Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Poměr cena / výkon = značka ideál.”
Recenze Ukraine International Airlines


Recenzováno: 2. ledna 2020

Jak jsem již napsal do názvu recenze, poměr cena / výkon je výborný. Povedlo se nám sehnat letenky i s odbaveným zavazadlem za necelých 10k. Let tam proběhl v pořádku, přestup v Kijevě byl svižný, noční let do Bangkoku poznamenalo pouze celou noc rozsvícená světla, díky nim jsme nemohli spát. Jídlo přijatelné, obsluha horší. Na zpáteční cestu nám několikrát posunuli let, konečný výsledek byl příšerný. Na ráno jsme měli z Phuketu přeletět do Bangkoku a poté kolem poledne letět do Kijeva, kde jsme měli mít 15 hodin přestup. Díky posunutí letu jsme od 9 ráno čekali na odlet, který byl ve 22:40. Ačkoli toto bylo veliké zklamání, cesta zpět byla výhra. Let byl poloprázdný, takže se dalo natáhnout na celou čtyřku, spal jsem většinu letu. Bohužel v Kijevě jsme čekali do 5 do 13:40 opět. Po přečtení recenzí jsme měli obavy, které se nakonec nepotvrdili. Nečekejte za tyto peníze služby jako u Emirates, to si lidi musí uvědomit!!. Celkové hodnocení, 3,5!

Datum cesty: prosinec 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Zkusenydenomnaceste.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (3 841)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

263 841 recenzí

Recenzováno: 22. prosince 2019 prostřednictvím mobilu

První průšvih byla nutnost elektronického check inu, o kterém vám nikdo předem neřekne a pokud to neuděláte 2 hodiny do odletu, tak musíte zaplatit poplatek 15€. Poplatek platil snad každý člověk v řadě. Díky jejich neustále zpožděným letům jsme nejprve skoro nestihli přestup při cestě na dovolenou. Napít vám dají jen vody a to pouze na začátku a na konci letu, což může být problém pokud let trvá 11 hodin.
Na zpáteční cestu už nám přišel smskou odkaz na check in, který jsme provedli. Odkaz byl však pouze na jeden let a za druhý po nás chtěli opět poplatek 15€, naštěstí jsme měli dostatek času a stihli to ještě přes internet před odletem. Stejný problém opět řešilo více lidí. Na otázku jak je možné, že nám poslali odkaz jen na polovinu letu, když máme oba lety na jedné letence nebyli schopni odpovědět.
Cestou zpátky jsem si vezl v příručním zavazadle rybářský prut, který přesahoval rozměry příručního zavazadla o 20 cm (je to však jen tyčka, která má v průměru 1,5 cm a vejde se všude). Při prvním letu (Bangkok-Kyjev) vše bez problémů, prut jsem položil pod sedadlo před sebou a nikomu nepřekážel, ani u kontroly nikdo nic nenamítal. Při přestupu na druhý let (Kyjev-Praha) mi ale paní, která kontrolovala rozměry zavazadel řekla, že to neodpovídá rozměrům a musím zaplatit poplatek 80€. Anglicky téměř neuměla, takže jakákoliv snaha se domluvit byla marná. Když jsem jí řekl, že mě prut stál 30€ a že poplatek se mi platit nevyplatí a prut tam radši nechám, mi odpověděla, že bude poplatek jen 60€. Prut jsem nechal na Ukrajině a poplatek neplatil, paní byla dle výrazu v obličeji značně naštvaná (asi za to dostávají nějaké bonusy, nevím). Na otázky, kde ty částky vzala, když poprvé to bylo 80€ a za 2 minuty už jen 60€ nedokázala odpovědět. Stejně tak nedokázala odpovědět proč to nebyl problém při prvním letu a při druhém už ano, když oba lety operovala jedna a ta samá letecká společnost. O komfortu během letů raději ani nemluvím. S touto společností už nikdy, raději připlatit a na cestu do Thajska zvolit Emirates, nebo Finnair.

Datum cesty: listopad 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
1  Poděkujte uživateli hosmartin.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 9. prosince 2019

Tak málo místa na nohy nemá ani Ryanair, jídlo nic moc, obrazovky pod stropem k ničemu s ubohými filmy.

Datum cesty: říjen 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli 172petrc.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 6. prosince 2019 prostřednictvím mobilu

Standardni, nicim nevybocujici spolecnost. Let do Bangkoku probehl v pohode. Personal na zpatecni ceste asi pospichal, bez usmevu, stevardka obsluhujici nasi cast nerozumela anglicky, sotva jsme dostali jidlo, uz sklizeli. Tesil jsem se, az pristaneme. Bohuzel nas navazny let byl az za osm hodin - mylne jsem se domnival, ze bude zajisteny salonek (coz treba Saudi Arabia bezne pri tak dlouhem tranzitu ma). Kupon na pizzu je v tomto pripade trapas pokud nebudu muset, urcite uz s UIA nepoletim

Datum cesty: listopad 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
Poděkujte uživateli tom_kK6694MQ.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 12. října 2019

Vyrovna se ktere koliv nizkonakladove spolecnosti. Prijemny personal, bezny servis. Dvouhodinovy let za vybornou cenu, pokud cestujete jen s kabinovym zavazadlem.

Datum cesty: září 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
Poděkujte uživateli PaDaDi.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC