Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“let Katowice-Keflavík”
Recenze Wizz Air


Recenzováno: 23. listopadu 2019

Let tam 20min zpoždění - v normě, let zpět včas. Vše bez problémů, cestovali jsme s malými dětmi - přeprava autosedaček zdarma. Letadlo vypadalo nově a čistě. Při zpátečním letu byl fakt silný vítr a turbulence, ale pilot vše zmákl ;-).

Datum cesty: listopad 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Gabriela S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (16 087)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

81216 087 recenzí

Recenzováno: 19. listopadu 2019

Až na nepochopitelný check in (pouhých 24 hod před odletem je možný) ce cena za tuto nízkonákladovku dobrá.

Datum cesty: listopad 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Zdeněk P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 4. listopadu 2019

S touto společností nikdy více. Podvod na lidi za bílého dne, koupíte si levnou letenku pro 2 osoby za 3 700,-Kč, rezervace místa je nepovinná, ale stěžejní. Czek in si uděláte 48hod. před odletem pouze, pokud funguje aplikace. Ta nefungovala, takže odlet z Ruzyně byl za 1850,-Kč (zaplacení poplatku na letišti). Nesmíte mít palubní kufr a kabelku, jinak zaplatíte priority boarding. Odlet do Londýna posunut o 1 den dřív, takže ubytování na letišti na 1 noc za 1000,-Kč (2 osoby), cesta z Lutonu busem 1000,-Kč. Při cestě zpět se situace s czeck in opakovala, vyloženě napsaná věta, že online CI nelze provést z důvodu přerušení letu, takže v Lutonu další poplatek. Psali jsme reklamaci, volali o 1 den dřív před odletem, bez úspěchu, telefon hned spadne, jak do ČR, tak i na Slovensko. Na email nikdo nereagoval. Takže kdybychom letěli byznys třídou na Heathrow jsme na tom stejně. A nebyli jsem v tom sami, tvořili se fronty jak u odletu v Ruzyni, tak i v Lutonu.

Datum cesty: listopad 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli DitaSvo.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 31. října 2019

Let byl zrušen pro poruchu letadla. Seděli jsme téměř 3 hodiny na ploše v letadlo a potom pilot ohlásil poruchu klimatizace.Náhradní letadlo nebylo k dispozici, nabízeli ubytování a náhradní let až za 2 dny. Rozhodli jsme se s malým dítětem vrátit raději domů. A měli jsme po dovolené :(

Datum cesty: říjen 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Prostor na nohy
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Petra M.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 21. října 2019

Wizz překvapil skvělými službami. Pohodlné a čisté letadlo, Klidný a bezpečný let. Zakoupená bageta na palubě vítečná. Zbytečné obavy z nízkonákladovky.

Datum cesty: říjen 2019
Poděkujte uživateli Pavel F.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC