Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (2 427)
Filtrovat recenze
2 427 výsledků
Hodnocení cestovatelů
777
1 028
414
121
86
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
777
1 028
414
121
86
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
162 427 recenzí
Recenzováno: 30. srpna 2020

- Příjemný a milý personál
- Pěkný, čistý pokoj s výhledem na Prahu, několik druhů ručníků, každý den čisté, kosmetika, fén, fungující klimatizace, velká peřina... za nás super! :-)
- Bazén ve 24 patře s ještě větším výhledem, sauna, fitness
- Snídaně byly super! Velký výběr, čerstvé ovoce a zelenina, vajíčka na 4 způsoby, sladké... neustále bylo doplňováno, nic nechybělo, nádobí nám bylo hned odnášeno, stoly dezinfikovány... personál velmi milý
- Jediné malé mínus bylo štěně ve vedlejším pokoji, které nám udělalo ve 4 ráno budíček, ale bylo roztomilé, takže mu odpouštíme :-)
- Lokalita super, přijeli jsme vlakem a cesta 10 minut metrem, hned vedle Arkády Pankrác
Rádi opět přijedeme :-) Zdravíme "dračí" tým personálu
Vaši pardubičáci ze 17. patra
PS: Děkujeme šéfkuchaři a třeba příště naviděnou ;-)
Petra Králová a Roman Sulek

Tip ohledně pokoje: vyšší patra mají nádherný výhled
Datum pobytu: srpen 2020
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli 563p_ak.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan Dvorak, Other v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 31. srpna 2020

Vážená paní Králová, vážený pane Sulek,

Moc rád bych Vám poděkoval, že jste strávili víkend právě v Panorama Hotel Prague. Je pro mne potěšením číst, že jste byli nadšeni z našeho wellness, snídaní, čistoty a především s chováním a ochotou našich kolegů. S velkou radostí vyřídím pozdravy jak šéfkuchaři, tak i celému týmu. Již teď se těšíme na opětovné setkání v našem hotelu.

S přáním krásného dne

Ivan Dvořák
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. srpna 2020

Ráda bych poděkovala hotelu Panorama za poskytnutí prostor pro naši rodinnou oslavu a celému týmu F&B za její perfektní uspořádání. Všichni zúčastnění si oslavu užili, moc si pochutnali a stýčkovo 80.narozeniny i řádně zapili :-)
Zuzana

Datum pobytu: srpen 2020
    • Služba
1  Poděkujte uživateli mojkova_z.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan Dvorak, Other v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 25. srpna 2020

Vážená Zuzano,

děkujeme, že jste si pro oslavu strýčkových narozenin vybrali právě Panorama Hotel Prague. Jsem potěšen, že jste byli spokojeni a pochutnali si na našem vynikajícím jídle. Doufám, že i při příští příležitosti využijete služeb našeho hotelu. Budeme se těšit brzy na viděnou.

S přáním krásného dne

Ivan Dvořák
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 22. července 2020

Hotel Panorama jsem navštívila během rodinného výletu do Prahy. Mají moc hezký bazén s výhledem na Prahu. Snídaně byla velice pestrá a chutná. Čistota pokojů byla velmi dobrá a také servis hotelu. Poloha hotelu na na je výborném místě, kousek od metra, takže výlety do centra a projít si památky nebyl žádný problém. Ráda přijedu znovu s celou rodinnou. Mohu všem doporučit pro víkendovou návštěvu Prahy.

Datum pobytu: červen 2020
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
1  Poděkujte uživateli miliopl.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan Dvorak, Other v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 24. července 2020

Vážená miliopl,

děkujeme, že jste si pro svůj pobyt zvolila Panorama Hotel Prague. Také bych ráda poděkoval za takto skvělé hodnocení a milá slova. Je pro mne potěšením, že jste byla spokojena během svého pobytu s mnoha věcmi - od wellness a jeho fantastického výhledu až po snídaně a servis. Pevně doufám, že Vás s rodinou budeme moci opět brzy v našem hotelu uvítat. Rád bych Vám také doporučil podívat se na naši nabídku rodinných pokojů, abyste i na dovolené měli k sobě blízko a mohli prožívat celý pobyt společně.

S přáním krásného dne

Ivan Dvořák
Generální ředitel

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. února 2020

Skvělý přístup personálu ! Klidný hotel s prostornou recepcí. Mohu jen doporučit. Slečna na recepci pomohla s ubytováním jakmile byl pokoj k dispozici . Ráda přijedu znovu. Velmi děkuji. Iveta Dufková

Datum pobytu: únor 2020
1  Poděkujte uživateli Iloveprg.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan D, General Manager v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 7. února 2020

Vážená Iveto,

velice Vám děkujeme za to, že jste si pro Váš pobyt v Praze vybrala hotel Panorama Praha a jsme velmi rádi, že jste si Váš pobyt u nás užila k Vaší plné spokojenosti zejména díky vstřícnosti a profesionalitě našeho personálu, zejména kolegyně Sabiny z naší hotelové recepce.

Těšíme se na Vaši další návštěvu u nás.

S pozdravem

Ivan Dvořák

Generální ředitel
Panorama Hotel Praha

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 13. prosince 2019

Prijela jsem do hotelu Panorama vecer ve 21 hod a nemeli pripraveny pokoj??!! Objednan byl aspon tyden predem. Kdyz uz jsem se po 3/4hodine dockala a podotýkám,ze mi nikdo neprisel rici,ze jsem se zvedla a sla jsem se sama zeptat a recepcni mi rekla,ze uz je davno nachystany,tak byl spinavy zachod a jako zlaty hreb se mi 2x nekdo v noci dobyval do pokoje a rano o pul 6 nekdo tukal na dvere.Muzu rici,ze jsem se velmi bala. Ve 22 patre o pul 2 rano,kdyz vam nekdo lomcuje klikou od dveri a za hodinu znovu,tak to neni vubec prijemne. Cely pobyt zakoncil problem s kartou,kdy jsem se po snidani nemohla dostat do pokoje. Na recepci mi rekli,ze muj pokoj vubec nebyl zadany do jejich systemu a proto karta nefunguje! Jinak bych to nenazvala,nez noc hrůzy a jeden velky bordel.Proste uz nikdy!!
Nechapu,ze se mi nikdo neomluvil,nikdo nerekl,ze za vsechny ty komplikace treba snizuji cenu nebo daji parking zdarma, U 4hvez.hotelu bych cekala jine jednani.

Datum pobytu: prosinec 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Služba
3  Poděkujte uživateli rjiroutova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Ivan D, General Manager v zařízení Panorama Hotel Prague, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 16. prosince 2019

Vážená paní Jiroutová,

velice Vám děkujeme za to, že jste si pro Váš pobyt v Praze vybrala hotel Panorama a velmi mne mrzí, že Váš pobyt neproběhl k Vaší plné spokojenosti.
Přijměte, prosím, mou omluvu za Vámi popsané nepříjemnosti. Situaci jsem osobně prověřil, přijměte, prosím, následující objasnění situace.
Ze strany kolegů z recepce došlo k pochybení s načtením pokoje, které popisujete. Pokoj byl nesprávně zadán do systému jako inspektovaný, přičemž nebyl, tudíž nebyl předán v naprosto bezvadném stavu, což je samozřejmě naprosto nepřípustné a již jsem celou situaci projednal s vedoucími příslušných oddělení.
Celá velmi zmatečná situace vznikla v důsledku dřívějšího příjezdu jedné početné skupiny, která měla dle smlouvy zajištěného koordinátora, který měl při příjezdu skupině asistovat s výdejem klíčů a objednaných balíčků.
Sjednaný koordinátor se vůbec nedostavil, tudíž recepce a kolegové z oddělení Food and Beverage skupině asistovali s předáváním klíčů a objednaných balíčků.
Toto zdržení mělo velmi výrazný dopad na kvalitu a servis služeb poskytovaných ostatním hostům, včetně Vás.
Tato skupina byla rovněž velmi hlučná a někteří její členové, ubytovaní rovněž na 22. patře v pozdních nočních hodinách rušili ostatní hosty, což vedlo k zásahu naším recepčním a bezpečnostním personálem.
Vážená paní Jiroutová, opravdu mne velmi mrzí, že Váš pobyt neproběhl dle Vašich představ.
Je mi známo, že k nám opět přijíždíte tento týden, již jsem tedy instruoval své kolegy, aby Vám poskytli co nejlepší servis, abychom alespoň částečně kompenzovali nedopatření z minulého týdne.

S pozdravem

Ivan Dvořák

Generální ředitel
Panorama Hotel Prague

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze