Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (462)
Filtrovat recenze
462 výsledků
Hodnocení cestovatelů
182
153
64
40
23
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
182
153
64
40
23
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
27462 recenzí
Recenzováno: 8. září 2018

Hotel jako takový podprůměrný,klimatizace nefungovala, v koupelně plíseň, matrace proležené...nu což.Co se týče služeb naopak nadprůměrné..Uklizeno denně, doplněna voda v lednici, bufety famozní, výběr jídla i pití obrovský..stále doplněno.Snacky na baru v mezičase super..od hamburgrů, přes tortily..hranolky..salát, ovoce..Zájezd jsme objednali jako first minute..měsíc před odletem jsme koukli na cenu jen ze zvědavosti a překvapení, ušetřily bychom pár tisíc..dotaz u Fischera, jaké jsou výhody first...prý lepší pokoje..ahaa a tady ten kámen úrazu..pokoj do ulice, od 4 hod.od rána nakladní auta,motorky..nedalo se spát..do jedné do noci z protějšího hotelu animační programy..nedalo se usnout..fakt super..byl to pokoj v sekci A.Nejlepší pokoje jsou v G.u třetího bazénu.Prodloužení pokoje,neboť odlet byl večer...za 30eur.Jinak pozičně super, na pláž kousek,personál super..jen jednání s Fischerem katastrofa..Už to není TEN Fischer...co býval.lehátka na pláži za 6-7 eur. Do centra kousíček.Delegátka v pohodě..milá slečna.

Tip ohledně pokoje: Pokoje v sekci A, hlavní budova..nebrat.Pokoje v sekci G, nové, moderní..
Datum pobytu: srpen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli mendinka12.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AngelaSouli, Διευθυντής v zařízení SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 12. září 2018
Překladač Google

Dear mendinka12

Thank you for taking the valuable time to write a review for SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel.
We are sorry that you were not completely satisfied with your staying in our hotel, but
if the location of the room was not ideal for you, we could changed your room, once
we had availability.
Since you were happy with our services, it is really a shame that you did not ask for
a room change so as to enjoy your holidays to the fullest.
We hope that we will have the chance to welcome you again in the near future
and offer you an even better holiday experience.
We wish you all the best from the SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel team.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 24. srpna 2018

Velmi příjemná dovolená v úžasném prostředí. Čisté a klimatizované pokoje, s každodenním úklidem, příjemný a úslužný personál, výborné jídlo, animační program pro děti i pro dospělé. Nezaznamenali jsme žádný zásadní nedostatek, který by nám jakkoli znepříjemnil dovolenou. Neváhali bychom se na stejné místo klidně vrátit.

Datum pobytu: srpen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli Vlastimil H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AngelaSouli, Διευθυντής v zařízení SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 27. srpna 2018
Překladač Google

Dear Vlastimil H

Thank you for taking the valuable time to write a review for SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel.
We would like to thank you for all your beautiful words. We are more than happy to know that
you had such a wonderful time in our hotel and we are looking forward to welcoming you again soon.
We wish you all the best from the SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel team.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 31. července 2018

Po zakoupení zájezdu do hotelu Admiral Tsilivi a přečtení recenze od pana Honzy z července 2018 jsem měl obavu, kam to vlastně pojedeme...ověřil jsem si ale, že je lepší recenze nečíst, protože realita byla naprosto odlišná. Za předpokladu, že jsme byli s rodinou na stejném místě ;-). Řecko máme rádi, známe řecké ostrovy a různou kvalitu jejich hotelů, ale tady bylo vše perfektní. Personál, ubytování (byli jsme v nově postavené sekci u bazenu č.3), stravování, pláž a moře. Vše na jedničku. Že se někde objeví nedostatek, to asi všude, ale tady jsme našli místo, kde mají zájem případný problém řešit. Benefitem je travnatá zahrada přes ulici od pláže, která patří hotelu, lehátka a slunečníky pro hosty zdarma. Nebudu rozepisovat detaily, protože každý si vždy najde to své, proč k moři cestuje. Každopádně, do tohoto místa se rádi v budoucnu vrátíme.Co mě překvapilo, že většina turistů ležela jako peciválové u hlavního bazénu (asi z důvodu blízkosti baru a občerstvení). Kdo jede ale za mořem a pěknou přírodou, ten si na cca 80m vzdálené pláži najde své místečko. Vstup je písčitý i kamenitý, kdo co preferujem více.

Datum pobytu: červenec 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Služba
2  Poděkujte uživateli pekapp.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AngelaSouli, Διευθυντής v zařízení SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 3. srpna 2018
Překladač Google

Dear pekapp

Thank you for taking the valuable time to write a review for SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel.
We are more than happy to know that you had such wonderful time during your holidays
in our hotel and that we met your expectations in every way.
We will be more than happy to welcome you again to our lovely hotel
and we wish you all the best from the SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel team.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. září 2017

Dobrý den, od jisté doby jsem se rozhodl psát nezávislé recenze míst, které jsem s rodinou navštívil, protože i já velmi ocením zkušenosti jiných cestovatelů při výběru mé dovolené. Byli jsme v hotelu v červenci 2017 - 2 dospělí + 2 děti (3,5let), all inclusive. Pojďme postupně
1) obecně hotel odpovídá velmi průměrnému 3* hotelu, ke 4 hvězdám se ani nepřibližuje
2)ubytování - nezáleží mi moc jestli je vše nové či ne, na dovolenou jedu kvůli moři, počasí a jídlu. Ovšem tady byl pokoj vybaven pozůstatky 3*hotelu, kdy si klienti sami i vařili. Prehistorická mikrovlnka, trouba byly součástí pokoje a zbytečně zabíraly prostor. Chyběly ramínka ve skříních a chybělo jakékoliv vybavení koupelny (krom ručníků). V jednom pokoji nebylo ani okno, protože vznikl předělením většího - bylo tam nedýchatelno. Jedno malé mýdelko na celý pobyt, žádné základní vybavení jako např sklenička na kartáčky. Opakovaně se stalo, že netekla vůbec voda. REgulace teplé a studené ve sprše bylo prakticky nemožné. Vše velmi staré, dost v dezolátním stavu.
3)místo- hotel je blízko letiště do 30 min, to je ideální
4)pláž - pláž je tak 5 minut chůze, jedná se o pláž s komplikovaným vstupem do vody (kameny) ,ale lze popojít a najdete pěknou malou pláž s dobrým vstupem a ještě dál 20min (absolvovali jsme) krásnou obrovskou písečnou pláž. Všude nabízejí lehátka a slunečníky za poplatek, kdo nechce dá se lehnout vedle a nikdo nic neříká
5)bazén - bazén je v pohodě co do velikosti, ovšem naprosto tragicky hygienicky ošetřován. Voda je tak přechlorovaná, že při potopení s brýlema připomíná spíše mléčnou vodu. Jeden večer jsem pochopil proč - šel kolem zřízenec a naprosto nekontrolovaně hrstma házel do vody chlor z plného kbelíku, to se opakovalo každý druhý večer. Bez jakékoliv regulace. Je tam ještě jeden malý bazén. Trávili jsme čas u moře.
6)Jídlo - to je samostatná kategorie. Pro nás je jídlo na dovolené velmi důležitou součástí. Tady jsme zaznamenali asi největší zklamání. Chci předeslat, že neočekávám, že budu jíst ve 4*hotelu humry po celý den, ale tohle bylo koncipováno na kvantitu, kvalita naprosto chyběla.
snídaně - 2 druhy junioru - ten nejobyčejnější salám, vejce, párky, fazole. Klasika, kvalitou bídné, asi každý něco vybere
obědy a večeře - vše orientováno na kvantitu, hodně smažené, hranolky, zapečené cokoli z předchozího dne, nepopsané jídla (ani nevíte jaké maso si dáte), kuře několikrát nedopečené. Dobré byly jejich výrobky z mletého masa. Očekávám u moře nějaké jednoduše udělané ryby, tady když byla ryba byla hluboce utopena v nějaké neidentifikovatelné omáčce. Komu jde o kvantitu, jistě nebude strádat, komu jde normální kvalitu spokojen nebude. Zapékalo se všechno se vším, bez jakékoliv logiky, hlavně hodně.
víno - neočekávám že budu konzumovat v all inclusive programu nějaké nadstandardní víno, ale běžné víno v zemi, kde jsou hrozny všude,, tady to bylo víno, které nebylo poživatelné. Bylo to vidět i na ostatních hostech, kteří to /jako my/ zkoušeli 2-3 dny, pak to vzdali. Opravdu tragédie, to jsem ještě nezažil.
Jinak nealko je z post mixu, pivo jiné, ale co nám zbylo :-), pak jsou tam různé vodky, giiny atd. Na nedostatek si nebudete stěžovat. Kdo se chce opíjet denně levnými lihovinami si přijde na své.
jednoduše, život je příliš krátký na to abyste pili hrozné víno
Hodinu po snídani už se u bazénu podávají hamburgry, hot dogy, hranolky - moc jsem nepochopil proč, ale jiní hosté to konzumovali.
HOtel nabízí 2 "tématické" večeře v místním Aquaparku - bylo to o trochu lepší, víno stejné. Musíte si to hlídat a napsat se na seznam, ne na všechny se dostane. Jedna večeře byla mimo hotel v jiném 4* hotelu na pláži. Speciálně jsem se ptal kolik má hotel hvězdiček, protože tam byla úroveň naprosto jiná, odpovídající 4*, víno bylo normální, jídla měla logiku.
Personál byl v pohodě, zajímavé bylo, ty nejpodřadnější práce v restauraci a hotelu dělali studenti na brigádě z ČR a SR.
7)Zakynthos - je to krásné místo, možná nejkrásnější příroda co jsme viděli. Opravdu nádherné místo, vyrazíte-li na nějaký výlet. My jsme byli na želvím ostrově a pirátské zátoce. CK Fischer nabízí tyto zájezdy za 90€ pro rodinu jeden. Nekupujte to od těch šejdířů. Vyjděte na ulici a kupte si to tam - my jsme pořídili oba 2 zájezdy za 70€. Stojí to za to, je to krásné
8) Aqupark - měli jsme v rámci pobytu celodenní vstup zdarma. Jsme sportovně založená rodina, těšili jsme se.Areál je velký, hodně věcí i pro malé děti. Voda je studená, ale nevadí, venku je teplo, ale opět neskutečně přechlorované - vydrželi jsme 2hodiny.
9) Osazenstvo - na Zakynthos jezdí Britové, Poláci, Češi, SLováci. Nemám nic proti žádnému z těchto národů, ale osazenstvo odpovídalo nabízeným službám. Věčně ožralí, hluční Poláci, Britové atd.

Závěrem - zájezd jsme reklamoval z důvodu neodpovídajích služeb 4* (věřte mám srovnání). Měl jsem vše zdokumentované, včetně videí, fotek. Bez zásadní argumentace to smeli ze stolu, stylem, že kategorizaci hotelů nedělají oni, a že vlastně přesně neexistuje žádná kategorizace. Taky plíseň v pokoji je prý v přímořským oblastech běžná atd atd. Klasické zbavení se zodpovědnosti. Rozhodl jsem se to medializovat. Takže pozor na Fischer - jsou stejní jako ostatní.

Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
3  Poděkujte uživateli honzalapcik.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 18. srpna 2017

Dobře situovaný hotel s výbornými bazény pro děti. Příjemný personál. Výborné jídlo.

Nepříjemné byla chybějící klimatizace v druhém z pokojů. Horší čistota koupelny. Špatně odtékající odpad ve sprše a zrezlá odpadní výlevka na zemi uprostřed koupleny. Omezené druhy nápojů v all inclusive a doba podávání svačin. Animace v polském a anglickém jazyce.

Datum pobytu: srpen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli Jaroslav K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze