Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Platby provedené partnery ovlivňují pořadí zobrazených cen a v případě vybraných nebo sponzorovaných plateb můžou mít vliv také na pořadí uvedených ubytování.
Recenze (1 063)
Filtrovat recenze
1 063 výsledků
Hodnocení cestovatelů
443
386
135
53
46
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
443
386
135
53
46
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
10151 063 recenzí
Recenzováno: 21. listopadu 2019

Průměrný hotel, dle počtu * jsem očekávala více, sprcha a záchod na pokoji, sprchový kout tekl a ne zcela funkční sprchová hlavice, podlaha poškrábaná, jinak skvělé snídaně i dobrý výběr pro děti, postel velmi komfortní

Datum pobytu: listopad 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli kathew777.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
OccidentalPraha4, Manager v zařízení Hotel Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 27. listopadu 2019

Jsme upřímně vděční za čas, který jste strávili, abyste se podělili o připomínky k Vašemu nedávnému pobytu v našem hotelu Occidental Praha. Vaše podrobné hodnocení nám pomáhá, abychom mohli neustále zlepšovat kvalitu našich služeb pro naše vážené hosty.

Přestože vždy existuje prostor pro zlepšení, doufáme, že jsme na správné cestě, abychom od Vás v budoucnu získali lepší hodnocení. Těšíme se na Vaší další návštěvu.

Denis Andrle
Assistant General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 10. listopadu 2019

Zkazena slanina ke snidani... male parkoviste. Parkovani neni v cene pobytu!!!!! Na pokoji vecer zima. Topeni bylo vypnute!!!! Neni navod ovladani topeni!!!!',,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Bylo to blbeblbeblbeblbe......................

Datum pobytu: listopad 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli phalbr208968.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
OccidentalPraha4, Manager v zařízení Hotel Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 11. listopadu 2019

Jsme upřímně vděční za čas, který jste strávili, abyste se podělili o připomínky k Vašemu nedávnému pobytu v našem hotelu Occidental Praha. Vaše podrobné hodnocení nám pomáhá, abychom mohli neustále zlepšovat kvalitu našich služeb pro naše vážené hosty.

Je nám líto, že jste nebyl spokojen s cenou parkovného. Vždy se snažíme garantovat nejlepší ceny pro naše hosty, a právě proto byly ceny studovány v souladu s cenami ostatních 4 hvězdičkových hotelů v naší oblasti.

Přestože vždy existuje prostor pro zlepšení, doufáme, že jsme na správné cestě, abychom od Vás v budoucnu získali lepší hodnocení. Těšíme se na Vaší další návštěvu.

Denis Andrle
Assistant General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. června 2019

Průměrný hotel s nadprůměrnou cenou neodpovídající jeho kvalitě.
• Kvalita postelí včetně matrací velmi špatná.
•Dlouhé fronty na recepci.
Z pracovních důvodů jsem hotel navštívila již dvakrát. Zkušenosti při obou návštěvách bohužel podobné.

Datum pobytu: červen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli Maps62283254445.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AlainL2275, General Manager v zařízení Hotel Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. června 2019

Dear guest,

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Occidental we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

We are sorry if you did not like the mattresses, because at Occidental we are fully aware that a basic function in any hotel is to guarantee comfortable and satisfying nights' sleep to our guests, therefore we pay the finest attention when it comes to choosing the mattresses for our beds.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Regards,


Alain Lago Areitioaurtena
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 4. června 2019

Dostacujici hotel, ktery nas zklamal predevsim personalem, ale taky potrebnymi opravami na pokoji a silene mekkou posteli. Snidane by mohla byt vice propracovana, predevsim vyber ovoce je hodne maly. Bohuzel.

Datum pobytu: květen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli Companion48087815887.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AlainL2275, General Manager v zařízení Hotel Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 6. června 2019

Dear guest,

Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success.

We were most concerned to read your remarks on the service you expérienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Regards,


Alain Lago Areitioaurtena
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 28. května 2019

pokoj i služby velmi dobré, kromě "tuhých" polštářů a chybění ubrousků ubytování bez závad
krásné schodiště, rychlé výtahy
škoda, že nejsou možné ventilační polohy oken
televize s možností velkého množství kanálů

Datum pobytu: květen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli Tourist61299372772.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AlainL2275, Front Office Manager v zařízení Hotel Occidental Praha, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 29. května 2019

Dear guest,

Thank you for reviewing your recent stay in our Occidental Praha. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.

We appreciate your kind words regarding the beds. In our Executive and JuniorSuite rooms we offer a pillow menu in order to choose 5 more options with different cores and materials, apart from the pillow you already have in the room. It is always a pleasure to know that you enjoyed your stay.

Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Regards,


Alain Lago Areitioaurtena
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze