Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Regiojet
Č. 130 z 223 zařízení v kategorii Doprava – Praha
Uložit
Nejzajímavější body recenze
Dotěrný stward

Vím, že roušky jsou dnes ve vlaku povinnost a pravidla respektuji. Steward mne dnes dost hrubým... přečíst další informace

Recenzováno: před 4 týdny
stallker54
Zlodějna

Uz dvakrat se mi stalo, ze mi nevratili sami od sebe penize za vcasne storno jizdenky, vzdy jsem je... přečíst další informace

Recenzováno: před 3 dny
501pavlas
prostřednictvím mobilu
Zobrazit všechny recenze (865)
  
Recenze (865)
Filtrovat recenze
865 výsledků
Hodnocení cestovatelů
275
109
41
85
355
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
275
109
41
85
355
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
49865 recenzí
Recenzováno: 2. října 2020

Pravidelně jezdím autobusovou linkou z Prahy do Zurichu. Bohužel v současné koronavirové době neexistuje konkurence. U vstupu do autobusu cestující dostanou lístek k zavazadlu, proti kterému při výstupu dostanou svoje zavazadlo zpět. Nebo teda to je aspoň teorie. Praxe vypadá tak, že vystoupím z autobusu, můj kufr nikde a řidiči opření o autobus a povídají si. Svůj kufr zahlédnu mizet v dálce a rozeběhnu se za ním, daného člověka naštěstí doběhnu. Svou zkušenost jsem oznámil na reditel@regiojet.cz, jak se tady všude radí. Mezitím jsem jel tuto trasu ještě dvakrát, ani jednou zavazadla nikdo nehlídal. Hlavně, že stevardka pokaždé hlídala, jestli jsem si náhodou nesundal roušku. Napsal jsem ještě jednu stížnost. Uplynul měsíc a nikdo se ani jednou z těchto tvou stížností nezabýval. Už se těším, až zase začne jezdit noční přímý flixbus, protože s touhle bandou diletantů, co má své zákazníky naprosto u zadnice, odmítám jezdit.

Datum zážitku: srpen 2020
1  Poděkujte uživateli loskarlosss.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 3. října 2020

Dobrý den,

omlouváme se za nepříjemnosti, které se Vám přihodily v průběhu cesty. Je nám velice líto, že cestování s námi nenaplnilo Vaše očekávání. Zavazadla se opravdu mají vydávat oproti lístku, které jste dostala. Děkujeme, že jste nám napsala Vaši stížnost i na reklamační oddělení, zprávu předáme vedoucímu řidičů, aby se nic takového již nestávalo. Odpověď na Vaši reklamaci dostanete do 30 dní, tak Vás ještě poprosím o trpělivost.

S přáním pěkného dne,
Adéla, tým RJ.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 26. září 2020 prostřednictvím mobilu

Bylo by fajn přestat psát, že ve vlaku regiojet je k dispozici wifi. Nikdy totiž nefunguje! O aplikaci na objednavky jidla/piti snad ani nebudu zacinat. Skoro nikdy nefunfuje a neda se nic objednat. Hruza.

Datum zážitku: září 2020
1  Poděkujte uživateli 371luk_t.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. října 2020

Dobrý den,

omlouváme se za nepříjemnosti, které se Vám přihodily v průběhu cesty. Je nám velice líto, že cestování s námi nenaplnilo Vaše očekávání. Pokud chcete vznést oficiální stížnost, kontaktujte nás na emailové adrese reditel@regiojet.cz.

S přáním pěkného dne, Zuzana, tým RJ.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 26. září 2020

Vlaky RegioJet nejezdim (jsem relativne spokojena zakaznice CD), bohuzel z Pardubic do Liptovskeho Mikulase je to nejlepsi spoj, tj. primy, tak jsem po nekolika letech s RegioJet znovu jela. Hned ze zacatku me nemile prekvapilo, ze mi zmenili sedadlo - objednala jsem si dvojku s obrazovkou a sedela jsem u ctyrky se stoleckem. O zmene me nikdo neinformoval ani sms, ani emailem. Druhy fail nastal s tou jejich slavnou appkou, ktera nejde nainstalovat na mobil se starsi verzi Androidu. Tudiz si clovek nekoupi ani vodu nebo kafe. Pokud je ta appka zpusob, jak usetrit na personalnich nakladech, tak by bylo velmi vhodne na ty jejich Regiostranky laskave napsat verzi Androidu, ktera je podporovana. Takhle si clovek aspon zabali jidlo a piti s sebou. Strasna spolecnost.

Datum zážitku: září 2020
1  Poděkujte uživateli Veronika B.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. října 2020

Vážený kliente,

velmi se omlouváme za komplikace, které se vyskytly během Vaší cesty s námi. Pokud máte zájem vznést oficiální stížnost, napište prosím na emailovou adresu reditel@regiojet.cz, kde Vám mohou s Vaší situací pomoci kolegové z reklamačního oddělení.

S pozdravem Zuzana, RJ tým

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 25. září 2020

Jezdila jsem vlakem Regiojet poměrně pravidelně, ale už nebudu. Velmi se zhoršili, stevardky docela nepříjemné a neochotné, jedna i docela ušmudlaná, vlak byl cítit po nečistých toaletách a když jsem chtěla poprosit alespoň o kávu, bylo mi řečeno, že si ji musím objednat přes aplikaci - bohužel jsem neměla mobil, ani počítač, tak jsem měla smůlu - slečna se jen otrávěně otočila ke mě zády a odešla. Po celou dobu jízdy (z Prahy do Olomouce, 24.září 17.50) už jsem ji ani neviděla.

Datum zážitku: září 2020
2  Poděkujte uživateli Zdennka.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. října 2020

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaše špatná zkušenost s posádkou nás velmi mrzí a doufáme, že se taková situace již nebude opakovat. Pokud máte zájem vznést oficiální stížnost, kontaktuje nás prosím na emailu reditel@regiojet.cz.
S pozdravem, Zuzana, tým RegioJet.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 23. září 2020

Naproste zoufalstvi a bezmoc se nas zmocnila,kdyz jsme s pritelkyni zjistili,ze navazny autob.spoj ktery jsme meli zaplaceny do Rijeky pro nas nedojel a ze se mame na vlak dopravit vlastni dopravou!
Prisla nam sms kde nas informovali,ze mame cekat ve stanici Baska v 15.05,po 15min.kdy nikdo neprijel jsem radsi zavolal do Čeh na regiojet linku,kde mi pan operator potvrdil odjezd navaz.busu Arriva v 15.05 z Baska,nato pan operator volal do busu kde je problem,mezi tim jsem poslouchal hudbu a rikal si kolik tenhle rozhovor asi bude stat,kdyz se po par minutach ozval hlas operatora s tim,ze nas autobus uz odjel a ze chyba je na nasi strane,protoze jsme se meli dostavit na jinou zastavku asi 20km vzdalenou stanici Krk a ze vlak proste za tri hodiny odjede,myslel jsem ze jde o zly sen.!!nasledovalo hledani jineho spoje,telefonovani na help linky ...pritelkyne se temer slozila,trpi uzkostnou poruchou a myslim ze ted uz ji nikdy nepresvedcim ze cestovani je na pohodu.
Nakonec jsme asi po hodine sehnali nejakeho mladika co s nami jel celou cestu kudlu a zaplatit dalsih 600kun,ale vlak jsme STIHLI.
Jdu napsat stiznost na Regiojet .
Mira a Káta

Datum zážitku: září 2020
1  Poděkujte uživateli Alanza54.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RegioJet, Manažer komunikace s hosty v zařízení Regiojet, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. října 2020

Vážený kliente,
děkujeme za Váš zájem o naši společnost a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti při Vaší cestě.
V případě požadavku na vznesení oficiální reklamace nás kontaktujte na naše reklamační oddělení reditel@regiojet.cz.
S pozdravem, Zuzana, RJ tým

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze