Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Regiojet
Č. 123 z 213 zařízení v kategorii Doprava – Praha
Uložit
Nejzajímavější body recenze
Ne moc dobré

Obsluha byl neustále na mobilu. I při vycházení z vlaku měl mladý muž v ruce mobil. Řekli, že se... přečíst další informace

Recenzováno: 30. prosince 2019
Kubejovavali
Po dlouhé době Regiojetem

Po asi dvou letech jsem se uvolil jet Regiojetem, ať pořád nejezdím jen flixbusem a ta změna po... přečíst další informace

Recenzováno: 22. ledna 2020
Epixon
Zobrazit všechny recenze (804)
  
Recenze (804)
Filtrovat recenze
804 výsledků
Hodnocení cestovatelů
272
106
38
80
308
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
272
106
38
80
308
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
1722804 recenzí
Recenzováno: 25. listopadu 2019

Ráda bych napsala recenzi na naši cestu z Prahy do Paříže a zpět. Se společností a jejich přístupem jsme velmi nespokojeni. Cesta tam byla bez problému! Ovšem při cestě zpět nás společnost nechala po 90minutovém zpoždění na autobusovém nádraží v Paříži a odjela bez nás. Jelikož společnost neměla upřesněnou zastávku, kde mají klienti  čekat, bylo nám řečeno, že jakmile bude autobus na místě bude nám telefonicky oznámeno, ke které ze zastávek se máme dostavit. Tak se bohužel nestalo, dostali jsem pouze informaci, že autobus už je na cestě z Paříže zpět do Prahy. V další komunikaci se společností jsme požadovali alespoň náhradu spojenou s cestou zpět, kde jsme si sami na vlastní náklady (stres, čas apod) museli sehnat náhradní dopravu (u konkurenční společnosti, jelikož RegioJet neměl žádný další spoj). Žádného výsledku jsme se nedovolali, naopak při řešení této situace zjistili, že to není vůbec poprvé, kdy se zaměstnanci chovali velmi nekorektně ke svým klientům. My jsme se naštěstí dostali v pořádku domů ale věřím, že spoustu dalším lidem může skutečnost, že zůstanete sami uprostřed Paříže způsobit velké problémy (podotknu, že jsme jely dvě sestry, museli jsme být v pondělí ráno v nastoupené v zaměstnání a navíc jedna ve 4 měsíci těhotenství)... !!!!      

Datum zážitku: září 2019
Poděkujte uživateli Jana M.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 25. listopadu 2019

Vážený kliente,
velmi se omlouváme za komplikace, které se vyskytly během Vaší cesty s námi. Napište prosím o Vaší situaci na emailovou adresu reditel@regiojet.cz, kde Vám mohou s Vaší situací pomoci moje kolegyně z reklamačního oddělení.
S pozdravem Váš RJ tým

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 24. listopadu 2019

Z Regiojetem jsem vždy spokojen. Kdyby Regiojet jezdil na Valašsko tak s nim jezdim
pořád, super dopravce.

Datum zážitku: listopad 2019
1  Poděkujte uživateli Petr V.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 25. listopadu 2019

Dobrý den, vážený kliente,

děkujeme Vám za Vaši velmi pozitivní recenzi. Jsme rádi, že Vás jízda s námi potěšila přáním pěkného dne, Tadeáš, tým RJ.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 15. listopadu 2019 prostřednictvím mobilu

Vážení čtenáři,
právě absorbuji cestu regiojetem. Zjišťuji a poprvé zakouším od kamaráda regiojetem proslulý mošt. Ale mám pocit, že mošt není jen z jablek. Nepřijde Vám, že do koncentrátu jsou přidány brambory na zahuštění??? Bett, 20

Datum zážitku: listopad 2019
Poděkujte uživateli 495betts.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 16. listopadu 2019

Vážený kliente,
děkujeme za Váš zájem o naši společnost a Vaši zpětnou vazbu.
Pokud Vám mošt nechutná, neváhejte si objednat čaj z čerstvé máty, kávu, nebo cokoliv jiného z našeho palubního menu. Věříme, že si najdete něco, s čím budete na 100 % spokojený :-)
S přáním pěkného dne, za tým RJ, Adéla.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 14. listopadu 2019

Cestovala jsem z Hl.nadrazi Ostrava na Hlavní nádraží Praha, dne 13.11.2019 v 7:44. Služby výborné, personál velmi milý a ochotný/ vagon číslo 2/, čistota vlaku na 1☆☆☆☆☆, toalety 1☆☆☆☆☆/URČITĚ bych fala na WC dezinfekci na ruce/. DĚKUJI VŠEM VÁM, KTEŘÍ SE PODILITE ZA TYTO PERFEKTNÍ SLUŽBY A PŘEJI VÁM SPOUSTY SPOKOJENYCH A HLAVNĚ MILÝCH A NEHLUČNYCH PASAŽÉRŮ ❤

Datum zážitku: listopad 2019
Poděkujte uživateli Vendulka T.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 14. listopadu 2019

Dobrý den, vážený kliente,

děkujeme Vám za Vaši velmi pozitivní recenzi. Jsme rádi, že Vás potěšila jak jízda, tak i vystupování našeho palubního personálu a servis.

S přáním pěkného dne, Frederika, tým RJ

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 5. listopadu 2019

Velice nepříjemní řidiči. Nerada jezdím regio jetem, vždycky se setkám s řidičem, který je silně arogantní a nepříjemný. Raději volím jiné společnosti.

Datum zážitku: říjen 2019
Poděkujte uživateli tereziaha.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 5. listopadu 2019

Vážený kliente,

omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a komplikace při Vašich cestách s námi. Mrzí nás, že máte takovéto zkušenosti.
V případě, že si přejete vznést oficiální stížnost nás kontaktujte na našem reklamační oddělení reditel@regiojet.cz.

S přáním pěkného dne,

Adéla, RJ tým

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze