Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Let do Singapuru”
Recenze Singapore Airlines


Recenzováno: 3. ledna 2020 prostřednictvím mobilu

Proletěl jsem už hodně leteckými společnostmi a na tě to let jsem se těšil, jednak z recenzí a také kvůli nejlepší letecké společnosti z roku 2018. A byl jsem velmi zklamán. Personál velmi ochotný, jídlo taky super, ale služby skoro žádné, jak pro děti, tak pro dospělé. Staré monitory, zábava nulová. Pro dítě zapomněli dětské menu. Co víc dodat

Datum cesty: leden 2020
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
2  Poděkujte uživateli petro129.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (25 070)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

3725 070 recenzí

Recenzováno: 3. ledna 2020

Dodávky nových A350 umožňují Singapore Airlines otevírat nové přímé linky z dalších evropských měst do Singapuru. Díky tomu jsou letenky o něco levnější z Düsseldorfu než z Frankfurtu nebo Mnichova. Druhý tip jak ušetřit je díky dynamickému tarifu co používají, takže nejlepší ceny jsou rok před odletem a v intervalu 90 až 150 dní před plánovaným odletem. Přepážky pro byznys cestující pro tuto aerolinky jsou na letišti u čísla 202 a 203 a odletový gate je z nejvzdálenějšho prstu C37, proto jsme raději přiletěli již večer před odletem, u ranních letů není dostatek času na přestup a odpadá riziko, že se nestihnou přeložit zavazadla. Další vychytávka se týká rezervování sedaček. Nejlepší jsou v řadě 1 - D,F a v řadě 19 - D,F - mají širší prostor pro nohy, když se rozloží sedačka na postel- můžete ležet rovně nikoliv uhlopříčně. Sedadlo lze rezervovat kdykoliv po zaplacení rezervace a měnit tuto volbu až do otevření on line odbavení 48 hod před odletem. A den před tímto termínem uvolňují výše uvedené sedačky primárně určené pro držitele věrnostních programů od silver úrovně výše. Další pozitivum je dle mého, že nemají klasické amenity kit, vše potřebné je připravené na sedačce a na toaletě, kde je vše průběžně doplňováno během letu. Poslední informace, pokud máte navazující let do dvou hodin, rezervujte si bugginu, doveze vás i do SilverKris Lounge, kde je možnost se osprchovat a pak vás odveze na požadovaný Gate.

Datum cesty: prosinec 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
1  Poděkujte uživateli Tunna_Gomon.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 10. prosince 2019

Kvalitní let, nestihli jsme si připlatit za větší pohodlí a byla to chyba, místo na nohy bylo v ekonomické třídě stejné, jako jinde. Ale celková péče - jídlo, zábava atd. bylo na velmi dobré úrovni.

Datum cesty: srpen 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Eulalie1968.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 25. října 2019

Vše perfektní dle očekávání. Služby, jídlo, nápoje, nabídka filmů, her. Nové dotykové obrazovky. Navazující spojení při přestupech.

Datum cesty: listopad 2018
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli marketa0508.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 22. července 2019

Co víc si přát, než tento skoro 13 hodinový let absolvovat právě se Singapore Airlines. Služby na špičkové úrovni. Při startu horký vlhký ubrousek na osvěžení, následně nám byly rozdány sáčky s ponožkami, jednorázovým kartáčkem na zuby a malou zubní pastou, dále sluchátka... Jídla bylo (pro mě) až dost. Jednalo se o let přes den, dostali jsme teplý oběd, teplou večeři, později tuňákový sendvič, jablko a ráno teplou snídani. Vše bylo dobré. Letadlo čisté, letušky usměvavé. Klasicky možnost sledování filmů, poslechu hudby nebo hraní her, možnost sledovat průběh letu... Let proběhl na čas, vše bez problémů.

Datum cesty: červenec 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Dana V.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC