Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (890)
Filtrovat recenze
891 výsledků
Hodnocení cestovatelů
373
318
119
42
39
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
373
318
119
42
39
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
1217891 recenzí
Recenzováno: 3. února 2019

Personál byl velice vztřícny a milý. Pokoj pěkný a čistý ,ale poněkud menší . Koupelna čistá, jen oddělení mléčných sklem od ložnice je trochu nepraktické( vše je slyšet) Snídaně velký výběr z mnoha možností, opravdu si vybere každý.

Datum pobytu: únor 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Pokoje
    • Čistota
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli CZ6534.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AlainL2275, General Manager v zařízení Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 4. února 2019
Překladač Google

Dear guest,

Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Occidental Praha Wilson. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. 

We are also very pleased to read your complété satisfaction with the comfort of the room we accommodated you in and are grateful for your highlight on the beauty of our accommodations aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.

Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,


Alain Lago Areitioaurtena
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 28. ledna 2019

Dobrý den, vše bylo OK, děkuji :-)Ubytování bylo kvalitní a příjemné, personál byl vstřícný a milý. Snídaně byla bohatá a moc chutná. Pobyt u vás se mi líbil. Moc si chválím zajištění dopravy od hotelu o BB centra ráno. Děkuji...

Datum pobytu: leden 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli Journey47726128344.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AlainL2275, General Manager v zařízení Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 29. ledna 2019
Překladač Google

Dear guest,

Thank you for your kind words.

We are happy to read that everything was of your liking during your stay at Occidental Praha. We also would like to thank you for your highlight on the comfort of our beds because at Occidental we are fully aware that a basic function in any hotel is to guarantee comfortable and satisfying nights' sleep to our guests, therefore we pay the finest attention when it comes to choosing the mattresses for our beds.

Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,


Alain Lago Areitioaurtena
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 11. prosince 2018

- checkin rychlý, bez problémů OK- pokoj čistý, wifi funguje, příslušenství OK- na pokoji sprcha a WC, vše čisté OK- postel pohodlná, dobře se na ní spí OK- snídaně ráno bohatá, kvalitní, personál hotelu přívětivý OK

Datum pobytu: prosinec 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli josefS7361YH.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AlainL2275, General Manager v zařízení Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 17. prosince 2018
Překladač Google

Dear guest,

We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Occidental Praha hotel with us and Tripadvisor readers.

Thank you for pointing out the beauty and comfort of our newly refurbished accommodations designed to make our guests' stay as comfortable as possible with design furniture and the latest technology, being fully aware that an attractive accommodation plays a key role to our guests' overall holiday expérience, we are therefore very pleased to read that you were satisfied with yours.

Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,


Alain Lago Areitioaurtena
General Manager

#myBarceló

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 11. prosince 2018

Chtělo by to před vstupem do pokoje klepat a pokud na dveřích visí cedule nerušit, tak opravdu nerušit a nedožadovat se vstupu kvůli např. doplnění minibaru. Jinak je hotel pěkný a personál vstřícný. Na pokoji mě překvapuje, že koupelna není oddělená dveřmi, takže kdokoliv vstoupí, (což vždy když jsem ubytovaný, tak se o to někdo pokouší), vidí rovnou do vany..

Datum pobytu: prosinec 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
    • Pokoje
    • Čistota
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli ulcak.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AlainL2275, General Manager v zařízení Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 11. prosince 2018
Překladač Google

Dear guest,

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

I am sorry if some maid wanted to enter your room to clean or refill the minibar. We would appreciate if you could use the "do not disturb" sign, so we can be aware that you want no staff to knock your door. Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them. Last, our rooms have an open new concept. However, we still have some rooms with separate bathroom. Do not hesitate to ask for them for your next stay.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Regards,


Alain Lago Areitioaurtena
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 10. prosince 2018

Hotel i poloha super personál při našem příjezdu nemluvil česky, pro mně trochu problém, navíc v Praze?? Při odjezdu, už tam byla česky mluvící recepční, škoda.Jinak vše v pořádku.Metro bylo celkem blízko.

Datum pobytu: prosinec 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli Happiness61072017772.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AlainL2275, General Manager v zařízení Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 11. prosince 2018
Překladač Google

Dear guest,

Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success.

I am sorry to read that none of our receptionist could attend you in Czech. We always organize the shifts so there is always a czech speaking staff at reception. I hope that, apart from this point, you did enjoy your stay among us.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Best regards,


Alain Lago Areitioaurtena
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze