Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Exelentní komunikace,služby,jídlo,servis”
Recenze Finnair


Recenzováno: 2. ledna 2020

Do Bangkoku doporučuji létat s Finnair-do Helsinek 1.50 min a přestup bez problémů.
Letadla,letušky,servis - vše no.1.Spolehlivá letadla-velmi doporučuji Finnair

Datum cesty: prosinec 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli vojt_chm746.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (7 546)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

597 546 recenzí

Recenzováno: 9. prosince 2019

Všechno bylo velice příjemné, letěli jsme s přestupem v Helsinkách. Obě letadla čistá, servis dokonalý, všem mohu je doporučit.

Datum cesty: listopad 2019
Poděkujte uživateli Dosedla.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 29. září 2019

Chápu, že je důležité, aby stroj byl neustále v provozu a vydělával peníze, ale jistě by nebylo od věci, tu a tam zkontrolovat stav vybavení - sedadla, stolky, ... přinejmenším v části pro byznys pasažéry. Při prvním letu AY1222 byl potah sedadla F03 u A321-100 před mým sedadlem F04 poškozený a zíral jsem na kostru sedadla. Zároveň nešlo přehlédnout loketní opěrky v řadě předemnou, které byly již hodně špinavé.
K letu z Helsinek do Nanjingu (AY105) nebylo co vytknout. Ovšem to samé letadlo (A330-300) při letu z NKG do Helsinek (AY106) u sedadla A01 mělo poměrně zásadní problém s vysouváním stolku. Letuška jej komentoval slovy asi jako "Nojo, pořád to zlobí", takže jen nějak nebyl čas to dát do pořádku.
Když pominu, že letištní salonky jak v mimo EU (v rekonstrukci a bez šance si sednout) , tak v EU zóně byly beznadějně plné a neustále chybělo jídlo, pak celou akci s FINNAIR nemůžu hodnott ve srovnání jinými aerolinkami ani za "3". Jedinou výhodou byla cena letenky. A to možná byl ten důvod, proč vše bylo tak, jak bylo.
POslední část letu - z Helsinek do Prahy v pseudo bussines třídě byla opravdu ukázka zoufalství. Pasažéři v econovy třídě byli obsloužení dříve, než v bussines třídě. O ignorování pasažéru byznys třídy palubním personálem (po přednostním nástupu do letadla a usazení v sedadlech) nemluvě. Takhle se snad nechovají ani nízkonákladové společnosti. A vrcholem všeho byl zničený kufr, což jsem bohužel zjistil až doma, protože kufr mám vždy v obalu proti poškození.

Datum cesty: září 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli ale_b228.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 10. září 2019

Kvalitní servis, příjemný personál, z jednání čiší zájem o cestujícího, zpoždění nebylo, s touto společností kdykoli znova.

Datum cesty: říjen 2018
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Jarda P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 5. srpna 2019

Bezproblémový let velkokapacitním airbusem společnosti Finnair. Nový stroj, milý personál, skvělý servis, opravdu pohoda..

Datum cesty: květen 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli 257ji_z.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC