Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (4 399)
Filtrovat recenze
4 399 výsledků
Hodnocení cestovatelů
2 183
1 687
336
124
69
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
2 183
1 687
336
124
69
Co říkají cestovatelé:
Filtr
Aktualizace seznamu...
164 399 recenzí
Recenzováno: 20. listopadu 2016

Hotel se nachází v klidné a odlehlé části Amsterdamu, ze stanice vlaku nám to pěšky trvalo asi 20 minut, ale to jsme omylem zabočili na špatnou stranu. Hotelový pokoj byl obrovský, luxusní koupelna se sprchovým koutem i s velikou vanou. Pokoje jsou opravdu zvukotěšné, ani jednou jsme nebyli rušeni. Na pokoji jsme měli kávovar Nespresso, který nám byl pravidelně doplňován. Snídaně byly vynikající, nebyla nouze o pečivo, cereálie, ovoce a zeleninu, uzeniny, teplou kuchyni, různé druhy džusů, čajů, kávy,... Paráda! Do centra je to pěšky tak na 30-40 minut, tramvají je tam člověk za 10min. V okolí hotelu je Lidl, takže jsme si mohli dojít nakoupit. Personál byl úžasný, milý, vstřícný. Jediné, co bych ocenila, je lednice na pokoji - přítel si musel každý večer pro léky na bar (nebyl to problém), když jsme se chtěli najíst na pokoji, museli jsme koupené potraviny konzumovat ihned. Jinak nemáme co vytknout! :)

Datum pobytu: červenec 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli AnnieWithWanderlust.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 13. května 2015

Hotel není přímo v centru, ale je dobře umístěn. Z letiště vlakem 10 minut do stanice Sloterdijk. Odtud buď 10 minut pěšky nebo 2 stanice tramvají č. 12 (zastávka je přímo u hotelu - přes ulici). Na recepci vás čeká milá obsluha, která vám, krom jiného prodá i jedno nebo více denní jízdenky na MHD (určitě se vyplatí). Pozor, v rámci jízdenky na MHD nelze jezdit vlakem. Buď si musíte koupit speciální kartu nebo si kupovat jízdenky na vlaky extra /není problém v automatech na nádraží, platba platební kartou v pohodě/. Hotel je vkusně a elegantně zařízen, pokoje jsou prostorné a dobře vybavené. Kromě běžných věcí je v pokoji také kávovar (s možností vaření i čaje) a výborná káva Nespresso (zdarma doplní když dojde), žehlící prkno, žehlička, trezor zdarma, atd. Velká koupelna s vyhřívanou podlahou. V hotelu je k dispozici rychlá a stabilní wifi. Možnost využít zdarma místní počítače a tiskárnu. Skvělé jsou snídaně (pokud nemáte v ceně, tak 15 EUR/osoba, díte za 10EUR) s opravdu velkým výběrem a kvalitními surovinami. V restauraci doporučuji vyzkoušet alespoň jednou za pobyt diner buffet - něco neuvěřitelného. Velký výběr jídel všeho druhu, vč. ústřic, krevet, krabího masa, jehněčího, atd., atd. Neomezená konzumace za 29,50 EUR/osoba se slevou 10% pro hotelové hosty když se rezervuje stůl do 16 hod. v den večeře. Samotná večeře je od 17:30 do 22:30. A je to vážně zážitek. Od hotelu se tramvají č. 12 dostanete k muzejní čtvrti a parku Vondelpark za cca 15 - 20 minut. Odtud k Centraal station skrz kanály buď další tramvají /jezdí jich tam více/ nebo pěšky 20 - 30 minut. Z hotelu přímo na Centraal station můžete jet také ze stanice Sloterdijk vlakem 1 zastávku. Ze Sloterdijku jezdí spousta vlaků, např.do Haarlemu, Keukenofu, apod. Můžete si tak udělat výlet sami a nemusíte využívat zbytečně drahých organizovaných zájezdů. Skvěle vám k tomu pomůže aplikace do mobilu s názvem "9292" s bezchybnými jízdními řády (jak MHD v Amsterdamu, tak spoje mimo město). Kousek od hotelu je Lidl (5 minuty pěšky), kde se dá koupit takřka cokoli. V hotelu je celkem drahý alkohol, takže Lidl se hodí. Hotel má vlastní podzemní placené parkoviště. Škoda, že v hotelu není posilovna, wellness nebo bazén, pak by hotel opravdu neměl chybu. I tak je ale skvělý a doporučuji k pobytu.

Datum pobytu: květen 2015
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
1  Poděkujte uživateli VaclavM.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: 7. srpna 2018

Datum pobytu: srpen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Xo-Hotels, General Manager v zařízení XO Hotels Park West, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. srpna 2018
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. srpna 2018

Datum pobytu: červenec 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Xo-Hotels, General Manager v zařízení XO Hotels Park West, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. srpna 2018
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 3. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

Datum pobytu: červenec 2018
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Xo-Hotels, General Manager v zařízení XO Hotels Park West, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. srpna 2018
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze