Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ostrava-Antalay”
Recenze Pegasus Airlines


Recenzováno: 4. září 2019

Let byl příjemný, avšak se zpožděním dvou hodin. Na letišti jsme sice dostali poukázku na občerstvení a v letadle vodu s malým občerstvením jako kompenzaci.

Datum cesty: srpen 2019
Poděkujte uživateli Vlasta K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (5 837)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

6105 837 recenzí

Recenzováno: 8. července 2019

Celkem bez problémů, jen toalety při letu z Vídně dost znečištěné. Personál milý, snaha komunikovat.

Datum cesty: červen 2019
Poděkujte uživateli Zuzazuzazu.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 3. června 2019

Nejhorší servís při odbavení co jsme zažili.
Pokud dorazíte na odbavení s 5 minutovým zpožděním neodbavejí vas....a dalších 5 lidí. I kdyz ješte pracovnici byli na přepažce.

Datum cesty: květen 2019
    • Péče o zákazníky
    • Odbavení a nástup do letadla
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Sky-tours.
Poděkujte uživateli dmitriyparts.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 21. dubna 2019

Díky omezení provozu starého letiště v Istanbulu v pátek 5.4. - den před jeho uzavřením - jsem musel pro návrat domů použít služeb Pegasus Airlines. K čistotě letadla a cestě domů nemám negativní připomínky. Bohužel ale služby během letu si musíte koupit. Let trvá 2,5 hodiny a pokud s sebou nemáte pití a nějakou svačinu, její dokoupení v letadle vás nemile překvapí cenou. Ale to jsou nízkonákladové aerolinie. Tedy obdoba toho, co jsem zažil v British Airlines a co můžete zažít i s jinými aerolinkami, které do kategorie nízkonákladových společností - byť jimi nebyly - vstoupily. Letadlo A320 je jinak celkem OK s prostorem pro nohy (z ADB do IST), ale to platí i o B737-800, kterým Pegasus létá do Prahy.

Datum cesty: duben 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Prostor na nohy
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli ale_b228.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 1. dubna 2019

Rozhodla jsem se přidat tuto recenzi. S Pegasus jsme letěli před rokem do Kuvajtu z Vídně. Letenka zakoupená přes Letušku, vcelku žádný problém, jen ne čisté letadlo. Udělala jsem registraci na stránkách Pegasus aby se načetly body za naše lety. Zarazilo mě, že se nebylo možné už prihlásit a nikdo nereagoval z Pegasus, že tam nelze vložit číslo mobilu a nic. Jen díky pracovnici Letušky, která přes jejich firmu poté dodatečně body načetla a nemusela, se tak stalo. Měli jsme tam oba s manželem slevu a tak jsem se rozhodla koupit letenku loni v létě za dobrou cenu on line sama ale nebylo možno se přihlásit. Koupila bez toho a ke konci bohužel nebylo možno uplatnit slevu ani nic k tomu. Když kontaktujete tuto společnost nikdy nečekejte že Vám pomůžou nebo budou reagovat. Dokonce se zjistilo, že telefonní čísla uvedená pro nás tady vůbec neexistují ani žádná centrála tady. Když něco nikdo Vám nepomůže. Platba odešla z mého účtu, ale nebylo možno rezervaci dokončit. Po týdnu kdy nikdo se k ničemu neměl a po přečtení FB recenzí od lidí z celého světa jsem pochopila, že nejsem jediná, že snad každý má problémy. Letenku jsem zavčas stornovala, byt stránky jsou strašné a nepřehledné a po nastudování na co vlastně mám nárok jsem to udělala. Bohužel ani to nebylo možné. Volejte centrálu...kde? Požádala jsem dceru kamarádky aby okamžitě volala tuto super společnost v Anglii do Londýna, protože ona žije v Bristolu a udělala tak. Žádala jsem o informaci, jestli dostanu plně vrácenou částku, protože to dělám v termínu. Pán na druhém konci se jí zeptal na číslo letenky a rezervační kod ona vysvětlila problém a než stačila cokoliv on to zrušil a řekl jí ...ona dostane zpět 3200 czk max s ostatním at nepočítá a nenadělá nic. Super. Byla jsem naštvaná a musela koupit letenku jinde. Tato stála 8200 czk. Komunikuju mailem ...levá ruka netušila co dělá pravá...katastrofa. Nějak jsem zjistila, co jediné se dá udělat s neevropskou neslušnou leteckou společností a tak jsem to zkusila. A toto je má rada všem, pokud se toto stane. Můžete požádat o pomoc jedině nároky.cz, ale ne asi mimo EU a nízkonákladovky ale můžete požádat svou banku!!! A já to udělala. Těžká práce pro mě připravit a vymyslet vše dokazování 4 měsíce kopírování dokládání důkazů a ERA zabrala také a já mám své peníze v plné výši zpět! nedejte se. Pegasus má dobré nabídky a lety i super ceny ale bohužel je to nesolidní společnost, která prostě nekomunikuje a s...kašle na všechno. Je to škoda.

Datum cesty: červenec 2018
    • Péče o zákazníky
Poděkujte uživateli JitulleX.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC