Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (168)
Filtrovat recenze
168 výsledků
Hodnocení cestovatelů
76
46
27
8
11
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
76
46
27
8
11
Co říkají cestovatelé:
Filtr
Aktualizace seznamu...
2732168 recenzí
Recenzováno: 31. srpna 2017 prostřednictvím mobilu

Dobrý den
Chtěl bych velmi poděkovat personálu v restauraci Palace. Příjemné prostředí,úsměvavé servírky. Skvělé jídlo .Na doporučení jsme ochutnaly i vaše domací dortíky. Určitě naštívíme tuto restauraci znova .

Datum pobytu: srpen 2017, cestoval(a) v páru
Poděkujte uživateli AdamNovotny12.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Orea Spa Hotel ... Z, Manažer komunikace s hosty v zařízení Orea Spa Hotel Palace Zvon, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 4. září 2017

Dobrý den, pane Adame, jsme rádi, že jste navštívil naši kavárnu a že Vám u nás chutnalo. Naše restaurace je na výhodném místě nedaleko lázeňského centra a proto je pro nás důležité slyšet, že svou práci děláme správně a hosté od nás odcházejí spokojení. S pozdravem Veronika Mautnerová, Guest Relations Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 31. srpna 2017

Výborný domácí cheesecake s borůvkami a čokoládový dort s pařížskou šlehačkou. Rychlá a příjemná obsluha, která nám doporučila krásný výlet do přírodní rezervace Kladská, kde úchvatná příroda a božský klid.

  • Datum pobytu: srpen 2017, cestoval(a) s rodinou
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli gustavnapravnik.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Orea Spa Hotel ... Z, Manažer komunikace v zařízení Orea Spa Hotel Palace Zvon, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 4. září 2017

Dobrý den, děkuji Vám za Vaše hodnocení naší práce. Každé hodnocení je pro nás důkazem, že svou práci děláme dobře. Jsem velice rád, že se Vám u nás líbilo, a budu si cenit možnosti Vás opět uvítat v našem hotelu. S přátelským pozdravem z Mariánských Lázní, Jan Šimkanin, Guest Relations Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 29. srpna 2017 prostřednictvím mobilu

29.8. odpoledne jsem navštívila s rodiči venkovní terasu. Kvůli chování personálu jsme po chvíli odešli. Stalo se toto: Při vstupu na terasu jsme se zeptali servírky, zda můžeme obsadit poslední volný stůl v rohu terasy ve třech lidech. Židle u něj byly dvě. Řekla, že ano, ale nemáme jí překážet. Tedy jsme se s matkou usadily a otec zůstal stát, čekal na židli. Tu mu nikdo nepřinesl. Číšník i servírka prošeli okolo několikrát, věnovali se hostům u okolních stolů. Snažila jsem se o židli požádat, ale nikdo nám nevěnoval pozornost. Po pěti minutách jsme se tedy zvedli a odešli. Číšník, kolem kterého jsme šli ven také nijak nereagoval, ani na pozdrav. Mrzí mě tato situace, cítila jsem se jako nevítaný host. Jídlo ani jiné služby hotelu zde nehodnotím, nevyužila jsem je.

Datum pobytu: srpen 2017, cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli Kateřina Š.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Orea Spa Hotel ... Z, Generální ředitel v zařízení Orea Spa Hotel Palace Zvon, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 31. srpna 2017

Děkuji za Váši zpětnou vazbu. Vzniklou situaci jsme na základě Vašeho podnětu řešili a věřím, že se podobná situace nebude opakovat. Náš personál je stále školen ve věci zlepšování kvality servisu a přístupu k našim hostům. Pokud pro Vás můžeme cokoli udělat, neváhejte nás kontaktovat.

S pozdravem,

Zdeněk Kovařík
Hotel General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 26. srpna 2017

Dobrý den, děkujeme za příjemný pobyt ve Vašem hotelu. Chválíme ochotný a slušný personál, velmi dobré jídlo a čisté pokoje. Příjemné je využití sice menšího, ale pěkného bazénku. Hotel je tichý a skvěle jsme si odpočinuli. Děkujeme. Manželé Štolovi a Markovi.

  • Datum pobytu: srpen 2017, cestoval(a) s přáteli
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli mastoba.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Orea Spa Hotel ... Z, Manažer komunikace s hosty v zařízení Orea Spa Hotel Palace Zvon, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 27. srpna 2017

Dobrý den, manželé Štolovi a Markovi. Opravdu hodně si cením toho, že jsme Vás svou prací a přístupem přesvědčili k tomu, že jste nám věnovali tu čest a my se stali prvním hodnoceným subjektem na Tripadvisoru. Myslím, že to svědčí o tom, že naše práce není zbytečná a přináší nám pozitivní ohlasy od našich hostů. Jsem rád, že se Vám u nás líbilo, a budu velmi rád, pokud nás opět poctíte svou návštěvou. S přátelským pozdravem Jan Šimkanin, Guest Relations Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 25. srpna 2017

Velmi děkujeme personálu hotelu Palace Zvon za příjemné odpoledne v restauraci Palace a za prohlídku speciálně panu Honzovi a paní Veronice,dále se nám velice líbila hotelová restaurace Ludvík zejména terasa v 1.patře v blízkosti kolonády a fontány.Ideální místo pro všechny věkové kategorie.

  • Datum pobytu: srpen 2017, cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli podnikani2012.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Orea Spa Hotel ... Z, Manažer komunikace s hosty v zařízení Orea Spa Hotel Palace Zvon, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 27. srpna 2017

Dobrý den, děkuji Vám za Vaše hodnocení naší práce. Každé hodnocení je pro nás důkazem, že svou práci děláme dobře. Jsem velice rád, že se Vám u nás líbilo, a budu si cenit možnosti Vás opět uvítat v našem hotelu. S přátelským pozdravem z Mariánských Lázní, Jan Šimkanin, Guest Relations Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze