Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Platby provedené partnery ovlivňují pořadí zobrazených cen a v případě vybraných nebo sponzorovaných plateb můžou mít vliv také na pořadí uvedených ubytování.
Recenze (241)
Filtrovat recenze
241 výsledků
Hodnocení cestovatelů
83
100
41
9
8
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
83
100
41
9
8
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
38241 recenzí
Recenzováno: 7. listopadu 2019

Grandhotel Zlatý Lev je určitě jeden z nejstarších a nejlepších hotelů v Liberci.
Je poblíž centrálního náměstí ,-naproti parku a Libereckého Zámečku.
Centrum je vzdálené 100-200metrů.
Většina celebrit mířících do Liberce se většinou ubytuje zde..

Datum pobytu: listopad 2019
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
43  Poděkujte uživateli Dan P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
VeraHrazdirova, Generální ředitel v zařízení Clarion Grandhotel Zlaty Lev, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 12. listopadu 2019

Dobrý den, Dane,
děkujeme za krásné hodnocení našeho hotelu. Jsme rádi, že jste měl hezká pobyt v Liberci. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

S pozdravem za celý tým

Věra Hrazdirová

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. října 2019 prostřednictvím mobilu

Hotel je velmi krásný, čistý a personál ochotný, snídaně výborná. Vyzkoušeli jsme také hotelovou restauraci Na Růžku a byli jsme maximálně spokojeni. Náš pobyt v hotelu jsme si moc užili. Jen škoda, že na wellness nám už nezbyl čas. Určitě doporučuji pro Váš pobyt v Liberci. Budeme přemýšlet o naší další návštěvě v tomto hotelu. Děkujeme za krásný víkend.

Datum pobytu: říjen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Barbora P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 29. září 2019

Koupil jsem víkendový pobyt v tomto hotelu jako dárek pro svoji přítelkyni. Byli jsme oba nadšení ze služeb, které hotel nabízel (krásné wellness, výborné degustační menu, skvělá obsluha a příjemný personál). Pokoj byl skvěle vybavený, ale je škoda, že nás na recepci neinformovali o minibaru (který byl na pokoji), že není součástí ceny, a že vše, co využijeme je potřeba doplatit. (Nejde o kritiku, ale je to pouze matoucí, protože se minibar nachází přímo na pokoji). Rozhodně bych hotel doporučil a rádi bychom jej navštívili znovu.

Datum pobytu: září 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli VasaParez.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 13. srpna 2019

Nikdy víc!!! NAPROSTO NEPROFESIONÁLNÍ CHOVÁNÍ K HOSTŮM! Ve 4*hotelu jsem se cítila jak kus hadru než jako host který tam nosí peníze!!! Děkuji paní recepční Tereza M. Omluva na konci ubytování byla zbytečná když nám svým chováním skazila pobyt.

Datum pobytu: srpen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Tereza187.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
VeraHrazdirova, Zástupce ředitelky hotelu v zařízení Clarion Grandhotel Zlaty Lev, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. srpna 2019

Vážená paní Terezo,

děkuji za Váš komentář. Velice mě mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání a omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti.
Vím, že Vám celou situaci již popsala Front Office manažerka, že v souladu s ubytovacím řádem skutečně není možné ubytovat hosta bez předložení dokladu totožnosti, jak bylo požadováno Vaší spolubydlící osobou.
Jsem ráda, že se nakonec záležitost s ubytováním vyřešila, a že Vás kolegyně pozvala na drink, aby alespoň částečně vykompenzovala nedorozumění z check in.

Celou situaci jsem s týmem recepce projednala, aby se některé věci v budoucnu neopakovaly.
Všech našich hostů si velice vážíme a věřím, že budeme mít příležitost i Vás přesvědčit o kvalitních službách našeho hotelu.

S přáním hezkého dne

Věra Hrazdirová

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 5. srpna 2019

Strávili jsme s rodinou 2 noci na pokoji typu superior, tedy klasický dvoulužák. Požádali jsme o přistýlku pro dítě a po příchodu na pokoj jsme zjistili, že se vlastně všichni 3 vejdeme jen na chodbičku. Pokoj je tak prťavý, že přistýlka zabrala zbytek toho mini místa u hlavní postele, že nebylo možné ani otevřít okno. Klimatizace nefungovala. Naštěstí se nám podařilo pohnout s nábytkem a tím si udělat cestičku. Btw. hýbat s nábytkem moc nedoporučuji, neboť najdete opravdu nechutné "poklady". Koberec nebyl úplně čistý, koupelna naopak ano. Bohužel v koupelně ze stropu viselo kus plechu, která zakrývá nějakou šachtu. Držátko na toaleťák odpadává. Matrace u postele se rozjíždějí do stran, jsou příliš měkké a sranda byla, že nepromokavé prostěradlo dali nám na manželskou postel místo dítěti na rozkládací přistýlku.
Ale dost kritiky, k plusům hotelu určitě patří profesionalita a milé chování personálu. Ačkoliv jsem kupovala pobyt přes Slevomat, nikdo mi to "neotloukal" o hlavu. Personál restaurace také velmi ochotný. Pokoje jsou krásně odhlučněné, bohužel z důvodu nefungující klimatizace, jsme museli otevřít okna a pak po půlnoci poslouchali opilé hulákající bezdomovce z blízkého parku.
Snídaně chutné a bylo z čeho vybírat. Jen teda ten, kdo dělá míchaná vajíčka a grilovanou zeleninu, by měl dostat za ucho.
Check out až ve 12h je také paráda.
Parkování za 190,-/den je darda a stejně parkujete na ulici, blízko zmíněného "Sherwood" parku. Ale pokud přijedete na víkend, dá se parkovat zdarma o ulici dál.
Hotel se nachází v překrásné historické stavbě a jek zvenku tak i vevnitř je co obdivovat.
Hotel doporučuji, ale chtělo by to více péče, když už si dají ****

Datum pobytu: srpen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli katerinav142.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
VeraHrazdirova, Zástupce ředitelky hotelu v zařízení Clarion Grandhotel Zlaty Lev, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 14. srpna 2019

Milá Kateřino,
Děkujeme za Váš komentář. Mrzí mě, že ne všechny služby splnily Vaše očekávání.
Jak zmiňujete, měla jste zakoupený promoční pobyt pro 2 osoby na pokoj superior. Ten bohužel není díky prostorovým možnostem k umístění přistýlky nejvhodnější. Bohužel nevím sled událostí, ale věřím, že Vám kolegové chtěli vyjít vstříc v žádosti o přistýlku, jen Vám z důvodu vysoké obsazenosti hotelu nemohli nabídnout změnu do kategorie pokojů DeLux, byť s doplatkem, které jsou prostornější.
Všechny Vámi zmíněné nedostatky bereme jako podnět pro zlepšení a děkujeme za informaci.
Jsme rádi, že jste si k pobytu v Liberci vybrali náš hotel a těšíme se, že Vás zde budeme moci v budoucnu opět přivítat.
S pozdravem
Věra Hrazdirová

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze