Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (1 740)
Filtrovat recenze
1 740 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 163
399
114
41
23
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 163
399
114
41
23
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
11161 740 recenzí
Recenzováno: 9. prosince 2019

Očekával jsem to lepší, bohužel. Naprosté wow je tedy vnitřní architektura..to je TOP. Raděj bych chválila ale musím být objektivní. Jednoduše cena neodpovídá kvalitě bohužel. A nemám v plán někdy zopakovat. Za kvalitu si velice ráda připlatím. Spaní nepoužitelné...3 polštáře pr jednoho ale ani na jednom se nedá spát..koupelna už zažila lepší časy ..ekologie...super věc ale ne ve chvíli kdy si zaplatíte několik tisíc za pokoj...s vodou má hotel problém asi celoplošně(Praha)..tlak, teplota...takto nevypadá luxus a pohodlí. Snídaně na kterou jsou tak hrdí bohužel probíhá paradoxně zašité boční místnosti bez oken..ikeu evokující ,,kdysy cool" plastové židle..divně rozvržený prostor ky káva je na druhém konci místnosti než zbytek. A bohužel perla závěrem..v druhém největším městě naší republiky zákaznické centrum neumí česky a na recepci místo krásného ,,dobrý den" uslyšíte ,,hello" případně omluvou ,,neumím moc česky".Angličtinu zvládám ale v historickém skvostu Brna bych čekala hrdý přístup k tomu kde jsme. Opakovat nebudu bohužel. Personál je jinak milý šikovný sympatický a velice profesionální....ti jsou v Barcelu tím opravdovým luxusem. Nabídka horkého nápoje v zimě potěšila ač jsme odmítli, bylo to pozorné.

Datum pobytu: prosinec 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli zilinkaz.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
brnopalace, Guest Relations Manager v zařízení Barcelo Brno Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 10. prosince 2019

Vážená paní Zelinka,

velice děkujeme za Váš pobyt v hotelu Barceló Brno Palace a za sdílení Vašich komentářů

Za zmíněné nedostatky se omlouváme, již pracujeme na jejich odstranění. Průběžně také renovujeme interiéry historické budovy hotelu a pracujeme na zlepšování kvality našich služeb.

Součástí našeho týmu jsou dva kolegové, kteří se češtinu intenzivně učí. Vždy je ale přítomen česky mluvící personál i manažer, kteří se Vám rádi budou věnovat, pokud preferujete komunikaci v češtině.

Na druhou stranu velice nás těší že jste ocenili profesionalitu našich zaměstnanců. Snažíme se poskytovat vynikající služby a rychlou reakci na potřeby našich hostů.
Zakládáme si na milém, profesionálním a přívětivém přístupu našeho personálu.

Budeme rádi, pokud nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci.
S pozdravem
Uliana Hicl
Guest experience Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 25. listopadu 2019

Krásný hotel, ale působil na nás tak nějak neosobně. Na recepci na vás mluví automaticky anglicky. Na dotaz, jak si může být jist, že mu rozumíme, mluví stále anglicky... :)
Na dvojposteli jedna velká přikrývka, místo 2 běžných, na které jsme zvyklí. :D Okna nešla otevřít a vyvětrat. Pouze přes vzduchotechniku. Celkově tak 75%. Ale určitě se zase vrátíme.

Datum pobytu: listopad 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli tkunert.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
brnopalace, Guest Relations Manager v zařízení Barcelo Brno Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. listopadu 2019

Vážený hoste,
velice děkujeme, že jste si pro svůj pobyt vybral hotel Barceló Brno Palace a taky děkujeme za Vaši cennou zpětnou vazbu.
Součástí našeho týmu jsou dva kolegové, kteří se češtinu intenzivně učí. Vždy je ale přítomen česky mluvící personál i manažer, kteří se Vám rádi budou věnovat, pokud preferujete komunikaci v češtině.
Také chci vás ujistit, že se da vyvětrat v každém pokoji.Příště prosím, neváhejte kontaktovat, my vše obratem vyřešíme k vaše spokojenosti
S pozdravem,
Guest Experience Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 25. listopadu 2019

Špatné postele, nepohodlné a i když jsem dorazil s partnerkou, byly oddělené. Při sloučení se zase rozjíždí, takže ve výsledku spíme každý zvlášť. Koupelna spíše průměrná, regulace intenzity osvětlení nefungovala, těsnění vany už bylo zašlé. Od pokoje hotelu této kategorie jsem čekal trochu víc.

Datum pobytu: listopad 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli B765FKlukask.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
brnopalace, Guest Relations Manager v zařízení Barcelo Brno Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. listopadu 2019

Vážený hoste,
velice děkujeme za Váš pobyt v hotelu Barceló Brno Palace
Za zmíněné nedostatky ohledně osvětlení a manželske posteli se omlouváme. Situace měla být vyřešena jinak a k Vaší naprosté spokojenosti.
Příště, prosím, neváhejte kontaktovat personál recepce, který Vám ochotně pokoj vymění (je-li dostupný).
Budeme doufat, že Vás budeme moci opět v budoucnu přivítat, abychom Vás přesvědčili o vysoké úrovni poskytovaných služeb.
S pozdravem,
Guest Experience Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 3. listopadu 2019

Krásný a čistý pokoj. Veliká snídaně na pokoj. Bohužel i přes objednání 1 kingsize bed jsme dostali 2 single postele sražené dohromady a ty se celý večer rozjížděli což velice ovlivňovalo kvalitu spánku.

Datum pobytu: říjen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli jdvora269383.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
brnopalace, Guest Relations Manager v zařízení Barcelo Brno Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 4. listopadu 2019

Vážený hoste,
Velice děkujeme za Váš pobyt v hotelu Barceló Brno Palace a za Vaši zpětnou vazbu, které si velice vážíme.
Na úvod se velice omlouvám za nepříjemnost s manželskou postelí. Situace měla být vyřešena jinak a k Vaší naprosté spokojenosti. Naprosto s Vámi souhlasím, že pokud si pokoj rezervujete s předstihem, vybraný typ postele by měl být garantován. Již jsme podnikli všechny potřebné kroky k tomu, aby se nic podobného v budoucnu neopakovalo.
Na druhou stranu nás těší, že jste byli spokojení s čistotou pokoje, a také že Vám chutnala naše snídaně.
Rádi Vás opět brzy přivítáme.
S pozdravem,
Uliana Hicl
Guest Experience Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 21. října 2019

Na pokoji bylo k ránu velmi teplo - na dálku spuštěno topení, nedalo se vypnout. Poněkud nepříjemné. V době "klimatických" nepokojů topit a zároveň mít puštěnou klimatizaci (jinak se spací pohoda nastavit nedala) je mrhání energií.

Datum pobytu: říjen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli RenataTrebic.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
brnopalace, Guest Relations Manager v zařízení Barcelo Brno Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. října 2019

Draha paní Renato,

na úvod mi dovolte Vám velice poděkovat, že jste si pro svůj pobyt v Brně vybrala hotel Barceló Brno Palace a za sdíleni svého komentáře na webu.
Chtěla bych Vás ujistit, že my dbáme na životní prostředí a ekologii. Mnoho hotelů ze skupiny Barcelo bylo oceněných certifikací GGC ''Green Globe Certification''.
Příště, prosím, neváhejte kontaktovat personál recepce, který Vám s čím koliv ochotně pomůže. Také bych Vás ráda ujistila, že ve všech pokojích je možné otevírat okna a vyvětrat.
Ještě jednou dekujeme za vaší zpětnou vazbu a doufáme že budeme moct Vás brzy přivítat v našem hotelu.

S pozdravem,
Uliana Hicl
Guest Experience Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze