Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (168)
Filtrovat recenze
168 výsledků
Hodnocení cestovatelů
106
46
7
8
1
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
106
46
7
8
1
Co říkají cestovatelé:
Filtr
Aktualizace seznamu...
38168 recenzí
Recenzováno: 19. dubna 2017

Je to pěkný a udržovaný hotel. Na takový komplex klobouk dolů. Slouží především pro lázeňské hosty. Pro toho kdo věří léčebné moci pramenů se tu bude líbit.
Večerní směna na recepci byla perfektní. Ranní slečna na recepci dosti odměřená(asi proto, že jsme nebyli cizinci rusky hovořící).
Pokoj nazvaný superoir plus - čistý, uklizený,bar, káva, župan na využití lázní. Pro dvě osoby trochu těsný! Na pokoji nefungovala klimatizace. Během pobytu nikdo neopravil - 379.
Jídlo v restauraci - klobouk dolů. Snídaně i večeře bohatý výběr a příjemná obsluha.
Kdo využije léčebné procedury bude spokojen s personálem, který byl velice slušný.
K hotelu patří i kavárna. Obsluha nestíhala, výběr zákusků v 16:00h - po 1kusu od tří druhů, nelze platit kartou! Ještě že šlo připsat na pokoj.
Je to pěkný hotel, ale toť vše. Vracet se sem nebudu.

Tip ohledně pokoje: superior plus - pro jednoho, pro dva trochu těsný
  • Datum pobytu: duben 2017, cestoval(a) v páru
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli Milan P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Spa_Marianske_Lazne, General Manager v zařízení Danubius Health Spa Resort Nové Lázně, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 4. července 2017

Vážený pane Milane
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních zvolil právě hotel Nové Lázně.
Velice si vážíme toho, že jste si udělal čas na hodnocení našich služeb, Vás názor je pro nás velice důležitý.
Vaše konkrétní připomínky a podněty k hotelovým službám nám pomáhají odstranit nedostatky a zpříjemnit pobyt dalším hostům.
Klimatizace prošly kompletní revizí a jsou již plně funkční. Ve Vídeňské kavárně jsme doplnili platební terminál a zlepšili zásobování tak, abychom mohli nabízet plný sortiment během celé otevírací doby.

Rádi Vás opět přivítáme v hotelu Nové Lázně nebo v jednom z dalších hotelů naší společnosti.

Se srdečným pozdravem, Karel Kalivoda - ředitel hotelu

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. října 2016

Hotel je úžasný, prostředí nádherné,ubytování super,procedury vynikající,historické lázně - balzám na duši.Stravování dobré - trošku zklamání,čekali jsme více. Více pestrosti a větší výběr.Hotel pořádá kulturní akce- super jazz, velice přátelské posezení v klubu,super barmani,milí,pozorní,všímaví. Spokojenost!!!

Tip ohledně pokoje: Pokoje směrem k silnici nad hotelem jsou trošku hlučnější.
  • Datum pobytu: říjen 2016, cestoval(a) v páru
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli Vladimíra F.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 10. ledna 2016

Během našeho pobytu na přelomu roku 2015/2016 ( 5 nocí) v Nových lázních jsme byli opět velmi spokojeni. Krásný čistý pokoj, velmi dobré jídlo, ochotný personál. Silvestrovský večer jsme zde prožili již po páté a každý rok je lepší a lepší...
Ještě jednou moc děkujeme a těšíme se na další dovolenou v tomto krásném hotelovém komplexu.

Tip ohledně pokoje: Osobně volíme pokoje 3xx. Krásný výhled a pokoj typu MarieSPA.
  • Datum pobytu: prosinec 2015, cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli KamilSting.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 10. září 2015

V hotelovém komplexu Nové a Centrální lázně trávíme svoji dovolenou již pátým rokem. Především hotel Nové lázně je dvěma slovy "prostě úžasný". Nádherná historická budova, veškerý personál na vysoké profesní úrovni, výborná kuchyně, to vše, myslím, musí uspokojit i toho nejnáročnějšího hosta. Ty tři týdny ročně, které máme možnost v tomto hotelu trávit, jsou prostě "balzámem pro tělo i duši", který můžeme všem jen doporučit.
Kamil a Ivana Sušklebovi, Praha

  • Datum pobytu: září 2015, cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli KamilSting.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Spa_Marianske_Lazne, General Manager v zařízení Danubius Health Spa Resort Nové Lázně, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 6. října 2015

Vážení manželé Sušklebovi,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali hotel Nové Lázně.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Tým spolupracovníků hotelu Nové Lázně se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme vše nejlepší.

Se srdečným pozdravem, Karel Kalivoda

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. února 2015

Byla to naše třetí návštěva tohoto hotelu.Bohužel celkový dojem z pobytu neodpovídal očekávání.Pokoj byl čistý, jídlo na dobré úrovni s ohledem na složení hostů přizpůsobené ruské klientele. Nádherné římské lázně, v době našeho pobytu se prakticky k odpočinku nedalo využít s ohledem na velice hlasité vřískání dětí a mnoho hostů odcházelo. Personál v jidelně a i na některých procedůrách nebyl na profesionální úrovni 5 star hotelu,což zvláště v Mariánských Lázních se svou hotelovou školou nebylo zvykem. Velice neprofesionální byl zvláště personál recepce hotelu.Jejich znalosti benefitového programu Danubius byly naprosto chabé a tak procedůry objednané prostřednictvím tohoto programu za nasbírané body jsem prostě musel zaplatit.Provést účetní operaci v EUR je prostě nemožné.
Děkuji,ale do Nových Lázní příště už ne.

Datum pobytu: leden 2015, cestoval(a) v páru
1  Poděkujte uživateli MolinaDecin.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Spa_Marianske_Lazne, General Manager v zařízení Danubius Health Spa Resort Nové Lázně, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 11. května 2015

Vážený hoste,

děkuji za Vaši zpětnou vazbu týkající se pobytu v hotelu Nové Lázně. Mrzí mě, že se nám nepodařilo splnit Vaše očekávání a bereme Vaše podněty, jako námět ke zlepšení kvality našich služeb do budoucna. Počátkem nového roku byl náš hotel plně obsazen a připouštím, že nás v toto období roku navštěvují, mimo jiné, také rodiny s malými dětmi. Pro tuto skupinu hostů se snažíme připravit různé animační programy, máme vybudované zázemí v podobě herny a nabízíme také bezplatný babysitting, abychom minimalizovali konflikty mezi různými skupinami hostů, pobývajícími v našem hotelu. Z hlediska perspektivy, prosím, pochopte i nás, neboť právě z malých dětí může vyrůst náš nový klient do budoucna.

Za administrativní nedorozumění při vyúčtování služby Danubius EuroPoints se Vám omlouvám. I přes skutečnost, že naše informační materiály k této službě upozorňují na nutnost objednání platby pomocí bodů EuroPoints předem, nemusí host tuto instrukci postřehnout a při vyúčtování narazí na podobnou administrativní překážku, jako ve Vašem případě. Z nastalé situace jsme se poučili a recepční má nyní nově možnost na tuto situaci pružněji reagovat. Abychom si byli 100% jisti, provedli jsme v této oblasti dodatečné školení pracovníků.

Věřím, že i přes toto nedorozumění zvážíte Vaši další návštěvu Mariánských Lázní a pobyt v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group.

S přátelským pozdravem

Karel Kalivoda - ředitel hotelu

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze