Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Let z dovolené”
Recenze Pegasus Airlines


Recenzováno: 27. září 2017

Odbavení na letišti průměrné. Problém nebyl, ale nebyla k němu dána příčina.
O to horší v letadle. Letadlo neuklizené, až opravdu "prasečák". Zapatlané sedačky, v kapsách sedadel nepořádek určitě z více letů. Hodně málo místa na nohy. Jídlo jsem nečekal, ale v ceně letenky bych ocenil alespoň obyčejnou vodu u letu přes 3 hodiny.
Personál dost arogantní, který ale nebyl k občanům Turecka na palubě. Asi jsme byli moc bílí :-) Při odchodu z letadla jsme šli poslední, aby nás dav neušlapal.
4letá dcera hold neběžela a letuška nás popoháněla jak učitelka na výletě.
Touto společností bych už radši nechtěl letět.............Chápu, že nízkonákladové společnosti vás luxusem neobklopí, stačilo by relativně málo. L.Kuhn

    • Pohodlí sedadla
    • Služby zákazníkům (např. vlídnost, péče, ochota pomoci)
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu (Wi-Fi, televize, filmy)
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla (např. rychlost, služby u brány)
Poděkujte uživateli Copilot_cz.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (2 039)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

262 039 recenzí

Recenzováno: 24. července 2017

Klasická nízkonákladová společnost. Veškeré jídlo a pití za poplatek.Limit na zavazadlo 20 kg. Pohodlný let.

    • Pohodlí sedadla
    • Služby zákazníkům (např. vlídnost, péče, ochota pomoci)
    • Čistota
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu (Wi-Fi, televize, filmy)
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla (např. rychlost, služby u brány)
Poděkujte uživateli Martin T.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 4. července 2017

Poprvé jsem s PGS letěla v roce 2011 z Norimberku. U check-in se ukázalo, že mě do letadla nemohou pustit, pokud nemám zpáteční letenku. Nevěřila jsem vlastním uším a samozřejmě jakmile se vyskytl problém, tak level angličtiny klesl na A1. Měla jsem v Turecku a následně v Řecku již zaplacenou dovolenou a návazný spoj busem z IST do Soluně a odtamtud let, tak jsem se nehádala a letenku přikoupila. Neměla jsem nic vytisknuté, ale i tak si myslím, že to byla naprostá blbost a jen ze mě vytáhli prachy. Bylo to myslím 100 eur. Říkala jsem si, že budu reklamovat, ale komunikace se společností byla na bodu nula.

Pak jsem letěla ještě ten den vnitrostátní let. Bylo to z IST do Dalamanu. Let asi na hodinku a půl a naprostý průměr. Stejně tak let z Dalamanu zpět.

Teď jsem letěla v červnu 2017 z PHY do IST a zpět. Hodně jsem předtím létala s EasyJet. Ten jsem si jako nízkonákladovku velmi zamilovala. Takže pokud můžu srovnat tak už od zakoupení letenky je nápadný rozdíl v přehlednosti, nehledě na online check-in. Je to ale spíš o zvyku. Dvě hodiny na letišti před jsou opravdu nutnost. Na Sabiha Gokcen airport fungují přepážky na online check-in, a normální, dále tam mají kiosky na tisk palubenky. To je příjemné, protože v Praze přepážka na online check-in a baggage drop nefungovala. Měla jsem přikoupené zavazadlo na 20kg, takže jsem si objednala i sandwitch. Jídlo na stravitelné úrovni, zbytek za peníze samozřejmě. Personál jak kdy, na zpátečnní let jsem zažila velmi příjemnou a usměvavou letušku, jinak to je takový neutrál. Pegasus airlines bych doporučila, ale jak říkám, je to s nimi loterie.

    • Pohodlí sedadla
    • Služby zákazníkům (např. vlídnost, péče, ochota pomoci)
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu (Wi-Fi, televize, filmy)
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla (např. rychlost, služby u brány)
Poděkujte uživateli Slávinka G.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 16. dubna 2017

S PA létám poměrně často a téměř vždy bez problému. Ano, mají docela vyostřené kontroly při vstupu na palubu co se týká váhy a velikosti příručních zavazadel, ale má to smysl. Servis v letadle nic moc, spíše nic, ale na krátké lety je to OK. Bohužel, poslední let byl odkloněn z Instambulu na Antalyi. Po přistání nás odvezl autobus (10min!!) do nějaké opuštěné budovy, kde byli holé zdi a špinavé toalety.. Možnost nějaké občerstvení 0 .... po cca 45minutách jsme byli opět vyzváni abychom se vrátili do letadla...Po příletu do Istambulu se všichni nahrnuli k přepážce a řešili se hotely a náhradní lety...absolutně nechápu proč nevyčlenili část pro cestují, kteří změškali a kteří mají stále čas stihnout jejich let. Nikdo se neomluvil, nikdo nic nenabídl...pokud jste se opravdu dožadovali náhrady tak kuponek na Happy Meal u Meka... Kufr mi přišel po dvou dnech a ještě zničený ... Po této zkušenosti se budu hodně rozmíšlet o další cestě... Ale abych jen nehanila, kuřecí řízek a čokoládový krém byl dobrý :-)

    • Pohodlí sedadla
    • Služby zákazníkům (např. vlídnost, péče, ochota pomoci)
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu (Wi-Fi, televize, filmy)
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla (např. rychlost, služby u brány)
Poděkujte uživateli Eli S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 13. dubna 2017

13. 4. 2017 JSME SE DOSTAVILI 2H PŘED ODLETEM K OBAVENÍ. 4 CESTUJÍCÍ (2 PÁRY).
Po 15 min. se zjistilo, že jedna cestující si omylem vzala starý pas(prošlý). Prostřednictvím taxíku byla za 50 min. zpět s řádným platným pasem.
Naprosto neochotná, arogantní "pracovnice", zástupkyně PEGASUSU ji oznámila že je pozdě. Odbavení může proběhnout nejdéle 45 min. před odletem.
Zavazadla byla již odbavená a letenka jejího partnera již platně vystavená. Osobní údaje cestující s opožděně dodaným pasem byly známy! Přesto nebyla celkově 30min. před uzavřením nástupu do letadla odbavena a vpuštěna do letadla!!!!!!
Naprosto neadekvátně odmítnutá cestující byla součástí cestujícího páru. Takže celková škoda způsobená naprosto nechutně nevstřícným, arogantním a ignorantním přístupem PEGASUSU je cca 20 000Kč!!!!

Takže přátelé šetřete s nízkonákladovými společnostmi....
Neskutečná žumpa! Nechutné! Dobytek! Fujtajksl !!

    • Odbavení a nástup do letadla (např. rychlost, služby u brány)
2  Poděkujte uživateli czfox1.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC