Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Katastrofa”
Recenze Pegasus Airlines


Recenzováno: 22. února 2019 prostřednictvím mobilu

To kdyz budu nekomu vypravet, tak neuveri..misto 6 hodin cestovani , bylo z toho 22 hodin..tato spolecnost pravde podobne krachuje...a je ji jedno jak cestujete a s kym...no ve zkratce...z dubaje do istanbulu skoro 2 hod spozdeni..1 hodinu krouzite nad istanbulem, kde potom se rozhodne letadlo letet smer ankara.tam pristane .drzi vas v letadle neuveritelne 3 hod, aby potom letelo zpet do istanbulu. Tam vam daji dalsi let do vidne za 3 hod. Ktery se vladtne neuskutecni..utece z letadla cela posadka i s pilotem , protoze se cestujici zacali bourit.no nejak jsme po dalsich hodinach dostali dalsi letadlo do vidne...a co se delo okolo ..to je na dlouhe vykladani. Doletela jsem po 22 hod. Stastne domu s dcerou a synem. Nebyli jsme jedine letadlo.cela spolecnost ma ekon.problemy. bylo nas na letisti v problemech 5 letadel...

Datum cesty: únor 2019
Poděkujte uživateli Hanka M.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (5 867)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

12165 867 recenzí

Recenzováno: 28. prosince 2018

Výborný Pegasus.Po přečteni recenzi jsme měli strach o život, kufry i zpožděni letu .Ale nic takové se nedělo.Letadlo čisté, letušky krásné a stewardi elegantni.Letěli jsme 4x a vždy to byl bezpečný let.Děkujeme Pegasusu.Jen tak dále!

Datum cesty: prosinec 2018
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Tour790681.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 6. prosince 2018

Letěli jsme do Turecka. Letadlo mělo na odletu téměř hodinu zpoždění. Ale čekali jsme až přiletí a rovnou nasedali. Personál na odbavení i v letadle byl příjemný. Veškeré občerstvení je placené.

Datum cesty: listopad 2018
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli kufrujeme.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 20. listopadu 2018

Touto leteckou společností jsem letěla poprvé. Let klidný, čisto, Komunikace v angličtině bez problémů, součástí letu k mému překvapení bylo i občerstvení v ceně letu. Jednalo se o brambory s řízkem, pařížský krém se šlehačkou a ovocný salát. K tomu nealko nápoj a káva či čaj. Docela mě to mile překvapilo.

Datum cesty: květen 2018
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
2  Poděkujte uživateli Lenka1302.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 1. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

S leteckou spolecnosti Pegasus jsem letela mnohokrat, nikdy jsem nezazila zadny problem. Jako nizkonakladova spolecnost - naprosta spokojenost. Bohuzel posledni tyden nefunguji webove stranky, respektive vyhledavani letu, coz znacne zneprijemnuje-znenoznuje zmenu letenek nebo jejich nakup. Nekolikrat jsem se pokousela dovolat do call centra, ktere je nedostupne. Po vikendu jsem se dovolala do spanelskeho call centra, kde jsme se s pani snazily domluvit na prebookovani letu, bohuzel po nekolika emailech uz nereaguje a ceny letenek rostou. Pres funkcni stranku jsem odeslala jiz dve query s zadosti o vysvetleni a napraveni problemu, bohuzel se jiz 5 dni nic nedeje a taktez nereaguji ani na email. Jelikoz pracuji na letisti, probirala jsem problem s nasimi it a udajne jde opravdu o problem s webem na strane Aerolinek pro CR nebo stredni Evropu. Diky temto neprijemnostem nemohu dat plny pocet bodu.

Datum cesty: září 2017
3  Poděkujte uživateli Jana Z.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC