Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (1 508)
Filtrovat recenze
1 508 výsledků
Hodnocení cestovatelů
670
452
194
79
113
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
670
452
194
79
113
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
271 508 recenzí
Recenzováno: 4. října 2020

S pobytem jsme byli velice spokojený! Příjemná recepční, pokoj velice čistý (velký díky pokojským!). Pobyt jsme spojili s Wellness, který byl super! Personál velmi milý. Moc děkujeme za skvělý pobyt a odpočinek!

Datum pobytu: srpen 2020
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze bylo získáno ve spolupráci s tímto hotelem.
Poděkujte uživateli danielazvolankova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 24. září 2020

Dobrý den,
myslím, že jste první služba, na kterou píšu negativní recenzi, ale při zkušenostech z posledních pobytů, mi to už opravdu nedalo.
Již potřetí se nám stalo, že jsme zadávali pokoj a do poznámky dali, že chceme snídani (protože na bookingu nemáte pouze pokoj se snídaní) a potřetí se stalo, že jsme snídali neměli. Navíc na mě v 11 hodin večer při zkoušce, zda je pokoj zavřený, spadlo celé obložení dveří a co mě teda šokovalo asi nejvíc, tak to byl požadavek 250Kč za parkování u hotelu.

Dále můžu připojit informaci o tom, že jsme na recepci dostali informaci, že pokud u vás bydlíme častěji, máme si vyžádat na rezervačním oddělení slevu, ale lepší cenu jsme také nedostali. Jako poslední příklad můžu uvést negativní zkušenost se zpracováním emailového požadavku, protože jsem Vás prosil o zaslání faktury na můj email, ale za týden se mi nikdo neozval a musel jsem si to vyřešit až osobně při další návštěvě.
Váš hotel je pro mne výhodný, protože ho mám asi 4 minuty od práce, chodím k Vám na badminton i do wellness a hotel je pěkný. Nicméně služby, které jsem popsal jsou pro mě poměrně zarážející a vždy když jdu kolem Vaši tabule s managementem hotelu se zamýšlím nad tím, kde je chyba.
Slečna na recepci, se mě při každé návštěvě ptá, jestli bylo všechno v pořádku a pokud ano, jestli Vám můžu dat na bookingu 10. Věřím, že toto hodnocení je pro Vás více vypovídající, než číslo na bookingu a jsem zvědavý, zda se mi někdo ozve, nebo moje žádost opět vyzní do ztracena.

S uctivým pozdravem,
Michal Roušar
michal.rousar@conectart.cz
605 345 132

Datum pobytu: září 2020
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze bylo získáno ve spolupráci s tímto hotelem.
Poděkujte uživateli mikerousar.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Jiří Palát, Generální ředitel v zařízení Wellness Hotel Step, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 6. října 2020

Vážený pane Roušare,
děkuji Vám za upřímnou recenzi a dovolte mi, abych na jednotlivé části reagoval. Bohužel jste nenapsal, jakým způsobem si pokoj objednáváte, pokud činíte rezervaci přes naše stránky (mimochodem, je možné získat slevu ve výši 10%), tak při potvrzení pokoje Vám systém již rovnou nabídne dokup snídaně, není tedy již potřeba nic zapisovat do poznámky. Podobně to funguje i při rezervaci přes booking. Pokud si zvolíte některý z vyšších typů pokoje (Deluxe), tady již bývá snídaně součástí ceny.
Vzhledem k tomu, že uvádíte svůj kontakt, dám pokyn vedoucímu obchodního oddělení aby Vás neprodleně kontaktoval a podal Vám příslušné informace.
Technický problém s dveřmi mě mrzí, nechal jsem vyměnit obložení a opravit zámek, věřím, že příště již bude vše v pořádku.
Pokud jde o parkování, za uvedenou cenu, která je při našem porovnání s parkováním např. ve Vídni, Bratislavě či Mnichově pod obvyklou cenou, získáte parkování v krytém parkovacím domě u hotelu, za závorou a pod kamerami, kterým pravidelně obchází naše hlídací služba. Parkovací dům se nachází v těsném sousedství hotelu, do recepce či sportovního centra je to doslova pár kroků. Součástí parkovacího domu je i ruční mytí automobilů.
Vážený pane Roušare, budeme se opravdu snažit, abychom si naše renomé ve Vašich očích v brzké době opravili, přeji Vám hezký den a jsem s pozdravem. Jiří Palát

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 24. září 2020

Ubytování hezké, čisté a služby byly profesionální, prostě jednoduše takové, jaké by člověk čekal od hotelu se 4 hvězdami. Stejně pozitivně vidím i jejich wellness a sportovní zařízení. Jen bych nečekal drsný a kousavý materiál hotelových županů, ty jediný bych na celém zážitku ohodnotil mírně negativně.

Datum pobytu: září 2020
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze bylo získáno ve spolupráci s tímto hotelem.
Poděkujte uživateli sasfighter.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 9. září 2020

Hotel je poměrně na vysoké úrovni, nicméně na každé dokonalosti se najde ten slabší článek, kterým je zpravidla člověk. Všeobecnou ochotu při obecných procesech vyvažuje neochota personálu řešit (nadstandardní?) požadavky. Na mojí žádost aby mi do apartmánu deluxe dali rychlovarnou konvici mi na recepci bylo sděleno, že tohle není možné (ve 4* hotelu?) a že si mám pro horkou vodu chodit z 6NP do přízemí do restaurace. Abych se zde opět ubytoval, chce to jednu velkou změnu, a to vyvést personál z komfortní zóny a rozhýbat jej k aktivitě a proklientskému přístupu. Pak budou vaší návštěvníci 100% spokojeni.

Datum pobytu: září 2020
Poděkujte uživateli tomper2020.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Jiří Palát, Generální ředitel v zařízení Wellness Hotel Step, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 10. září 2020

Dobrý den, velmi Vám děkuji za recenzi. Doufám, že Vám tato zkušenost nezkazila celý pobyt. Velmi mě to mrzí a omlouvám se za kolegu/kolegyni na recepci. Jsem rád, že jste se s námi o svou zkušenost podělil a my díky tomu víme, v čem se máme zlepšovat. Přeji hezký den. :)

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. září 2020

Hotel je vysoké úrovni, pokoje čisté, denně mění ručníky. Snídaně jsou vynikající s obrovským výběrem slané, sladké, ovoce, saláty. Skvělý wellness, úžasný saunový svět. Vřele doporučuji. Jen cesta z metra (okolí) je trošku horší, ale za to hotel nemůže.

Datum pobytu: srpen 2020
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze bylo získáno ve spolupráci s tímto hotelem.
Poděkujte uživateli lenkakadlec0va.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Jiří Palát, Generální ředitel v zařízení Wellness Hotel Step, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 7. září 2020

Dobrý den, velmi Vám děkujeme za tak krásnou recenzi. Přeji hezký den. :)

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze