Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Residence Romanza(Mariánské Lázně)(Skvělá hodnota!)
63 US$
Booking.com
Ukázat nabídku
  • Wi-Fi zdarma
  • Snídaně v ceně
Hotel Sun(Mariánské Lázně)
90 US$
88 US$
Booking.com
Ukázat nabídku
  • Restaurace
  • Fitness centrum
Upozornění na slevy! 49 % pod průměrnou cenou

Nalezená cena je o 49 % nižší než průměrná cena v tomto hotelu, která činí 174 US$/noc.

Analyzujeme ceny za 60denní období a porovnáváme Váš výběr s průměrnými cenami srovnatelných pobytů, abychom Vám zajistili tu nejlepší možnou nabídku.

Orea Spa Hotel Bohemia(Mariánské Lázně)
Bezplatné zrušení do 26. 07.
Zarezervujte nyní, zaplaťte při pobytu
119 US$
99 US$
Booking.com
Ukázat nabídku
Certifikát výjimečnosti
  • Wi-Fi zdarma
  • Restaurace
Hotel Continental(Mariánské Lázně)(Skvělá hodnota!)
63 US$
Booking.com
Ukázat nabídku
  • Wi-Fi zdarma
  • Snídaně v ceně
Orea Spa Hotel Palace Zvon(Mariánské Lázně)
Bezplatné zrušení do 26. 07.
Zarezervujte nyní, zaplaťte při pobytu
120 US$
99 US$
Booking.com
Ukázat nabídku
Certifikát výjimečnosti
  • Wi-Fi zdarma
  • Snídaně v ceně
Bezplatné zrušení do 26. 07.
Zarezervujte nyní, zaplaťte při pobytu
203 US$
Booking.com
Ukázat nabídku
Certifikát výjimečnosti
  • Wi-Fi zdarma
  • Snídaně v ceně
Bezplatné zrušení do 26. 07.
Zarezervujte nyní, zaplaťte při pobytu
203 US$
Booking.com
Ukázat nabídku
  • Wi-Fi zdarma
  • Snídaně v ceně
Zarezervujte nyní, zaplaťte při pobytu
219 US$
Travelocity
Ukázat nabídku
Certifikát výjimečnosti
  • Wi-Fi zdarma
  • Snídaně v ceně
Esplanade Spa & Golf Resort(Mariánské Lázně)
Hotels.com
Ukázat nabídku
Certifikát výjimečnosti
  • Wi-Fi zdarma
  • Snídaně v ceně
Recenze (160)
Filtrovat recenze
160 výsledků
Hodnocení cestovatelů
100
44
7
8
1
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
100
44
7
8
1
Co říkají cestovatelé:
Filtr
Aktualizace seznamu...
611160 recenzí
Recenzováno: 6. února 2015

Byla to naše třetí návštěva tohoto hotelu.Bohužel celkový dojem z pobytu neodpovídal očekávání.Pokoj byl čistý, jídlo na dobré úrovni s ohledem na složení hostů přizpůsobené ruské klientele. Nádherné římské lázně, v době našeho pobytu se prakticky k odpočinku nedalo využít s ohledem na velice hlasité vřískání dětí a mnoho hostů odcházelo. Personál v jidelně a i na některých procedůrách nebyl na profesionální úrovni 5 star hotelu,což zvláště v Mariánských Lázních se svou hotelovou školou nebylo zvykem. Velice neprofesionální byl zvláště personál recepce hotelu.Jejich znalosti benefitového programu Danubius byly naprosto chabé a tak procedůry objednané prostřednictvím tohoto programu za nasbírané body jsem prostě musel zaplatit.Provést účetní operaci v EUR je prostě nemožné.
Děkuji,ale do Nových Lázní příště už ne.

Datum pobytu: leden 2015, cestoval(a) v páru
1  Poděkujte uživateli MolinaDecin.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Spa_Marianske_Lazne, General Manager v zařízení Danubius Health Spa Resort Nové Lázně, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 11. května 2015

Vážený hoste,

děkuji za Vaši zpětnou vazbu týkající se pobytu v hotelu Nové Lázně. Mrzí mě, že se nám nepodařilo splnit Vaše očekávání a bereme Vaše podněty, jako námět ke zlepšení kvality našich služeb do budoucna. Počátkem nového roku byl náš hotel plně obsazen a připouštím, že nás v toto období roku navštěvují, mimo jiné, také rodiny s malými dětmi. Pro tuto skupinu hostů se snažíme připravit různé animační programy, máme vybudované zázemí v podobě herny a nabízíme také bezplatný babysitting, abychom minimalizovali konflikty mezi různými skupinami hostů, pobývajícími v našem hotelu. Z hlediska perspektivy, prosím, pochopte i nás, neboť právě z malých dětí může vyrůst náš nový klient do budoucna.

Za administrativní nedorozumění při vyúčtování služby Danubius EuroPoints se Vám omlouvám. I přes skutečnost, že naše informační materiály k této službě upozorňují na nutnost objednání platby pomocí bodů EuroPoints předem, nemusí host tuto instrukci postřehnout a při vyúčtování narazí na podobnou administrativní překážku, jako ve Vašem případě. Z nastalé situace jsme se poučili a recepční má nyní nově možnost na tuto situaci pružněji reagovat. Abychom si byli 100% jisti, provedli jsme v této oblasti dodatečné školení pracovníků.

Věřím, že i přes toto nedorozumění zvážíte Vaši další návštěvu Mariánských Lázní a pobyt v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group.

S přátelským pozdravem

Karel Kalivoda - ředitel hotelu

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 17. ledna 2018
Překladač Google

  • Datum pobytu: leden 2018, cestoval(a) v páru
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Spa_Marianske_Lazne, Guest Relation Manager v zařízení Danubius Health Spa Resort Nové Lázně, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 18. ledna 2018
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. prosince 2017 prostřednictvím mobilu
Překladač Google

Datum pobytu: prosinec 2017, cestoval(a) s rodinou
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Spa_Marianske_Lazne, Guest relation Manager v zařízení Danubius Health Spa Resort Nové Lázně, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 18. ledna 2018
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 4. srpna 2017 prostřednictvím mobilu
Překladač Google

Datum pobytu: červenec 2017, cestoval(a) s rodinou
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Spa_Marianske_Lazne, Manažer v zařízení Danubius Health Spa Resort Nové Lázně, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 18. ledna 2018
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 31. července 2017
Překladač Google

Tip ohledně pokoje: I am happy with my superior double room
  • Datum pobytu: duben 2017, cestoval(a) s přáteli
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Služba
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Spa_Marianske_Lazne, Manažer v zařízení Danubius Health Spa Resort Nové Lázně, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 18. ledna 2018
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze