Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (2 427)
Filtrovat recenze
2 427 výsledků
Hodnocení cestovatelů
777
1 028
414
121
86
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
777
1 028
414
121
86
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
272 427 recenzí
Recenzováno: 19. srpna 2020

Ráda bych poděkovala hotelu Panorama za poskytnutí prostor pro naši rodinnou oslavu a celému týmu F&B za její perfektní uspořádání. Všichni zúčastnění si oslavu užili, moc si pochutnali a stýčkovo 80.narozeniny i řádně zapili :-)
Zuzana

Datum pobytu: srpen 2020
    • Služba
1  Poděkujte uživateli mojkova_z.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan Dvorak, Other v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 25. srpna 2020

Vážená Zuzano,

děkujeme, že jste si pro oslavu strýčkových narozenin vybrali právě Panorama Hotel Prague. Jsem potěšen, že jste byli spokojeni a pochutnali si na našem vynikajícím jídle. Doufám, že i při příští příležitosti využijete služeb našeho hotelu. Budeme se těšit brzy na viděnou.

S přáním krásného dne

Ivan Dvořák
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 22. července 2020

Hotel Panorama jsem navštívila během rodinného výletu do Prahy. Mají moc hezký bazén s výhledem na Prahu. Snídaně byla velice pestrá a chutná. Čistota pokojů byla velmi dobrá a také servis hotelu. Poloha hotelu na na je výborném místě, kousek od metra, takže výlety do centra a projít si památky nebyl žádný problém. Ráda přijedu znovu s celou rodinnou. Mohu všem doporučit pro víkendovou návštěvu Prahy.

Datum pobytu: červen 2020
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
1  Poděkujte uživateli miliopl.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan Dvorak, Other v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 24. července 2020

Vážená miliopl,

děkujeme, že jste si pro svůj pobyt zvolila Panorama Hotel Prague. Také bych ráda poděkoval za takto skvělé hodnocení a milá slova. Je pro mne potěšením, že jste byla spokojena během svého pobytu s mnoha věcmi - od wellness a jeho fantastického výhledu až po snídaně a servis. Pevně doufám, že Vás s rodinou budeme moci opět brzy v našem hotelu uvítat. Rád bych Vám také doporučil podívat se na naši nabídku rodinných pokojů, abyste i na dovolené měli k sobě blízko a mohli prožívat celý pobyt společně.

S přáním krásného dne

Ivan Dvořák
Generální ředitel

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. února 2020

Skvělý přístup personálu ! Klidný hotel s prostornou recepcí. Mohu jen doporučit. Slečna na recepci pomohla s ubytováním jakmile byl pokoj k dispozici . Ráda přijedu znovu. Velmi děkuji. Iveta Dufková

Datum pobytu: únor 2020
1  Poděkujte uživateli Iloveprg.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan D, General Manager v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 7. února 2020

Vážená Iveto,

velice Vám děkujeme za to, že jste si pro Váš pobyt v Praze vybrala hotel Panorama Praha a jsme velmi rádi, že jste si Váš pobyt u nás užila k Vaší plné spokojenosti zejména díky vstřícnosti a profesionalitě našeho personálu, zejména kolegyně Sabiny z naší hotelové recepce.

Těšíme se na Vaši další návštěvu u nás.

S pozdravem

Ivan Dvořák

Generální ředitel
Panorama Hotel Praha

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 13. prosince 2019

Prijela jsem do hotelu Panorama vecer ve 21 hod a nemeli pripraveny pokoj??!! Objednan byl aspon tyden predem. Kdyz uz jsem se po 3/4hodine dockala a podotýkám,ze mi nikdo neprisel rici,ze jsem se zvedla a sla jsem se sama zeptat a recepcni mi rekla,ze uz je davno nachystany,tak byl spinavy zachod a jako zlaty hreb se mi 2x nekdo v noci dobyval do pokoje a rano o pul 6 nekdo tukal na dvere.Muzu rici,ze jsem se velmi bala. Ve 22 patre o pul 2 rano,kdyz vam nekdo lomcuje klikou od dveri a za hodinu znovu,tak to neni vubec prijemne. Cely pobyt zakoncil problem s kartou,kdy jsem se po snidani nemohla dostat do pokoje. Na recepci mi rekli,ze muj pokoj vubec nebyl zadany do jejich systemu a proto karta nefunguje! Jinak bych to nenazvala,nez noc hrůzy a jeden velky bordel.Proste uz nikdy!!
Nechapu,ze se mi nikdo neomluvil,nikdo nerekl,ze za vsechny ty komplikace treba snizuji cenu nebo daji parking zdarma, U 4hvez.hotelu bych cekala jine jednani.

Datum pobytu: prosinec 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Služba
3  Poděkujte uživateli rjiroutova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan D, General Manager v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 16. prosince 2019

Vážená paní Jiroutová,

velice Vám děkujeme za to, že jste si pro Váš pobyt v Praze vybrala hotel Panorama a velmi mne mrzí, že Váš pobyt neproběhl k Vaší plné spokojenosti.
Přijměte, prosím, mou omluvu za Vámi popsané nepříjemnosti. Situaci jsem osobně prověřil, přijměte, prosím, následující objasnění situace.
Ze strany kolegů z recepce došlo k pochybení s načtením pokoje, které popisujete. Pokoj byl nesprávně zadán do systému jako inspektovaný, přičemž nebyl, tudíž nebyl předán v naprosto bezvadném stavu, což je samozřejmě naprosto nepřípustné a již jsem celou situaci projednal s vedoucími příslušných oddělení.
Celá velmi zmatečná situace vznikla v důsledku dřívějšího příjezdu jedné početné skupiny, která měla dle smlouvy zajištěného koordinátora, který měl při příjezdu skupině asistovat s výdejem klíčů a objednaných balíčků.
Sjednaný koordinátor se vůbec nedostavil, tudíž recepce a kolegové z oddělení Food and Beverage skupině asistovali s předáváním klíčů a objednaných balíčků.
Toto zdržení mělo velmi výrazný dopad na kvalitu a servis služeb poskytovaných ostatním hostům, včetně Vás.
Tato skupina byla rovněž velmi hlučná a někteří její členové, ubytovaní rovněž na 22. patře v pozdních nočních hodinách rušili ostatní hosty, což vedlo k zásahu naším recepčním a bezpečnostním personálem.
Vážená paní Jiroutová, opravdu mne velmi mrzí, že Váš pobyt neproběhl dle Vašich představ.
Je mi známo, že k nám opět přijíždíte tento týden, již jsem tedy instruoval své kolegy, aby Vám poskytli co nejlepší servis, abychom alespoň částečně kompenzovali nedopatření z minulého týdne.

S pozdravem

Ivan Dvořák

Generální ředitel
Panorama Hotel Prague

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 11. září 2019

Ráda se vracím do Prahy a vypadá to, že jsem nalezla hotel, do kterého se budu vždy vracet, pokud budu potřebovat. Cenově v normě, i když mi chvíli manžel musel vysvětlovat, že cena za pokoj je na Prahu skutečně dobrá. Deluxe suite dobrý výběr, neslyšela jsem hlasy z vedlejších pokojů ani z chodby, jak mnozí píší. Koupelna hezká, televizi neřešíme, nedíváme se na ni moc ani doma. Se signálem nebyl problém. Výhled krásný, wellness ve vysokém patře hezké. Business lounge jsme nevyužili, ani restauraci. Vzhledem k ceně pokoje jsme do poslední chvíle netušili, jak je to se snídaní. Na recepci jsme nedostali informace a nakonec jsme nic nezjišťovali. Okolí hotelu v pořádku, vedle obchodní centrum a metro, kousek do centra města. Pankrác je dobrá lokalita a hotel je skutečně spádově praktický pro pobyt. Jistě budeme využívat nabídku znovu.

Datum pobytu: srpen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli janakovarova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan D, General Manager v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 19. září 2019

Vážená janakovarova,

velice Vám děkujeme za to, že jste si pro Váš pobyt v Praze vybrala hotel Panorama a jsem potěšen, že jsme splnili Vaše očekávání a že se do našeho hotelu budete vracet při Vašich dalších návštěvách Prahy.

Jsem rád, že pokoj a vybavení bylo dle Vašich představ a užila jste si i výhled na Prahu z našeho wellness centra a také velmi dobrou polohu hotelu blízko metra a obchodního centra.

Trochu mne mrzí, že se vyskytly nejasnosti ohledně zahrnutí snídaně do Vašeho pobytu a na recepci Vám nebyla poskytnuta adekvátní odpověď, což jsem již konzultoval s vedoucí naší recepce, aby ještě jednou proškolila svůj tým, aby naši hosté dostali vždy přesné a rychlé informace.

Ještě jednou děkuji za Vaše milá slova a doufám, že nás brzy opět navštívíte.


S pozdravem

Ivan Dvořák
Generální ředitel
Panorama hotel Praha


Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze