Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Platby provedené partnery ovlivňují pořadí zobrazených cen a v případě vybraných nebo sponzorovaných plateb můžou mít vliv také na pořadí uvedených ubytování.
Recenze (22)
Filtrovat recenze
23 výsledků
Hodnocení cestovatelů
10
3
3
5
2
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
10
3
3
5
2
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
2723 recenzí
Recenzováno: 26. března 2019

Minulý týden jsme společně s rodinou navštívili restauraci Hotelu Olberg. Na první dojem hotel působil velmi moderním a čistým dojmem. Líbili se mi 2 oddělené místnosti, kde předpokládám bývají nějaké oslavy a oběd pro více lidí, druhá část je zařízena velmi moderně. Překvapil nás výběr jídel, obzvlášť pro děti, které jsou velmi vybíravé. Mají to i vyvážené, nějaké hlavní chody, ryba, salát. I výběr ze 3 polévek byl velmi dobrý. Číšnice byla velmi ochotná a poradila s výběrem jídla. Výběr z nápojů byl také v pořádku, 4 značky piv, kofola, domácí limonáda... Na jídlo jsme si dali segedínský guláš, rybu, koleno a řízek, všechny jídla byly moc chutná i pěkně vypadala. Mrzí mě, že jsme tam nebyli o víkendu, protože nás velmi lákala nabídka na víkendové menu.
Děkujeme

Datum pobytu: březen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
Poděkujte uživateli Hynek9.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 24. března 2019

Několik posledních jídel bylo tak přesolených, že jsem ani nedojedl. Už tam nejdu. Dále přemýšlím o tom, jaká může být kvalita jídla, nabídka 6-8 menu a velmi málo zákazníků. Běžně je v restauraci max. 3 menu. Jak je jídlo uschováno. Knedlíky jsem měl oschlé, maso černé a možná právě ta sůl byl záměr.

Datum pobytu: březen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
1  Poděkujte uživateli 608 770 050.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Trail57068765683, Manažer komunikace s hosty v zařízení Hotel Olberg, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 25. března 2019

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že Vám naše menu nechutnalo. Naše týdenní nabídka skutečně sestává z deseti jídel, která však připravujeme v průběhu celého týdne opakovaně, tak aby byla vždy čerstvá. Zatím jsme nezaznamenali další stížnosti na přesolení, ale budeme bedlivěji kvalitu a slanost jednotlivých jídel sledovat.
S pozdravem,
Karolína Dobiášková,
recepce hotelu Olberg.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 21. ledna 2019

V hotelu jsme měli pobyt na dvě noci s hodinovým vstupem do privátního wellness. Pokoj byl trošku menší (hlavně předsíňka) ale pěkně zařízený a čistý včetně koupelny. Wellness bylo dobré (pěkně vytopená finská sauna) škoda že chybí ochlazovací bazének, ale chápu, že u takto malého wellness by se jim to nevyplatilo. Nejvíce nás mrzelo,že si kvůli obsazenosti nešlo wellness prodloužit - na saunu jsou potřeba alespoň tři kola a to se za hodinu stihnout nedá. Ani by mi nevadilo, kdyby wellness nebylo soukromé... Restaurace byla příjemná. Zrovna jsme narazili na víkendovou nabídku a hovězí žebra, byly asi nejlepší v mém životě. Personál byl celkově příjemný.

Datum pobytu: leden 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli Gabriela S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Trail57068765683, Manažer komunikace v zařízení Hotel Olberg, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. ledna 2019

Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaše kladné hodnocení a skvělou recenzi. Wellness zónu se snažíme pronajímat soukromě právě kvůli její malé kapacitě a díky tomu je velmi obsazená, také to vnímáme jako slabé místo a pokoušíme se nalézt optimální nastavení její otevírací doby. Sand se nám to podaří co nejdříve, abychom Vám mohli nabídnout ještě lepší služby.
S díky a pozdravem, Hotel Olberg.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. ledna 2019 prostřednictvím mobilu

Náš pobyt v tomto hotelu musim hodnotit velmi pozitivně. Hotel čistý, moderni. Služby vynikajici. Na požádání bezlepková a bezmlecna strava, jejiz obsah nás mile překvapil. Kéž by takto k tomu přistupovali všechny hotely. Personal se velmi snazil. Úžasné určitě bychom se znovu vrátili :)))

Datum pobytu: leden 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Miluseee.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Trail57068765683, Manažer komunikace v zařízení Hotel Olberg, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. ledna 2019

Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení, velmi si ho vážíme a je pro nás tou nejlepší odměnou!
S radostí Vás znovu přivítáme. S pozdravem, Hotel Olberg

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 14. října 2018

Hotel to určitě není, wellnes malý ,venkovní bazén pěkný ale chybělo posezení, jídlo dobré, restaurace zrovna nebyla čistá, pokoje pěkné...nebyli skleničky. Personál se snažil ,dlouho se čekalo na jídlo.

Tip ohledně pokoje: Vyšší patra...klidnější
Datum pobytu: říjen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
Poděkujte uživateli katka2016.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Trail57068765683, Manažer komunikace s hosty v zařízení Hotel Olberg, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 9. ledna 2019

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu k našim službám. Mrzí mě, že služby neodpovídaly Vašim představám, ale velmi si vážíme Vašich podnětů ke zlepšení a pracujeme na jejich nápravě. Doplnili jsme skleničky na pokoje, útulný wellness komplex nabízíme převážně pro soukromé pobyty s menším počtem osob a důsledněji kontrolujeme čistotu našich prostor a celkově se snažíme, aby byli naši hosté maximálně spokojeni.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze