Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Platby provedené partnery ovlivňují pořadí zobrazených cen a v případě vybraných nebo sponzorovaných plateb můžou mít vliv také na pořadí uvedených ubytování.
Recenze (813)
Filtrovat recenze
813 výsledků
Hodnocení cestovatelů
303
237
137
78
58
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
303
237
137
78
58
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
27813 recenzí
Recenzováno: 28. února 2020

Dala jsem hodnocení jenom 3 hvězdy. Chtěla jsem dat pouze 2, ale vzhledem k tomu že cely personál hotelu byl velmi ochotný a příjemný (Hanka na recepce a mladá slečna z Ukrajiny na snídaní), dala jsem 3. S tím že byl to můj narozeninovy víkend, ubytování u Vás mě moc zklamalo. Často cestujeme, v hotelech Vašeho úrovně když se něco mohlo stat, vždy jsme dostali jako omluvu láhev vina, bonbóny, slevu na ubytování, v Vašem hotelu jen se omluvila recepční a nic více. Určitě se ne vrátíme a ne budeme Vás doporučovat.

1) Po dlouhé cestě chtěli jsme se osprchovat ale vana byla v hroznem stavu, žluté fleky které vypadali jako moč, po cele vaně černé vlasy (fotky jsme ukázali i recepční Haně). Odešli jsme z hotelu kolem 15:00, poprosili jsme uklízet do večera vanu, po vracení do hotelu skoro v 19:00 vanu nikdo ne uklízel, a zase jsme utraceli kolem půl hodiny na vyřešení kdy se staví pokojska abych jsme se konečně mohli osprchovat a jít do wellness!
2) V čas rezervaci manžel dal do rezervace poznámku že chceme postel king size, pak za par dni před příjezdem zavolal do hotelu abych upřesnit mají li naši rezervaci v systému a ZASE poprosil pokoj kde bude king size postel, na co dostal potvrzeni že bude, po příjezdu stále nic..... V pokoji byli 2 malé postele dane dohromady, ani nebyla jedna velká matrace na nich , což pro mladý par jako my přineslo to hodně diskomfortu a museli jsme spat zvlášť.

Datum pobytu: únor 2020
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli 684yanaf.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Jan H, Manager v zařízení Hotel Růže, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 12. března 2020

Drahá Yano,

V první řadě mi dovolte Vám poděkovat, že jste si pro pobyt v Českém Krumlově zvolila hotel Růže. Chtěl bych se jménem svým i našeho personálu omluvit, že jste si pobyt nemohli užít podle svých představ. Je mi velice líto, že jsme neměli příležitost se setkat osobně.

K bodu jedna: jsme všichni lidé, takže můžeme udělat chybu. Ne ovšem několik chyb za sebou, jak se stalo v tomto případě. Z celé situace jsme se poučili, vyvodili důsledky a ještě jednou se Vám tímto omlouvám za komplikace a zdržení.

K bodu dva: je pravda, že používáme dvě sražená lůžka s vyrovnávací vložkou jako king size bed, většina našich hostů totiž požaduje pokoj typu twin a často potřebujeme postele rozdělit. Děkuji za nápad s jednou velkou matrací na obě postele, bylo by to pravděpodobně vhodnější řešení.

Protože jsem u případu osobně nebyl přítomen, nemohl jsem Vaše rozčarování umenšit alespoň nabídkou lahve vína, případně jinou formou omluvy. Chápu, že jste rozladěni a máte z pobytu smíšené pocity, četl jsem, že se k nám nechcete vrátit. V případě, že byste toto své rozhodnutí přehodnotili, kontaktujte mě prosím na níže uvedeném telefonním čísle a osobně se postarám, aby se ani jeden z Vámi uvedených nedostatků znovu neopakoval a abyste kromě omluvy dostali i další kompenzaci za prodělané útrapy.

Děkuji Vám za hvězdu navíc pro náš personál!

S pozdravem,

Martin
Manager On Duty

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 12. února 2020

I přes konec sezóny jsme byli personálem velmi mile přijati. Proč zdůrazňuji konec sezóny? Vraceli jsme se z Itálie a Rakouska a můžeme srovnávat. Mnohdy již byla na personálu vidět unava. Tady tomu tak nebylo a i dobrá
Plzeň chutná víc, když ji dostanete s úsměvem.

Datum pobytu: srpen 2019
Poděkujte uživateli oldrichecler.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Jan Hotels P, Marketing Specialist v zařízení Hotel Růže, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 13. února 2020
Překladač Google

Drahý oldrichecler,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Sme veľmi radi, že ste si Váš pobyt užili a tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.
S pozdravom,
Patricia
Guest Satisfaction Team

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 5. listopadu 2019

“Dobrý den, v hotelu Růže Č.Krumlov, jsme strávili 2 noci. Personál, ochotný, snídaně výtečné, všude čisto a atmosféře dodává středověký ráz hotelu, který je v tomto směru vybaven. Je umístěn přímo v centru. Šourková ”

Datum pobytu: listopad 2019
Poděkujte uživateli Scenic50125947346.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Jan Hotels P, Guest Relations Manager v zařízení Hotel Růže, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 7. listopadu 2019

Vážená Paní Šourková.

Bylo mi ctí doprovodit vás v den vašeho příjezdu po hotelu abychom spolu vybrali ten správný pokoj. Jsem moc rád že se vám celý pobyt vydařil, a zcela určitě budu váš kladný ohlas sdílet se svými kolegy na recepci.

Chtěl bych vám poděkovat že jste si našla čas, a své zážitky z našeho hotelu zveřejnila online. Budeme se snažit držet podobnou atmosféru v hotelu i nadále.

Pokud by jste s vaší kolegyní, nebo i s rodinou měla cestu kolem, rádi vás v Českém Krumlově opět přivítáme.

V úctě,
Karel Kroupa, Guest Relations Manager.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 25. září 2019 prostřednictvím mobilu


• Zavřená restaurace s balkónem na fotkách (podle všechno již delší dobu), stále ji však propagují. Na večeři nebo oběd musíte jinam.

• Nefunkční a prázdná lednička (pouze dvě vody) na pokoji, podle informací je to tak v pořádku. Pokud jsme něco chtěli, měli jsme si zajít na recepci.

• Již půl roku nefunkční posilovna a stále ji nabízí na stránkách a v ceníku na pokoji.

• Výřivka a tedy nefunkční, čekalo se na údržbáře. Obě rašelinové koupele protékají, tedy nefunkční, za našeho pobytu byla možnost využít pouze 5x5 metrů velký bazén. Podle všechno je wellness v pronajmu a hotel s ní nemá nic společného.

• Pravděpodobně ukrajinsky hovořící personál. Občas bylo těžké se na něčem domluvit.

• špinavá koupelna, ulámané vybavení

• nehlídané placené parkoviště

• výhled a poloha je jediné co bylo fajn, snídaně průměrné.

Ubytování nedoporučuji. S cenou 2500,- na noc je kdejaký 3* hotel je lepší. Příště určitě pojedeme jinam.

Datum pobytu: září 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli MouseFour.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Jan Hotels P, Manager v zařízení Hotel Růže, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. října 2019

Vážený Pane Lovecký.

Vřele děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám velice líto že se váš takovým způsobem nezdařil. Všichni naši recepční mluví minimálně dvěma jazyky, a vždy by měl být přítomen alespoň jeden česky mluvící. Také se omlouvám za zastaralou informaci o bývalé posilovně, která již není součástí našeho wellness centra. Bohužel i přes veškerou naši snahu se na některých stránkách našich obchodních partnerů stále objevuje. Určitě si z vašich poznámek vybereme vše důležité, a budeme usilovně pracovat na zlepšování našich služeb.

Posílám uctivý pozdrav do Brna.
Karel Kroupa, Guest Realtions Manager.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 11. září 2019

Personál na recepci ( dvě slečny)a ve wellness ( mladík) měli vynikající chování, tak stejně pán co nám pomohl se zavazadly a parkoval auto. Pokoj jsme měli v podkroví, ale byl útulný a cítili jsme se v něm velice dobře. Uklízečky asi Ukrajinky byly milé a pokoj byl uklizený na jedničku. Měli jsme tam kávovar a konvici jak na kávu tak na čaj. Kapsle i mlíčka, dvě lahve vody. V ceně měla být posilovna, ale ta tam dle sdělení recepce již není. Zbytečně jsme si vezli do ní věci :-). V hotelu probíhala o víkendu soukromá akce plynáren s hlasitou hudbou na celou ulici. Hoteloví hosté co přijdou unavení nemůžou ani odpočívat natož usnout. Tak stejně patřila ráno snídaně hostům z plynáren. Co bychom dali za Číňany, kterých bylo o den dřív v hotelu plno. Zapracovala bych na restauraci. Stojan na jídelní lístek určený ven byl vzadu plesnivý s mrtvým broukem. Nelíbil se nám ani trůn WC na pokoji a dřevěná skříňka kolem umyvadla. Je to oprýskané a vlhkostí zničené. Naprosto zbytečná ,, paráda,,.

Datum pobytu: září 2019
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli 999kormoranka.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Jan Hotels P, Guest Relations Manager v zařízení Hotel Růže, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. října 2019

Drahá Kormoránko.

Děkujeme že jste si našla drahocenný čas a zveřejnila nám skvělou recenzi. Jsme také vděční že zmiňujete náš ochotný personál.

Za zastaralou informaci o naší bývalé posilovně, která bohužel ještě koluje na některých webových stránkách našich partnerů se omlouvám, neustále usilovně a opakovaně pracujeme na jejím odstranění. Stejně tak je mi líto že se vás dotkla akce plynáren.

Určitě si z vašich poznámek vybereme vše na čem je potřeba zapracovat, neustále totiž činíme kroky jak našim hostům zpříjemnit jejich pobyt. Doufám že se u nás brzy znovu objevíte, a dáte nám možnost zapůsobit ještě více.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze