Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“let do Itálie”
Recenze Wizz Air


Recenzováno: 31. prosince 2019

velmi málo místa na nohy , snaží se využít každý centimetr pro řidání dalsích sedadel , opravdu nejekonomictejsi trida jakou jsem kdy viděl, občerstvení se platí všechno v nabídce k jídlu jen bagety a instatní polévky . Vzhledem k ceně odpovídající ale na dlouhé lety nedoporučuji

Datum cesty: září 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli vladim_ro745.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Napsat recenziRecenze (16 610)
Hodnocení cestovatelů
Typ cestovatele
Období roku
Jazyk
  • Další jazyky

61016 610 recenzí

Recenzováno: 28. prosince 2019

Malý prostor, nepolohovatelná sedadla, bez občerstvení v ceně letu. Jednoduše ekonomické jak jen možné!

Datum cesty: prosinec 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli Jaromír H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 16. prosince 2019

Obecně spokojený jen pro vysoké lidi je velmi málo místa na nohy dá se zvládnout u letů do 2 hodin délky , delší let bych s touto společností nikdy neletěl

Datum cesty: září 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
1  Poděkujte uživateli vladimirp880.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 9. prosince 2019

Let jsme koupili za výhodnou cenu ve velkém předstihu. Tři měsíce před odletem nám Wizz Air poslal e-mailovou zprávu, že došlo ke změně letového řádu, automaticky nabídl lety v nejbližších náhradních termínech a vyzval k jejich potvrzení on-line. Po přihlášení k osobnímu profilu na webovém portálu Wizz Air se u této rezervace zobrazila výzva "Your flights have been changed, Please review below.
Please note that your boarding card is not valid anymore. If you select 'Accept changed flights', you should reprint your boarding card." Ovšem všechny pokusy potvrdit souhlas s nabídnutými termíny selhaly, použili jsme několik různých počítačů i mobilních telefonů, vystřídali řadu běžných internetových prohlížečů, a status rezervace se stále nezměnil. U rezervace se navíc pořád zobrazovala informace o tom, že nebyla vybrána sedadla. Při rezervování jsme přitom zaplatili příplatek za program Wizz Priority + Wizz Go Family, jehož součástí byla i možnost výběru sedadel. Webové stránky však po změně termínu letu neumožily vybrat si sedadla, což je pro cestování vícečlenné rodiny docela podstatné. Hledal jsem způsob, jak Wizz Air kontaktovat. Webové stránky se snaží zákazníka všemožným způsobem navést do oddílu FAQ, kde však k této situaci žádné relevantní informace nejsou. E-mailový kontakt Wizz Air zásadně neposkytuje. Nabízí pouze telefonické spojení na předražené prémiové telefonické linky, což považujeme za neetické, až v rozporu se zákony na ochranu spotřebitelů. Nakonec se mi podařilo najít a vyplnit webový formulář pro vyplnění stížnosti. Wizz Air však ve svých podmínkách informuje, že na vyřízení písemné stížnosti si vyhrazuje až 30 dnů a v našem případě nás opravdu po celých 30 dnů ohledně vyřizování stížnosti nijak nekontaktovala. Namísto toho nám přicházely stále dokola automaticky generované zprávy shodné s tou úplně první, totiž že se změnily termíny letů a že máme potvrdit souhlas. Byl to náš možná už 10. let s touto společností, naštěstí jsme nikdy předtím podobný problém neměli, ale po této zkušenosti budeme velmi váhat, jestli s Wizz Airem ještě někdy vůbec poletíme.

Datum cesty: prosinec 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Jídlo a nápoje
    • Prostor na nohy
    • Zábava během letu
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli JiriEva.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 5. prosince 2019

Normální nízkonákladovka jako další jiné, nijak výrazně lepší ani horší, velice výhodná cena letenky. Odlet téměř na čas, potěšil rozumný a lidský přístup při kontrole malého palubního zavazadla zdarma u cestujících s no priority. Pokud s přimhouřením oka vyhovovalo, nedělali žádné problémy, dopláceli jen ti, kteří výrazně překračovali limity.

Datum cesty: listopad 2019
    • Pohodlí sedadla
    • Péče o zákazníky
    • Čistota
    • Prostor na nohy
    • Poměr cena/kvalita
    • Odbavení a nástup do letadla
Poděkujte uživateli F_Dobrota.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC