respektovali že má před nimi někdo bazén s vířivkou zaplacený pro sebe na celou hodinu. I tak byl náš letošní pobyt perfektní a děkujeme veškerému personálu střediska. Velký obdiv má i pán obsluhující pomu, který s neskutečnou trpělivostí pomáhal všem malým lyžařům, kteří z ní opakovaně padali, zvovu nasedat. Těšíme se, až se sem zase vrátíme.
Další informace
Autor odpovědi: Sightseer08664160584, Manager zařízení Hotel Moninec
Zodpovězeno: 4. 3. 2020
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení našich služeb. Jsme velice rádi, že při Vašem druhém pobytu malé nedostatky z loňského roku o kterých se zmiňujete, byly napraveny a pobyt jste si u nás užili. Velice si ceníme Vašeho hodnocení našeho personálu, který Vám byl po dobu pobytu nápomocen a je vidět, že jsou to lidé na svém místě :-) Naopak nás mrzí, že někteří hosté dokáží být neukáznění a nerespektují ostatní hosty. S tím ale bohužel úplně nic moc nesvedeme, je to o chování a přístupu každého jednotlivce. Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Katka Tým Hotelu Monínec
Další informace
Na Monínci jsme byli poprvé - 2 dospělí a 3 děti(8,10 a 12 let), 4 dny. Děti se chtěly učit na snowboardu a na lyžích. Byli jsme velmi mile překvapeni. Tento lyžařský areál je sice menší, ale je zde pohodová atmosféra, velmi vkusné ubytování a výborná úroveň služeb. Personál je milý, usměvavý a vstřícný. Naprosto skvělá je zde lyžařská škola, instruktoři a instruktorky úžasní, věnují se dětem naplno a i když se celý den nezastaví, neustále se usmívají - klobouk dolů. Půjčovna v lyžařské škole výborně vybavená, obsluha rychlá a profesionální. Naše děti si užily zábavu a lyžování a my rodiče pohodu a skvělý servis. Ubytování v apartmánech pro rodinu naprosto dostačující. Welness- bazén, vířivka a sauna - perfektní. Rádi se sem vrátíme.
Další informace
Autor odpovědi: Sightseer08664160584, Manager zařízení Hotel Moninec
Zodpovězeno: 24. 2. 2020
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení našich služeb. Jsme velice rádi, že jste si pobyt užili. Jelikož je Lyžařská škola spolupracující subjekt, rádi tuto pochvalu předáme. Ještě jednou děkujeme a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Tým Hotelu Monínec
Další informace
Recenze se netýká hotelu, nýbrž celkového zklamání lyžařského areálu! Když už se člověk vydá takovou dálku a zaplatí nemalé peníze, očekává aspoň trochu slušné jednání, což se od obsluhy lanovky nedá říct ani v nejmenším. Nájezd na plošinu je velmi úzký, malé zábradlíčko a závora je u noh, pro snowboardisty je proto tento nájezd více obtížnější. Stalo se nám, že se zaseklo vázání od snowboardu a nemohli se vymanit. Obsluha lanovky byla nucena lanovku zastavit a od jednoho z nich jsme vyslechli jen urážky. Dostal jsem pojeb i za to, že mi lezly z pod bundy kšandy i když s tím zaseknutím do závory neměly nic společného. I po mé omluvě jsem byl nucen, abych se na plošině vysvlékl a nasadil si je. Mezitím se zbytek obsluhy náramně bavil, jak mi to nandal. Byli jsme z takového arogantního chování vážně v šoku. Floutek možná mladší než my, si takto zřejmě hladí své ego. Po tomto zážitku jsme okamžitě jeli domů a víckrát už za toto tady platit nebudeme.
Další informace
Autor odpovědi: Sightseer08664160584, Manager zařízení Hotel Moninec
Zodpovězeno: 25. 2. 2020
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vyjádření k areálu a k obsluze lanové dráhy. Z naší strany uvádíme, že turnikety i branky jsou standardních rozměrů, které se používají i v jiných areálech. Ostatní snowboardisté se zde vejdou bez problémů. Po konzultaci této záležitosti s Vedoucím lanové dráhy, kdy Vám bylo obsluhou LD vysvětleno, jak máte správně do branek najíždět, jak se máte chovat a upozornění na kšandy, kdy jste byl požádán aby jste si je nasadil a to kvůli bezpečnosti, jsme dospěli k závěru, že z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Naše obsluha se zachovala tak, aby nedošlo k ohrožení ostatních cestujících, jelikož z Vaší strany v tu dobu došlo k porušení hned několika bodů Pokynů cestujících přepravovaných lanovou dráhou, které uvádíme níže. S těmito pokyny jste se měl seznámit po zakoupení permanentky. Pokynů cestujících přepravovaných lanovou dráhou a to v těchto bodech: Čl. Všeobecná ustanovení 1. Cestující je povinen dodržovat ustanovení tohoto dokumentu, všechny pokyny a instrukce pověřených osob a pracovníků lanové dráhy v provozu. Nedodržení těchto ustanovení může mít za následek ohrožení vlastní bezpečnosti, bezpečnosti ostatních cestujících, bezpečnosti a plynulosti drážní dopravy. Čl. 3 Chování cestujících lanové dráhy Bod. 1 Cestující se musí při nástupu, přepravě a výstupu chovat tak, aby neohrožoval vlastní bezpečnost, bezpečnost jiných cestujících, ani zařízení lanové dráhy a nenarušovali tak průběh provozu. Bod. 5 Cestující musí dodržovat pokyny pracovníků LD vyjádřené ústně nebo posunky a pokyny vyjádřené formou značek ( piktogramů ) Bod. 11 Cestující musí dávat pozor na okamžik nástupu a pečlivě dodržovat pokyny pracovníků lanové dráhy Bod. 12 Cestující, který nebyl schopen řádně nastoupit, musí neprodleně opustit přepravní prostor Bod. 18 Před vystupováním se cestující musí přesvědčit, zda nejsou zachyceni součástí výstroje k sedačce ( popruhy batohu, části oděvu, šňůrky bundy apod. ) nebo jinak omezeni v pohybu. Děkujeme Tým Hotelu Monínec
Další informace
Naprosto příšerné jednání vedoucího půjčovny a lyžařské školy. Instruktorka Alča naprostá špička a pak na druhou lekci jsme dostali mladého kluka jestli 18 let tak hodně. A oni ho daji ke 4,5 letému dítěti, které absolutně nezvládl komunikací navést k tomu co má udělat. Sladka tecka je: když si vybavení půjčujete podepusujete ns a kdyz vracíte tak se nic nepodepisuje se slovy to není potřeba. Púsobí to na mne velice pochybným jednáním.
Další informace
+1
Včera jsme byli na dopoledním lyžování, jezdíme k Vám dlouhodobě, ale tohle bylo naposled...po jízdě lanovkou nahoru, kdy jsme projížděli doslova sprchou kapek černé špinavé vody a nahoře jsem si připadal jako dobytek, jsem se dole u lanovky dovolil zeptaz, co s t ím mám dělat(podotýkám že takových lidí bylo víc). Nějaký mladý muž z obsluhy lanovky se se mnou dohadoval, že to určitě jde vyprat a když jsem mu řekl, že přeci po každém lyžování nebudu všechny věci prát mi oznámil, ať k Vám tedy nejezdím a zabouchl za sebou dveře. Jste na tom evidentně finančně velmi dobře, když takhle fakujete stálé klienty, našich tisíc korun za permice plus 500kč v restauraci(která musím přiznat je na velmi dobré úrovni) jso pro Vás evidentně nezajímavé a začneme jezdit jinam....
Další informace
Autor odpovědi: Sightseer08664160584, Manager zařízení Hotel Moninec
Zodpovězeno: 26. 1. 2020
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu týkající se nespokojenosti s našimi službami. Vaši stížnost jsme neprodleně probírali s vedením hotelu. U vzniklé záležitosti byl i náčelník lanové dráhy, kterým Vám bylo osobně vysvětleno, že se jedná o grafit, který se uvolňuje v nepříznivých podmínkách, jako je například mlha. Jeho důsledkem je postupné uvolňování a odkapávání z nosného lana. Tento proces se bohužel děje ve všech areálech, a to nejen v ČR. Já sama s tím mám zkušenost z jiného lyžařského střediska. Na místě jsme měli snahu situaci řešit osobně a poklidným tónem. Řešením je vyčištění poškozeného oděvu, za které jsme Vám taktéž nabídli 100% kompenzaci proti vystavenému účtu. Je nám velice líto, že poklidný úmysl řešení nebyl oboustranně opětován , a že došlo ke slovnímu napadení našeho personálu, který se Vám snažil celou věc vysvětlit. Za znečištěný oděv se znovu omlouváme, a musíme zopakovat, že naše nabídka na vyřešení situace stále platí. Tým Hotelu Monínec
Další informace
Předchozí
CENOVÝ ROZSAH
57 US$ - 87 US$ (na základě průměrných cen standardního pokoje)
POLOHA
Česká republikaČechyStředočeský krajSedlec
POČET POKOJŮ
32
Platby provedené partnery ovlivňují pořadí zobrazených cen a v případě vybraných nebo sponzorovaných plateb můžou mít vliv také na pořadí uvedených ubytování.
Je toto Váš profil na Tripadvisoru?

Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.

Převezměte kontrolu nad svým profilem
Časté dotazy týkající se hotelu Hotel Moninec
Které oblíbené atrakce se nachází v blízkosti hotelu Hotel Moninec?
Atrakce v okolí zahrnují: Most Karla Burky (3,6 km), Vítek z Prčice Muzeum (3,5 km) a Kaple Bolestné Panny Marie (1,1 km).
Jaké jsou příklady vybavení zařízení Hotel Moninec?
Některá z neoblíbenějších nabízených vybavení zahrnují: krytý bazén, wi-fi zdarma a snídaně v ceně.
Jaké možnosti týkající se nápojů a stravování jsou k dispozici v hotelu Hotel Moninec?
Hosté během svého pobytu mohou využít: snídaně v ceně, restaurace a salónek.
Je v hotelu Hotel Moninec k dispozici parkování?
Ano, pro hosty je dostupné parkování: bezplatné parkování.
Jaké restaurace se nacházejí v blízkosti hotelu Hotel Moninec?
Mezi restaurace v blízkém okolí patří: golfové hřiště Čertovo břemeno, Restaurace Daniel a Golf Čertovo břemeno.
Nabízí hotel Hotel Moninec možnost si zacvičit?
Ano, hosté mají během svého pobytu přístup k vybavení: krytý bazén, fitness centrum, a sauna.
Nabízí hotel Hotel Moninec služby pro podniky?
Ano, příhodně nabízí vybavení: business centrum, zasedací místnosti a konferenční prostory.
Kterými jazyky mluví personál hotelu Hotel Moninec?
Personál mluví několika jazyky včetně následujících: angličtina a čeština.
Nacházejí se v blízkosti hotelu Hotel Moninec místa s historickým významem?
Mnoha cestovatelům se líbila návštěva míst Hrobka Rodiny Nádherných (13,6 km) a Old Town Hall (15,4 km).