Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Regiojet
Č. 128 z 222 zařízení v kategorii Doprava – Praha
Uložit
Nejzajímavější body recenze
Dotěrný stward

Vím, že roušky jsou dnes ve vlaku povinnost a pravidla respektuji. Steward mne dnes dost hrubým... přečíst další informace

Recenzováno: před 3 dny
stallker54
Porucha vagonu

Vlakem RegioJet sem jel dnes naposledy. To co předvedli stevardi ve vlaku a v jakém stavu mají... přečíst další informace

Recenzováno: před 3 dny
Stepec88
Zobrazit všechny recenze (864)
  
Recenze (864)
Filtrovat recenze
864 výsledků
Hodnocení cestovatelů
276
109
41
85
353
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
276
109
41
85
353
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
5358864 recenzí
Recenzováno: 28. prosince 2019

Ve vlaku Bratislava-Praha, jsem byla vyloucena z prepravy, za to ze jsem si po predchozi domluve s jinou cestujici vymenila misto! Abych mohla sedet se svym 7-letym synem!
Ano, listky jsme si kupovali v terminu, kde uz skoro nebyli mista. Takze si za vzniklou situaci mohu sama. Ale jeji vyhroceni!

Pani/slecne "vedouci" se to vsak nelibilo a obe dve nas osocila ze lzi a zacala si vymyslet a lhat! Co komu vlastne rekla! Obvinila me ze jsem drza! A to byl duvod vylouceni z vlaku jeste v Breclavy za doprovodu PCR. Samozrejme dve jizdenky (i za syna) v tahu! Protoze ten ve vlaku zustat nemohl, kvuli veku.
Nejlepsi byla tato pracovnice v okamziku, kdyz lidem kolem me (co se me zastali) vyhrozovala, ze je taky vyhodi at ji nerozciluji! To uz jsem si chtela nahrat toto chovani, abych pro RJ mela dukaz chovani jejich zamestnacu! To se mi pokusila vyrazit telefon z ruky! I policie CR mi potvrdila, ze natacenim neporusuji zakon.
Kdyz jsem v Praze na servisu tuto zalezitost chtela resit, tak mi dalsi skolena zasmestnankyne RJ rekla, ze kvuli me potrati!
Prominte....ale NE!!!
Je mi smutno z jednani zamestnancu RJ! Chovaji se ve vlaku jako BOHOVE!!!!
A pokud se tim skutecne bude nekdo z RJ zabyvat, rada poskytnu nahravky a videa, aby tuto situaci radne prosetrili! A trochu zacali verit klientum, ze jejich zamestnanci jsou drzi a arogantni!

Datum zážitku: prosinec 2019
1  Poděkujte uživateli I1625OTevaf.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 28. prosince 2019

Vážená klientko,

hluboce se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti při Vaší cestě.

V případě požadavku na vznesení oficiální reklamace či stížnosti nás prosím kontaktujte na naše reklamační oddělení reditel@regiojet.cz.

S pozdravem, Zuzka, RJ tým

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 28. prosince 2019

Po telefonátu na info sděleno, že kočár lze zaparkovat na plošině u vstupu. Za 1. schody,za 2. žádné místo.Malé miminko sebou do náruče, kočár rozebrat snad úplně na kostru. A ještě jsem ho musela nechat v druhém voze. Hrůza děs. Místo na kufry žádné,teda pokud si nevezete pidikufr. Ještě přežít tuhle noční můru zpátky a RegioJet už nikdy více.

Datum zážitku: prosinec 2019
1  Poděkujte uživateli 284vladim_rak.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 28. prosince 2019

Vážená klientko,

děkujeme za Váš zájem o naši společnost a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti při Vaší cestě.

V případě požadavku na vznesení oficiální reklamace či stížnosti nás kontaktujte na naše reklamační oddělení reditel@regiojet.cz.

S pozdravem, Tadeáš, RJ tým

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 16. prosince 2019

Jako vždy, pohodlná cesta se skvělou horkou čokoládou a moc příjemnou, hodnou, profesionální Stewardkou Luckou :) . Řidič milý, pomohl mi s těžkým kufrem, autobus čistý, hezký, přijel na čas, bezpečná jízda a velký výběr filmů.
Student agency využívám vždy na mých cestách po příletu z Londýna, z letiště v Praze do Varů a jsem velice spokojená. :)

Datum zážitku: prosinec 2019
Poděkujte uživateli Dendilinqa.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 17. prosince 2019

Dobrý den, vážený kliente,

děkujeme Vám za Vaši velmi pozitivní recenzi. Jsme rádi, že Vás potěšila jak jízda, tak i vystupování našeho palubního personálu a servis. Doufáme, že všechny Vaše jízdy budou probíhat bez jakýchkoliv problémů a budete s našimi službami nadále spokojena.

S přáním pěkného dne, Frederika, tým RJ.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 15. prosince 2019

Vaše služby jsem využil již před lety kdy se společnost jmenovala Student Agency a tehdy jsem byl naprosto spokojen, člověka by tenkrát vůbec nenapadlo k jakému zhoršení služeb dojde. Když jsem se minulý týden znovu po letech spolehl na Vaší službu pro přepravu z Prahy do Liberce, byla to od vás vyloženě rána bičem přes držku! Potřeboval jsem nutně vyjet v 7 hodin, v tu dobu si ještě nemůžete koupit lístek na prodejně, protože otvírá až v těch 7 kdy už autobus odjíždí, pan prodavač si zřejmě s časem pracovní doby moc hlavu neláme, protože si přišel pohodlnou chůzí až v 7:16. Chtěl jsem si tedy koupit lístek u řidiče, bohužel jsem měl jenom pětistovku, ale přede mnou si kupovalo lístek hodně lidí a každý platil stovkou, nicméně mi velmi nepříjemný řidič řekl, že když nemám přesně stovku tak si mám počkat až otevřou prodejnu a jet v 7:30. Jak jsem již zmínil pan prodavač přišel až v 7:16, když jsem vstoupil do prodejny, nebylo daleko k tomu abych se pozvracel ze strašlivého smradu, který tam byl, připadal jsem si jak v nějakém podchodu pro bezdomovce! Počítače na rezervaci spojů zaflákané nějakým pudinkem a celkově takové mastné špinavé všechno tam. Přišel jsem k okénku a chtěl si koupit lístek, pan prodavač mi sdělil, že mu nefunguje systém a musí to znovu celé nahodit, byl jak zpomalenej film a vůbec ho netrápilo že se v té kukani smradu hromadí lidé a chtějí si koupit lístek na bus,který za pár minut odjíždí, ještě v klidu vynesl před okénko ceduli jak kráva - přepážka uzavřena. Po pár minutách ťukání do počítače, které by se dalo spočítat na prstech jedné ruky se pán postavil, čekali jsme co se bude dít a dělo se to, že si oblékl košilku koukl na nás a začal se usmívat, to už bylo v 7:25 tak jsem se zeptal co se teda bude dít a pan nás všechny poslal ven že nefunguje systém ať si koupíme lístky u řidiče, jenomže já měl jenom tu pětistovku a spolehnout na to, že řidič bude ochotný mi 400 vrátit se mi nechtělo, takže jsem rychle letěl rozměnit do bufetu a stihl jsem to jen tak tak. Takže bohužel musím konstatovat, že před lety byla vaše společnost mezi nejlepšími a teď jí rozhodně řadím mezi nejhorší přepravní společnosti, za kterou bych se já osobně strašlivě styděl. Pane Jančuro máte opravdu krásnou vizitku, hlavně že to sype prachy a máte se dobře... měl byste si ty přepážky projít a hlavně navštívit tu na Černém mostě a udělat tam pořádej cirkus aby se ty lidi vzpamatovali. Do sloganu si dejte "Zákazník je pro nás prase"!

Datum zážitku: prosinec 2019
Poděkujte uživateli petrHei.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 15. prosince 2019

Dobrý den, velice nás mrzí tato negativní zkušenost. Pokud by to bylo možné, prosím zašlete nám tuto zprávu na email reditel@regiojet.cz, abychom mohli tuto situaci nějak vyřešit. S pozdravem, Adéla za tým RegioJet.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 29. listopadu 2019

Jednou pozdě večer jsem jela posledním regiojetem vlakem z Ostravy do Prahy. Měli málo personálů a proto se mě na objednávku jídla přišli optat pouze 2x místo 4x, byla jsem z toho lehce na rozpacích. NO A PAK JSEM JEDNOU JELA PENDOLÍNEM OD ČD a tyto problémy mě už v Regiu absolutně netrápí, protože tito dopravci se nedají absolutně srovnat. Skvělá káva, servis, jídlo, pohodlné sedačky, čisto. A hlavně personál je ochotný a snaží se vám vyhovět. (Např.půjčili mi propisku na křížovky, v ČD jsem se bála zeptat)

Datum zážitku: listopad 2019
Poděkujte uživateli Michaela N.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Tým podpory webu TripAdvisorFront Office Manager v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 29. listopadu 2019

Dobrý den, vážený kliente,

děkujeme Vám za Vaši velmi pozitivní recenzi. Jsme rádi, že Vás potěšila jak jízda, tak i vystupování našeho palubního personálu a servis. Doufáme, že všechny Vaše jízdy budou probíhat bez jakýchkoliv problémů a budete s našimi službami nadále spokojena.

S přáním pěkného dne, Natálie, tým RJ.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze