Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Uložit
Playa Del Jable S/N Barranco De Vinamar, 35625, Pájara, Fuerteventura Španělsko
Dočasně uzavřeno
Nejnižší ceny Vašeho pobytu
110 US$
Zobrazit nabídku
Bezplatné zrušení do 13. 11. 20
Rezervujte nyní, zaplaťte po příjezdu
Hotels.com
Booking.com
110 US$
Zobrazit nabídku
Bezplatné zrušení do 12. 11. 20
Rezervujte nyní, zaplaťte po příjezdu
eDreams110 US$
Expedia.com110 US$
Travelocity110 US$
Ceny jsou poskytovány našimi partnery a zahrnují ceny pokojů na jednu noc včetně veškerých daní a poplatků známých našim partnerům. Podrobnější informace získáte od našich partnerů.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Cestovatel (4482)
Bazén a pláž (800)
Videa (2)
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.

Informace

Č. 27 z 69 hotelů – Pájara
Umístění
Čistota
Služba
Cena / kvalita
EkoLídři EkoPartner

Occidental Jandia Mar představuje vynikající volbu pro cestovatele, kteří mají v plánu navštívit Pajaru, a nabízí rodinné prostředí včetně spousty praktického vybavení a zařízení, které Vám zpříjemní pobyt.

Internet zdarma patří mezi vybavení, které je hostům k dispozici během pobytu v resortu Fuerteventura Jandia, jehož pokoje také nabízí plochou TV, klimatizaci a chladničku.

Během svého pobytu můžete vyzkoušet některé z nabízeného vybavení, jako např. správce. Hosté resortu Occidental Jandia Mar mohou také využít bazén a snídani v ceně přímo v prostorách tohoto resortu. Pro cestovatele, kteří dorazí autem, je k dispozici parkování.

Během své návštěvy v Pájaře nezapomeňte v podniku Leo's nebo Bar Parada ochutnat oblíbené speciality jako např. tapas.

Během své návštěvy nezapomeňte navštívit atrakci Faro de Morro Jable (1,8 km), oblíbenou atrakci, která se nachází v docházkové vzdálenosti od resortu.

Užijte si svůj pobyt v Pájaře!

Další informace
Vybavení zařízení
Parkování
Internet zdarma
Bazén
Fitness centrum s tělocvičnou / posilovnou
Snídaně zdarma
Pláž
Potápění
Hlídání dětí
Wi-Fi
Ručníky k bazénu / na pláž
Krytý bazén
Venkovní bazén
Vyhřívaný bazén
Šatny ve fitness centru / lázních
Sauna
Bar/salon
Restaurace
K dispozici snídaně
Snídaně formou bufetu
Bufet vhodný pro děti
Snack bar
Bar u bazénu
Minigolf
Aerobik
Personál zajišťující zábavu
Večerní zábava
Rybaření
Aktivity pro děti (vhodné pro rodiny/děti)
Dětský koutek
Venkovní pomůcky na hraní pro děti
Bezplatná kyvadlová doprava nebo taxislužba
Doprava z/na letiště
Služba kyvadlové dopravy
Konferenční prostory
Banketový salonek
Zasedací místnosti
Lázně
Ošetření obličeje
Masáž celého těla
Masáž hlavy
Masáž
Úschovna zavazadel
Pokoj se službami concierge
Lehátka / plážová lehátka
Čistírna
Prádelna
Žehlení
Zobrazit více
Vybavení pokojů
Klimatizace
Úklid
Soukromý balkon
Trezor
Lednička
Plochá TV
Typy pokojů
Výhled na oceán
Nekuřácké pokoje
Apartmá
Rodinné pokoje
Důležité informace
KATEGORIE HOTELU
STYL HOTELU
Rodinné letovisko
Rodinný
Používané jazyky
Angličtina, Francouzština, Španělština, Němčina
7 433recenzí962otázek a odpovědí1tip na pokoj
Hodnocení cestovatelů
  • 2 491
  • 2 799
  • 1 314
  • 489
  • 340
Období roku
Typ cestovatele
Jazyk
  • Více
Vybrané filtry
  • Filtr
  • Čeština
+1
Oblíbená recenze hotelu
Ten kdo psal recenzi 15.2.19 a řika si zklamany cestovatel, je pěkný idiot!!!! Nic z toho neni pravda! Uklizeny, voňavy hotel, jidla vic než dost. Hotel vhodny pro rodiny s dětmi i pro starší lidi. Nikde jsem neviděla tolik lidí s handicapem jako tady. Mily personal.. Leden pro mě ideal, kdy je méně lidí. Rada se zas vrátím...
Další informace
Hotel je celkem hezký, koncept hotelu je ale zvláštní. Není v žádném případě vhodný pro méně fyzicky zdatné osoby. Do pokoje v některých částech hotelu se lze dostat pouze vlastní silou i do nejvyšších pater. Od bazénu do pokoje 180 schodů! Výtahy jsou jen někde. Nepočítejte s pomocí personálu s kufry. Na recepci vám ukáží směr a ostatní je na vlastních silách-zejména u žen to není jednoduché. V hotelu funguje totální samoobsluha, i v době snídaně, oběda, večeře si vše natočíte sami. Personál je pouze na úklid špinavého nádobí, ale velmi často, pokud chcete mít prostor na stole, si uklidíte špinavé nádobí sami.V ostatních prostorách vše do kelímků a do plastů vč.kávy. V hotelu je část klientů s polopenzí, základním All in, All in+, Occidental+. Pokud máte pouze All in v základní podobě, CK Čedok ani nic jiného nenabízí, tak máte nárok na omezený sortiment-pouze postmix, několik druhů alko nápojů, kávu pouze z automatu do kelímku z polystyrénu, ostatní je za úhradu. Kvalita stravování je na podprůměrné úrovni. Někdy spálené, někdy nedodělané, vždy nedochucené. Ovoce většinou zmražené nebo kompotované. O čistotě se dá také pochybovat. stoly polité, utírané jedním hadrem, podlahy lepkavé-zejména ve venkovních prostorech. Pláž je vzdálena dle popisu cca 500 m, ale není uvedeno, že to je vzdušnou cestou. Pěšky cca 1000 m. Hotel organizuje pouze dopoledne 3x dopravu autobusem. Na Fuerteventuře jsou kvalitnější hotely.
Další informace
Autor odpovědi: OccidentalJM, Guest Relations Manager zařízení Occidental Jandia Mar
Zodpovězeno: 15. 2. 2019
Dear guest, First of all we would like to thank you for leaving your comments regarding your stay at our hotel Occidental Jandía Mar, Your perspective helps us understand how to improve our service. We are truly sorry to read that your experience with us didn't meet your expectations and that we weren't able to provide you with a positive and memorable experience. We understand that Jandía might not be the best location for your holidays, this is why we encourage you for a future occasion to visit our website or to contact our call center from where our agents will be able to offer you a personalized booking guidance to make sure you book the Barceló destination that can make all your dreams come true. We have taken good note of your comments and are truly sorry you did not feel attended enough on this occasion, we work daily to provide the best possible service, and we do agree that you should not have had to carry your luggage. Please receive our most sincere apologies for not fulfilling your expectations regarding our gastronomy and all-inclusive service. The involved departments have been informed about your comments and we are sure they will help us to improve. We work very hard, striving to surpass guest expectations and your review has stimulated us to continue endeavor to achieve your satisfaction if you decide to honor us with a new visit. Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that Barceló will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future. Our best regards,
Další informace
Hotel se nachází v kopci v blízkosti nádherné pláže s bílým pískem Playa del Mattoral. jde se na ní přes přírodní rezervaci a přístup do oceánu je vhodný pro všechny. Co se týče služeb hotelu, naprosto úžasné. Velké, čisté pokoje, spousta jídla, sekt k snídani a spoustu džusů. V baru koktejly, káva, voda, všechno nealko i alko, na co si člověk vzpomene. Jídlo nejlepší, co jsem kde jedla. Veliký výběr, plno druhů masa a příloh, úžasné saláty, zmrzliny, kompoty, bonbony a lízátka u večeře. Přes celý den i bohaté animační programy pro všechny a večer výběr ze dvou- show nebo živá hudba. Tato destinace i hotel opravdu stojí za návštěvu a určitě se vrátím :) doporučuji celoročně.
Další informace
Nádherný hotel, vynikající služby, programy a skvělá gastronomie, procházkou se došlo na krásnou pláž a po promenádě až do města, nebo se mohl využít hotelový bus. Veškerá spokojenost s celou dovolenou.
Další informace
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Autor odpovědi: OccidentalJM, Guest Relations Manager zařízení Occidental Jandia Mar
Zodpovězeno: 15. 1. 2019
Dear guest, Thank you very much for leaving these wonderful comments on Tripadvisor, we are delighted that you enjoyed your stay among us. Your comments regarding our staff is very much appreciated and will be a great source of motivation, we will certainly not fail to convey your very kind compliments to all of them. It fills us with pride that you could enjoy the gastronomical efforts of our chefs as we strive to satisfy the many culinary wishes of our guests offering the most delicious international and local dishes. Last, but not least, we are glad to read that you really enjoyed the location of the hotel and its proximity to the beach. Truly, our hotel is located in an unbeatable area near Morro Jable and allows guests to enjoy the coast of Jandía. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Our best regards from the island,
Další informace
Velmi dobrý hotel, doporučuji. Ale při plné naplněnosti kuchyně nestíhá, v restauraci je velký hluk a chaos. Jídla jsou vynikající. Hotel je poměrně vysoko a daleko od pláže, několikrát za den sváží hosty autobus na pláž. Nákupní možnosti jsou omezené, ale dostačující.
Další informace
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Autor odpovědi: OccidentalJM, Guest Relations Manager zařízení Occidental Jandia Mar
Zodpovězeno: 6. 1. 2019
Dear Tour03429239351, Firstly we would like to thank you for choosing our Occidental Jandía Mar hotel for your holidays in Fuerteventura and for the review you shared online, all of your kind words about your stay with us are great to hear . Please be assured your comments regarding the service you received during mealtimes has been discussed with our Maître and Head Chef so as to prevent these kind of situations to reoccur in the future and we sincerely apologize for failing to meet your expectations on this occasion. We sincerely regret reading that our location did not meet your expectations. Last but not least, it fills us with pride that you could enjoy the gastronomical efforts of our chefs as we strive to satisfy the many culinary wishes of our guests offering the most delicious international and local dishes. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best regards, Guest Experience Team
Další informace
Předchozí
1234568
CENOVÝ ROZSAH
78 US$ - 151 US$ (na základě průměrných cen standardního pokoje)
TAKÉ ZNÁMO JAKO
barcelo jandia mar hotel pajara, barcelo hotel jandia mar, barcelo hotel pajara, fuerteventura jandia
PŮVODNÍ NÁZEV
Barcelo Jandia Mar
POLOHA
ŠpanělskoKanárské ostrovyFuerteventuraPoloostrov JandíaPájara
POČET POKOJŮ
485
Platby provedené partnery ovlivňují pořadí zobrazených cen a v případě vybraných nebo sponzorovaných plateb můžou mít vliv také na pořadí uvedených ubytování.
Je toto Váš profil na Tripadvisoru?

Vlastníte nebo spravujete toto zařízení? Převezměte zdarma kontrolu nad svým profilem a budete moci odpovídat na recenze, aktualizovat svůj profil a mnohem více.

Převezměte kontrolu nad svým profilem
Časté dotazy týkající se hotelu Occidental Jandia Mar
Které oblíbené atrakce se nachází v blízkosti hotelu Occidental Jandia Mar?
Atrakce v okolí zahrnují: Budha Terraza (0,4 km), Bar Oasis (0,4 km) a Tortuga Fuerteventura (1,0 km).
Jaké jsou příklady vybavení zařízení Occidental Jandia Mar?
Některá z neoblíbenějších nabízených vybavení zahrnují: krytý bazén, snídaně v ceně a restaurace.
Jaké vybavení pokoje je k dispozici v hotelu Occidental Jandia Mar?
Neoblíbenější vybavení pokojů zahrnuje následující: klimatizace, plochá tv, a chladnička.
Jaké možnosti týkající se nápojů a stravování jsou k dispozici v hotelu Occidental Jandia Mar?
Hosté během svého pobytu mohou využít: snídaně v ceně, restaurace a salónek.
Je v hotelu Occidental Jandia Mar k dispozici parkování?
Ano, pro hosty je dostupné parkování: parkování.
Jaké restaurace se nacházejí v blízkosti hotelu Occidental Jandia Mar?
Mezi restaurace v blízkém okolí patří: Dock Grill Rock, La Alacena34 a TABERUGA.
Nabízí hotel Occidental Jandia Mar možnost si zacvičit?
Ano, hosté mají během svého pobytu přístup k vybavení: krytý bazén, fitness centrum, a sauna.
Nabízí hotel Occidental Jandia Mar přepravu z/na letiště?
Ano, hotel Occidental Jandia Mar nabízí hostům přepravu z/na letiště. Doporučujeme se předem telefonicky ujistit a potvrdit tak podrobnosti.
Nabízí hotel Occidental Jandia Mar úklidové služby?
Ano, pro hosty jsou dostupné úklidové služby: čistírna a prádelna.
Nabízí hotel Occidental Jandia Mar služby pro podniky?
Ano, příhodně nabízí vybavení: zasedací místnosti, banketový salónek a konferenční prostory.
Kterými jazyky mluví personál hotelu Occidental Jandia Mar?
Personál mluví několika jazyky včetně následujících: angličtina, španělština, francouzština a němčina.