Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Aprica
Zveřejnit
Doručená pošta
Hledat
Hotely poblíž
Recenze (53)
Filtrovat recenze
53 výsledků
Hodnocení cestovatelů
26
18
5
1
3
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
26
18
5
1
3
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
3853 recenzí
Recenzováno: 28. ledna 2017

Pokoje velmi slušné, to co stačí po lyžování. Teplá sprcha a příjemná postel. měli jsme prostorný pokoj s balkonem a výhledem na hory. Jídlo na polopenzi vynikající a personál ochotný a anglicky mluvící. Určitě bych doporučil.

Datum pobytu: leden 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
1  Poděkujte uživateli Radek P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Giuseppina A, Responsabile relazioni pubbliche v zařízení Hotel Italia, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 30. ledna 2017
Překladač Google

Siamo molto contenti che abbiate trascorso una bella vacanza in Aprica e che abbiate apprezzato il nostro cibo e la nostra struttura.
Grazie mille per le belle parole e speriamo di avervi nostri graditi ospiti anche l'anno prossimo.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 9. března 2016

Menší středisko, hotel ok, strava ok, pokoj nikdy neřeším, ale nyní velice nepříjemné byly matrace, hrozně zničené proleželé a přistýlka(naštěstí nikdo na ní nemusel ležet)katastrofa, byla slaměná! Po 4nocích jsem byla jak zbitá! To si myslím, by se mělo řešit, člověk si potřebuje po celodenním lyžování odpočinout. Jiné pokoje nevím, třeba jsme měli jen smůlu....

Datum pobytu: duben 2015
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli Janjina.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 25. února 2015

V tomto hotelu jsem byla ubytovaná před 10 dny.Již teď lituji že jsem měla pobyt zkrácený pouze 4 dny lyžování.Ubytování bylo vše ok. Strava byla dostatečná kdo chtěl mohl si přidat.pouze u snídaní se tvořily fronty, ale jen díky nám...nedokáži pochopit kdy se naučíme snídat tak jako by jsme byli doma.Je dost těžké vyhovět všem, kteří přijdou s termoskou a chtějí si ze snídaně udělat i oběd.Ale to asi zůstane našim zvykem ještě dost dlouho...určitě se příští rok vrátím znova

Datum pobytu: únor 2015
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
1  Poděkujte uživateli ivet66.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 15. února 2015

V hotelu jsme strávily 4 noci během února 2015. 2 hvězdičky naprosto odpovídají realitě. V případě, že hledáte pouze nocleh, je hotel správnou volbou-pokoje jsou čisté, klasicky vybavené (TV se nám nepodařilo za celou dobu naladit), lyžárna-ok, společenská místnost, která slouží spíše jako odkladiště zavazadel-pro nenáročného zákazníka pořád v rámci možností dobrá volba. problém nastal až s polopenzí, která probíhala velice zvláštním způsobem. Jídelna je studená, netopí se v ní, takže pokud nechcete zmrznout, je třeba se teple obléci, snídaně jsou chudé, neustále chybí jídlo na "švédských stolech". v jídelně funguje jediný, velice pomalý přístroj na kávu, u kterého se tvoří dlouhé fronty, proto se stává, že na kávu se během snídaně prostě nedostanete. Nedisponuje se hrníčky (improvizace miskami),ve kterých si nosíte nápoje, pokud se tedy nespokojíte s plastovým kelímkem o objemu 0,1l. Jídlo u večeře nandává paní recepční. Tzn. že sedíte a koukáte, jak paní recepční běhá s mísou polévky a každému nandavá naběračku...to samé s hlavním chodem a dezertem. Tento způsob by mohl fungovat, pokud by číšníků bylo více a ne pouze recepční a pomocná servírka. Je třeba obrnit se trpělivostí a to jak s neustálým čekáním, tak chybějícím jídlem na stolech, kde se můžete obsloužit sami. Wifi je sice bez poplatku, avšak k úspěšnému přpojení je třeba ještě většího čekání, než při servírování věčeře. Vybavenost personálu ohledně anglického jazyka je podprůměrná.

Datum pobytu: únor 2015
Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
1  Poděkujte uživateli Gabi H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: 3. června 2018 prostřednictvím mobilu

Datum pobytu: červen 2018
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze