Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Smartwings na vzestupu”
Recenze SmartWings


Recenzováno: 3. ledna 2018

Cesta tam je standartně odbavena a teplé jídlo s jedním nápojem odpovídá dnešním chartrovým letům. To že je letadlo plné, se objeví v ceně zájezdu. Tomu se říká ekonomika letu. (Cesta např. z ZRH do Marsy přijde Švýcara na dvojnásobek EU ceny. Vytížení Edelweisse - CH charter - je zde 1/3 kapacity letadla.)
Cesta zpět měla 90 minut zpoždění z důvodu přistavení funkčního letadla, zato měl tento spoj cca 60% vytížení, což zpříjemní celý let. Žádné jiné kompenzace se nekonaly.

    • Pohodlí sedadla
    • Služby zákazníkům (např. vlídnost, péče, ochota pomoci)
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu (Wi-Fi, televize, filmy)
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla (např. rychlost, služby u brány)
1  Poděkujte uživateli 30jirka1.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (1 390)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

1811851 390 recenzí

Recenzováno: 30. prosince 2017

Nepříjemnější personál jsem v letadle nezažila. Obě cesty (pokaždé s jiným personálem) stáli opravdu za to. Personál letadla protivný a drzý. To že si letuška rádoby zakryje pusu rukou neznamená, že ji není slyšet, když pomlouvá klienty a stěžuje si kolegyni, že si vymýšlíme. Mám pocit, že je placená za to, aby se o pasažéry postarala, takže opravdu není důvod držkovat, když někdo požádá o deku. Přece jen jsme letěli uprostřed prosince a uprostřed noci do teplých krajů, kam rozhodně není vhodné nabalit se na cestu do dvou svetrů.
Vrcholem všeho je strava. Nepochopím, proč je téhle společnosti zatěžko přes zimu obstarat teplé jídlo (přes léto je mají). Místo toho podávali asi nejhnusnější bagety, co jsem kdy jedla. Vyhazovalo je spoustu lidí.

Myslím, že by se BlueStyle měl opět domluvit s Air Cairo.

    • Pohodlí sedadla
    • Služby zákazníkům (např. vlídnost, péče, ochota pomoci)
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu (Wi-Fi, televize, filmy)
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla (např. rychlost, služby u brány)
4  Poděkujte uživateli Barbora Š.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 30. prosince 2017 prostřednictvím mobilu

Cestovní kanceláře najímaji tuto společnost pro své lety na dovolenou. Jejich sedadla jsou velmi malá a již značné opotřebená velmi blízko u sebe umístěna. Letušky se neobtěžujÍrán ani s prodejem jídla na palubě. Pokud je v ceně letenky je to otřesná nejlevnější bageta nebo neidentifikovanárie směs čehosi rádoby teplého. Koupit z nabídky nic nelze. Neochota personálu je viditelná na první pohled.

4  Poděkujte uživateli Lada S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 29. prosince 2017

Let nízkonákladový,dle očekávání.Leteckou společnost nešlo vybrat.Letěli jsme na dovolenou s cestovní kanceláří.

    • Pohodlí sedadla
    • Služby zákazníkům (např. vlídnost, péče, ochota pomoci)
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Zábava během letu (Wi-Fi, televize, filmy)
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla (např. rychlost, služby u brány)
1  Poděkujte uživateli mrsveraprokopova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 26. prosince 2017

Příjemný personál, vše probíhalo v klidu, jídlo podávané na palubě bylo fajn, let klidný, let do Hurgady byl take komentovaný ze strany kapitána, kde se nacházíme, coz bylo super.

2  Poděkujte uživateli SUISSE P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC