Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (110)
Filtrovat recenze
110 výsledků
Hodnocení cestovatelů
44
46
14
4
2
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
44
46
14
4
2
Co říkají cestovatelé:
Filtr
Aktualizace seznamu...
510110 recenzí
Recenzováno: 24. ledna 2017

KLADY: Snídaně byla super, hlavně zdravý koutek,příjemný personál
ZÁPORY: Při příchodu na pokoj silný zápach z vyschlých odpadů, špinavá vana, chtěli jsme jednu postel velkou, dostali jsme oddělené (přisunuli jsme si je k sobě, ale člověk od takového hotelu něco očekává)

  • Datum pobytu: leden 2017, cestoval(a) v páru
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
Poděkujte uživateli Rudolf C.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 23. září 2016

Hotel umístěn na rušné ulici, zařízení pokojů velmi dobré. Personál vesměs příjemný,
pouze v den odjezdu kolem 9. hodiny na recepci dlouhá fronta a pouze jedna recepční,která nemohla zvládnout odjezdy hostů.Vynikající je jídlo v restauraci a také velmi ochotný a příjemný obsluhující personál

Tip ohledně pokoje: Ve vyšších patrech je menší hluk z ulice
  • Datum pobytu: září 2016, cestoval(a) pracovně
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli vkch2016.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zaneta S, Manager v zařízení Clarion Congress Hotel Usti nad Labem, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. října 2016

Dobrý den,

velice Vám děkuji za Váš čas, který jste věnoval hodnocení našeho hotelu. Těší mne, že jste byl spokojen s kvalitou vybraných pokrmů v hotelové restauraci a také s obsluhujícím personálem. Ráda bych se Vám omluvila za čekání v době odhlášení z hotelu, které bylo zapříčiněno frontou na recepci. Recepce byla znovu poučena, aby informovala všechny hotelové hosty při příjezdu do hotelu o možnosti okamžitého uhrazení pobytu.

S přátelským pozdravem,

Žaneta Špalová
sales manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 13. září 2016 prostřednictvím mobilu

V tomto hotelu jsem byl ubytován 2 noci při své pracovní cestě. Stejně jako Clarion v Českých Budějovicích, je hotel pohodlný, čistý a nabízí velmi dobré služby. Personál profesionální a vstřícný. Pochválit musím i hotelovou restauraci Benada. Výborně zvládnuté snídaně i obědy a to vše při plném hotelu. Ve skupině CPI, které tento hotel patří asi vědí, co dělají. Doporučuji!!!!

Datum pobytu: září 2016, cestoval(a) pracovně
Poděkujte uživateli Jaroslav Š.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zaneta S, Manager v zařízení Clarion Congress Hotel Usti nad Labem, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 15. září 2016

Dobrý den pane Jaroslave,

velice Vám děkujeme za milé a pozitivní hodnocení našeho hotelu.

Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

S přátelským pozdravem,

Clarion tým

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 23. srpna 2016 prostřednictvím mobilu

Dala jsem si Cesar salat. To se moc nepovedlo. Salat byl unaveny. Dressing nebyl moc dobry a ani dobře promícháný se salátem. Jedna obsluha byla příjemná, druhá ne. Celkově bych hodnotila jako průměrný až podprůměrný výkon za vysoké ceny.

Datum pobytu: srpen 2016, cestoval(a) pracovně
Poděkujte uživateli Michaela B.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zaneta S, Manažer v zařízení Clarion Congress Hotel Usti nad Labem, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. srpna 2016

Dobrý den,

velice Vám děkuji za Váš čas, který jste věnovala hodnocení hotelové restaurace.

Váš názor je pro nás přínosem a pomáhá nám zvyšovat úroveň poskytovaných služeb a kvalitu servírovaných pokrmů.

Mrzí mne, že jste nebyla s vybraným salátem spokojena. Zajistím, aby byla do budoucna zachována kvalita veškerých servírovaných pokrmů.

Věřím, že při Vaší příští cestě do Ústí nad Labem opět využijete našich služeb.

S přátelským pozdravem,

Žaneta Špalová
sales manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 21. července 2016 prostřednictvím mobilu

Velmi dobre ubytování pro obchodní partnery na služební cestě. Nejlepsi v Usti v centru. Dobra snídaně, vybavení. Bylo by ještě dobře zapracovat na kvalitě personálu obsluhujíciho u večeře, bývá casto amatérský.

Datum pobytu: červen 2016, cestoval(a) pracovně
Poděkujte uživateli Kaplan B.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zaneta S, Manažer v zařízení Clarion Congress Hotel Usti nad Labem, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 10. srpna 2016

Dobrý den,

velice děkujeme za Váš čas, který jste věnoval pozitivnímu hodnocení našeho hotelu. Na kvalitě obsluhujícího personálu stále pracujeme a průběžně všechny pracovníky školíme.

Těšíme se na Vaši další návštěvu.

S pozdravem,

Clarion tým

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze