Mawe Resort představuje vynikající volbu pro cestovatele, kteří mají v plánu navštívit Watamu, a nabízí romantické prostředí včetně spousty praktického vybavení a zařízení, které Vám zpříjemní pobyt.
Budete si moct odpočinout v pokojích s plochou TV, klimatizací a minibarem, a navíc můžete během svého pobytu zůstat propojeni se světem, protože Mawe Resort poskytuje hostům Wi-Fi zdarma.
Tento hotel nabízí správce a pokojovou službu. Kromě toho zařízení Mawe Resort poskytuje bazén a snídani v ceně, což přispěje k příjemnému oddychu během Vašeho rušného dne. Pro hosty, kteří dorazí autem, je k dispozici bezplatné parkování.
Watamu nabízí přehršel středomořskou kuchyni. Takže během své návštěvy nezapomeňte vyzkoušet oblíbené podniky, jako jsou například papa Remo, Hosteria Romana Watamu a Amici Miei, které servírují skvělá jídla.
Hledáte, co dělat ve Watamu? Bio-Ken Snake Farm (1,0 km) je oblíbenou atrakcí, která se nachází v pěší vzdálenosti od zařízení Mawe Resort.
Užijte si svůj pobyt ve Watamu!
Nachází se na pobřeží, je to zařízení s mírnou cenou. Pokoje jsou pohodlné. K dispozici je bazén a bar, kde je posezení velmi nepříjemné, ale s výhledem na moře. Jídlo je chudé, i když snídaně byla v pořádku. Zaměstnanci jsou přátelští a ochotní. Nachází se v blízkosti ruin Gedi a Malindi. Pro cestovatele s rozpočtem, jako jsme my, si myslím, že je to v pořádku, ale plánujeme jíst někde jinde.
Středisko Mawe je tak krásné a klidné místo. Prostorné vily mohou ubytovat řadu lidí. Jídlo je velmi chutné a cena je přátelská k kapesním. Doporučuji to pro všechny příležitosti a pro přátele, páry nebo dokonce rodiny.
Můj přítel a já jsme byli ubytováni v Airbnb poblíž, a byl doporučen Mawe pro restauraci, bar a přístup na pláž, protože to bylo mimo sezónu. Winny, manažer střediska, byl naprosto milý a velmi nápomocný. Náš Airbnb nebyl nejlepší tvar a my bychom v budoucnu měli zůstat tady. Je to velmi klidné a příjemné místo k odpočinku v baru. Také jsme měli masáže a pedikúru - personál byl úžasný. Velmi relaxační zážitek s neuvěřitelným výhledem. Skvělé jídlo během snídaně, oběda a večeře. Vřele doporučuji!
Bydleli jsme v hotelu, ale zamýšleli jsme využít restauraci a baru, protože jsme si pronajali vily za přáteli za 5 dní pro 3 osoby. První večer jsme šli do hotelu na jídlo a pití. Přijeli jsme a vypadalo to nádherné místo, skvěle vypadající budova a fantastický výhled. Bar a restaurace byly velmi tiché. Objednali jsme si nějaké nápoje z velmi vtipného barmana a bylo nám řečeno, že restaurace nebyla otevřena až o něco později, s čím jsme neměli žádný problém, takže jsme s našimi nápoji seděli s výhledem na moře. Když se restaurace otevřela, objednali jsme si jídlo. Předkrmy dorazily a byly velmi dobré. Když dorazil hlavní chod, který trval přibližně 45 minut, 2 ze 3 jídel (kari) byly plné soli a byly studené a naprosto nepoživatelné. Třetí jídlo (ryba) bylo spáleno a tvrdé. Zavolali jsme číšníka a poradili, že všechny potraviny jsou nepoživatelné a žádáme o nové jídlo bez soli a čerstvých měkkých nespálených ryb. Číšník vzal jídlo a my jsme dostali nové jídlo, které bylo opět nepoživatelné. Požádali jsme, aby kuchař vyšel, což udělal a my jsme vysvětlili, že jídlo není na úrovni. Jeho odpověď zněla, že ho znovu uvaří, znovu stiskl ústa a odešel. Řekli jsme číšníkovi, že už nebudeme jíst a prostě půjdeme do baru. Požádali jsme o návštěvu manažera. Přišel italský muž a řekl, že je manažer. Vysvětlili jsme celou situaci a on řekl, že bude mluvit s šéfkuchařem. Vrátil se a řekl nám, že nám dá slevu na jídlo! Ptali jsme se, proč slevu, když jsme neměli a nemohli jíst jídlo! ! Vysvětlil, že bychom si měli stěžovat dřív - měli jsme! Pak se začal rozzlobit, když v baru byli i další zákazníci a začali mávat rukama a křičet na nás „Co chceš, abych udělal? „Museli jsme se zeptat, co to je za problém, ale stále křičel. Řekli jsme, že přineseme účet za nápoje, za který bychom zaplatili a předkrmy. Právě teď manažer stále křičel a pak odešel. Zaplatili jsme za naše předkrmy a nápoje a odešli a začali používat Hemingways, jaké úžasné místo, skvělé jídlo, skvělý personál a žádný stres! Wow, Mawe, jaké místo, strašné jídlo, hrozné řízení a reakce. Je velmi zřejmé, proč jsme měli odpověď od šéfkuchaře, protože vidí, že jeho šéfové dělají totéž pro zákazníky. Nemají žádnou úctu a vůbec nehodnotí zákazníky a jsou velmi rádi, že vydávají nekvalitní potraviny a stále od nich očekávají, že za ně zaplatí. Od té doby jsme zjistili, že nezaměstnávají plně kvalifikované a zkušené kuchaře, ale zaměstnávají místní a učí je, co mají dělat. No, to nefungovalo? Vyhněte se, vyhněte se, vyhněte se.…
Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.
Převezměte kontrolu nad svým profilem