Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (320)
Filtrovat recenze
320 výsledků
Hodnocení cestovatelů
110
159
33
12
6
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
110
159
33
12
6
Co říkají cestovatelé:
Filtr
Aktualizace seznamu...
27320 recenzí
Recenzováno: 1. ledna 2018 prostřednictvím mobilu

Byla jsem v tomto hotelu již potřetí a vždy to bylo stejné. Není to sice pětihvězdičkový hotel, ale cena a počet hvězdiček tohoto hotelu je odpovídající. Chování personálu nadstandardní. Na recepci absolutně ochotní a milí. Pokojská a nosič zavazadel velmi slušní a vstřícní. Za mě určitě 5* !!! Děkuji.

Datum pobytu: prosinec 2017
Poděkujte uživateli Alexandra B.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Petr S, Guest Experience Champion v zařízení Holiday Inn Brno, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 4. ledna 2018

Vážená paní Alexandro,
Děkujeme za Váš pobyt a krásnou recenzi. Jsme rádi, že se k nám opakovaně vracíte. Vaše pochvaly vyřídíme personálu a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
S pozdravem
Petr Skřivánek

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. října 2017

Hotel jsem využila pro uspořádání dvoudenní konference pro 250 osob letos poprvé a musím říct, že klobouk dolů. To, jak všechno klapalo, jak jsou na tyto akce připraveni a s jakým servisem jsem se setkala, mě prostě nadchlo. Konferenční sál je i při školovém uspořádání dostatečně prostorný, stejně jako předsálí, navíc hotel disponuje úžasnou terasou. Jídlo bylo vynikající a personál ochotný, zdvořilý, stále usměvavý, chápavý...Není nic, co bych vytkla. Pro konference v Brně naprosto doporučuji.

  • Datum pobytu: říjen 2017, cestoval(a) pracovně
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli kucerovaj.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Petr S, Guest Experience Champion v zařízení Holiday Inn Brno, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 9. října 2017

Vážená, paní Kučerová
Děkujeme, že jste si vybrala hotel Holiday Inn pro pořádání Vaší konference. Jsme rádi, že jste u nás byli spokojení, a že vše běželo podle Vaši představ. Kolegové si rádi přečtou Vaše slova chvály - taková pochvala vždy potěší.
Ještě jednou děkujeme a budeme se těšit na další spolupráci v budoucnu.
S pozdravem
Petr Skřivánek

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 4. září 2017

Na hotel jezdím obchodně, personál je milý, restaurace výborná, snídaně nemají chybu, sauna i mini gym super. Co se týká pokojů, krásně zařízené a vybavené smart TV, ale celkový úklid pokoje, tak trochu pokulhává, s koupelnou problém není, ta je vždy čistá, ale vždy je co zlepšovat. Horší je to již s prachem, který se neskutečně víří celým pokojem a např. na rychlovarné konvici, kterou asi moc lidí nepoužívá, byla několika měsíční pokrývka prachu, pavouci se pokojem jen hemží a co se týká převlékání postelí, za celých 5 dní ubytování, se tak nestalo ani jednou. Vzhledem k tomu, že jsem vystřídala více pokojů, nemůžu říct, že šlo pouze o případnou vyjímku. Na tak drahý a luxusní hotel si myslím, že by se tohle nemělo stávat.

  • Datum pobytu: srpen 2017, cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli rxzracing.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Petr S, Guest Experience Champion v zařízení Holiday Inn Brno, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 6. září 2017

Vážená paní rxzracing,

Děkujeme za Váš pobyt a za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste spokojená s našimi službami, personálem a gastronomií. Neustále se snažíme zlepšovat a jsme rádi, že je to vidět.
Co náš však šokuje je Vaše hodnocení čistoty pokoje. V rámci recenzí ostatních hostů, jak zde, tak na jiných serverech je čistota našeho hotelu dlouhodobě hodnocena velmi pozitivně. Velmi dbáme na to, aby byly pokoje vždy stoprocentně připraveny.
Postele pravidelně převlékáme dle hotelového standardu. V případě požadavku na častější výměnu ložního prádla Vám velmi rádi vyjdeme vstříc. Naše recepce je hostům neustále k dispozici.
Samozřejmě bychom rádi tuto Vaši zkušenost důkladněji prověřili, aby se v budoucnu neopakovala. Chtěl bych Vás tímto poprosit o zaslání dalších informací na email gec@hibrno.cz včetně čísla vašeho pokoje.
Ještě jednou děkujeme za Vaši recenzi a Váš pobyt.
Budeme rádi, když nám stále zůstanete věrná. Před Vašim příštím příjezdem mě neváhejte kontaktovat. Osobně se postarám, aby byl Váš pobyt pětihvězdičkový.
S pozdravem
Petr Skřivánek

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. června 2017 prostřednictvím mobilu

Vyuzivam hotel vzdy, kdyz potrebuji zustat v Brne. Vyhovuje mi jeho lokace, ale i Perfektni servis, ktery me zatim nezklamal. Casto se stravuji v hotelove restauraci a mohu jen doporucit. Snidane musi uspokojit kazdeho.

Datum pobytu: červen 2017, cestoval(a) pracovně
Poděkujte uživateli Lukáš P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Petr S, Guest Experience Champion v zařízení Holiday Inn Brno, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. června 2017

Vážený pane Lukáši,

Děkujeme za Váš pobyt a za pěknou recenzi. Jsme rádi, že se k nám opakovaně vracíte a jste spokojený s našim servisem. Kolegové budou rádi za Vaše slova chvály.
Naše snídaně je velmi populární a tak nás těší, že Vám u nás chutná.
Ještě jednou děkujeme a již se nemůžeme dočkat Vaší příští návštěvy.

S pozdravem
Petr Skřivánek

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. května 2017 prostřednictvím mobilu

V hotelu jsem poprvé. Na recepci šikovné recepční, v lobby baru šikovný barman, po druhem pivku donesl i chipsy. Snídaně super a pokoj executive je pro rodinku 2+2 naprosto vyhovující. A hned vedle je Steakhouse, kam si fakt musíte zajít na hamburger. Jen to pivo "Starobrno" je pořád za trest... Hotel ale doporučuji!!!

Datum pobytu: květen 2017, cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli Petr Š.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Petr S, Guest Experience Champion v zařízení Holiday Inn Brno, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 22. května 2017

Vážený pane Petře,
Děkujeme za Váš pobyt a za milou recenzi. Jsme rádi, že jste byl u nás spokojený a že o Vás náš personál pěkně staral. Hamburger v našem Lobby baru je také vynikajíci. Budeme rádi, když k nám zavítáte častěji a možná si pak zvyknete i na to Starobrno :)
Těšíme se na vaši příští návštěvu.

S pozdravem
Petr Skřivánek

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze