Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (44)
Filtrovat recenze
44 výsledků
Hodnocení cestovatelů
6
5
17
11
5
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
6
5
17
11
5
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
1644 recenzí
Recenzováno: 9. října 2020

Do Poděbrad jsme cestovaly vlakem, takže supr trasa od vlakového nádraží. Očekávala bych, že přístup do recepce z ulice bude řešen bezbariérově....
Měly jsme "Pobyt šitý na míru" 4 dny a 3 lázeňské procedury. Ubytování není co vytknout, strava polopenze už byla podstatně horší. Snídaně formou švédského stolu s malým výběrem, káva pravidelně docházela a stála se na ní fronta. Večeře se podává od 17,00 do 19,00, ale v případě že dorazíte v 18,30 nemáte jistotu, že dostanete, to co jste si objednali. Musím se přiklonit k dřívějším recenzím - závodní jídelna.

Datum pobytu: září 2020
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli Blanka S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 25. září 2020

Byla jsem zde 28 dní na KLP,l pokoj čistý, každodenní úklid, vše super. Procedury a sestřičky super, milé, vstřícné, ochotné. Za to v jidelně pravý opak a jídlo??? školní jídelna za mého mládí, luxusní stravování. Příplatek za nadstandartní stravování se vybírá automaticky, ale za co ??? Snídaně raut, ale velmi chudý, chybělo sladké pečivo, teplý bufet, ovoce, máslo, ... Oběd a večeře výběr ze 4 jídel, ale bylo celkem jedno co si člověk vybral, jídlo bylo bez chuti, nedovařené ... . Stížnosti se míjejí účinkem, nikdo je neřeší. Něco otřesného a díky tomu již nikdy nechci o Poděbradech ani slyšet, i když jinak jsou moc pěkné!

Tip ohledně pokoje: pokoj byl bez balkonu s výhledem do koruny stromu
Datum pobytu: září 2020
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli 3marcela3.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 14. srpna 2020

Ve 4*hotelu nejsou hrnky, skleničky, jednu dobu ani lžičky. Obsluha restaurace nemá přehled o tom,co si člověk objedná k jídlu(a to je na kartičkách psáno předem). Stačí to přepsat na jeden list a ne to řešit před klientem. Džus - hnus!!!! Příšerně ředěný ve 4* hotelu!!!!Trapárna s kávou,vedle nás jí říkali cikorka. Pít se nedala!!!!! Večeře - hnus, občas mi po ní bylo zle, pouze jedno jídlo chutnalo! Snídaně - to nejlevnější, co se dá koupit, nabídka ovoce nulová.
V době koronaviru nechápu, proč nejsou po každém jídle dezinfikované stoly, flek na stole byl celý týden. Co dělá hyg. služba Poděbrad?
Na čaj se stojí fronta, protože vše je na jednom místě. Čaj by měl být v krabicích a měl by být větší výběr, a ne jen jeden celou dobu.Na stolech je zbytečně sklo a chybí odpadové "soudky"
Jídelna pro pacienty je na tom ještě hůř.Obsluha pracuje v kanadách a maskáčích, na čistotu rukou se nedívejte.
Vážně nemá vedení peníze na jednotný, slušný, čistý úbor pro své číšníky??!!!
Proč si platící klient nemůže vybrat procedury, i když balneo bylo to jediné, co není třeba kritizovat, ale nabídka mohla být pestřejší. Opět se šetří!!!!!!
Pokoje v 1. patře - jistota toho, že vstáváte kolem půl páté - rachot a řev od závozníků a padajících beden zboží. Bylo vedro, nešlo spát se zavřenými okny.
Úklid - podprůměrný, špína na kobercích a krev na zdi u schodiště.
Totální zklamání. Sem NIKDY VÍCE!!!!!!

Datum pobytu: srpen 2020
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli ruzenag2020.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 5. července 2020

V hotelu Libenský jsem se stravovala během svého pobytu v Poděbradech. Typ stravování: polopenze. Snídaně byla obstojná, dostačující. K večeři byly na výběr tři pokrmy, jeden z nich vegetariánský. Upřímně mi to připomnělo závodní stravování, univerzální omáčka, ne vše bylo dostatečně teplé. Výhodou by jistě byl širší výběr salátů, kdyby byl doplňován. Na restauraci je znát, že nemá personální obsazení dostatečné. Jedna servírka a jeden číšník v plně obsazené jídelně nemohou pak upotřebit přání zákazníků na maximum...

Datum pobytu: červenec 2020
Poděkujte uživateli Elen H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 12. června 2020

Nejprve to lepší přístup balneopracovniků bez nejmenší chyby. O stavu vybavení pokoje hovoří lépe obrázky na webu 4* hotel obědy po zkušenostech z minula jsme odmítli (loni bylo ubytování bez chyby) letos jsme měli zřejmě smůlu dostali jsme pokoj přímo nad kuchyní vědět v 1/2 7 ráno co bude k obědu včetně přijíždějících popelářů a zásobování. Obsluha hotelové kavárny děs a hrůza, absolutní neznalost toho co má na baru je zarážející a další drobnosti jako položené pasti na lezoucí hmyz možná i s úlovkem neměl jsem chuť to zjišťovat. Jediný klad tohoto hotelu je balneoprovoz v budově

Datum pobytu: červen 2020
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Josef C.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze