Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (31)
Filtrovat recenze
31 výsledků
Hodnocení cestovatelů
3
9
12
6
1
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
3
9
12
6
1
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
1631 recenzí
Recenzováno: 23. května 2020

Maličké pokoje, nepříjemná recepční, snad spolumajitelka. Reklamace moc neřeší. Už bychom tam nejeli. Jídlo bez nápadu. Celkově, jako by nezájem o hosty. Není skříň v pokoji, protože v těsném pokojíku, by nešly otevřít dveře

Datum pobytu: září 2019
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli rudlajs.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 7. ledna 2020

V tomto hotelu jsme bydleli v rámci pracovní porady. Vzhledem k tomu, že jsme do posledního místa obsadili celý hotel, bych čekala větší vstřícnost a více personálu. Přivítala nás tak milá paní recepční, že být tam soukromě, tak se otočím a hledám jiné ubytování. Pokoj je opravdu jen na přespání, místa minimum, skříň radši nehledejte, ministolek a zrcadlo musí stačit. Po příjezdu jsme se měli shromažďovat dole v restauraci. Ovšem překvapení bylo, že paní recepční byla zároveň jediná obsluha restaurace. Takže pokud zrovna někoho ubytovávala, museli jste si počkat a mít to štěstí, že v momentě, kdy se přijde zeptat, zda si něco dáte, což houkla jen od baru, jste byli pohotoví a objednali si jako první, byla i šance, že vás stihne obsloužit, než zase někdo dojde k recepci. Já čekala na pití jen hodinu a půl. Snídaně mají od osmi, většina z nás potřebovala odjet před sedmou hodinou, takže bohužel bez snídaně, protože vyjímečně je byli ochotní posunout i na půl osmou.....Poměr kvalita a cena uplně neodpovídá a v této cenové relaci se dá najít mnohem lepší a kvalitnější ubytování.

Tip ohledně pokoje: čím nižží patro, tím méně schodů. Výtah nehledejte, jen úzké, točité schodiště
Datum pobytu: prosinec 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli Eva Č.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 23. června 2019

Jsme zde potřetí, ubytování čistota personál jako vždy v pohodě. Ale hotel by měl mít v provozu kuchyň a restaurace zavřená v 21 00 je úsměvná. Na recepci lze koupit pouze víno nic více. Pokud není na pokoji malá lednička tak si nelze nic uchladit na noc

Datum pobytu: červen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli Hafgufa.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 14. února 2019

+
Hotel v dobré lokalitě blízko centra. Vstřícný a velmi ochotný personál. Čisté pokoje. Parkování u hotelu. Pěkná zahrada s terasou. Přiměřený poměr ceny a kvality.
-
Vnitřní vybavení hotelu je staršího data a lehce opotřebované. Snídaně skromnější, ale odpovídající dané cenové úrovni.

Datum pobytu: září 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
1  Poděkujte uživateli RH_Hanak.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 13. října 2018

Většinou recenze na hotely nepíšeme, ale tady si bohužel nemůžeme pomoct. Původně jsme nabídku na náš letní pobyt našli na slevovém portálu, kde v daném počtu osob týden s polopenzí (!) vycházel na určitou sumu. Do hotelu jsme volali jen proto, abychom zjistili, jestli akceptují unišeky. Když už jsme měli hotel na telefonu, paní nás přesvědčila, že tím pádem nám pobyt rezervuje u nich a nemusíme už nic sami bookovat jinde. Souhlasili jsme a domluvili se, o jaký pobyt přesně máme zájem, tedy týdenní s polopenzí za cenu, kterou jsme našli přes bookingový web. Dokonce tvrdila, že takto to budeme mít ještě o něco málo levnější. Po příjezdu do hotelu Apollon jsme ovšem dostali informaci, že polopenzi domluvenou ani zaplacenou nemáme a můžeme si připlatit přes 1800 za večeře. Nikdy jsme nepřišli na to, jestli to byl opravdu omyl, nebo nás hotel zkrátka podvedl, proto jsme doplacení polopenze odmítli z principu. Ano, nevšimli jsme si, že na faktuře není uvedena, ale nevěnovali jsme tomu pozornost, když jsme to při dvou telefonátech potvrdili. Nicméně, ani písemné potvrzení asi pro hotel důležité není, neboť zamluvení dětské postýlky jsme v emailu potvrzené měli a den před příjezdem jsme se v podstatě náhodou (naštěstí) dozvěděli, že ji dali jinému pokoji a máme smůlu. Další věc byl pobytový poplatek, který po nás chtěli zaplatit, i když už zaplacený byl, což si uvědomili až za nějakou dobu. Co nás na těchto zkušenostech zarazilo nejvíc, byl přístup personálu. Člověk by čekal omluvu nebo nějaké vyjádření lítosti nad jejich chybou případně nedorozuměním, ale ničeho takového jsme se nedočkali, jednání bylo velmi strohé a bez zájmu. Pokoj byl celkem hezký, prostorný a relativně čistý, ale umístění rodiny s ročním dítětem do patra nám taky nepřišlo nejlogičtější. Hotel celkově si spíš hraje na baby-friendly, protože nevíme, v čem to spočívá, jestli v té jedné postýlce…? Žádný ani obyčejný hrací koutek u jídelny (stačila by bedna s plyšáky nebo autíčky), aby se dospělí mohli v klidu nasnídat například, venku jen malé pískoviště a žádné hračky, mini skluzavka, prostě nic, dítě od 1 do 5 let tam určitě nijak nezabavíte. Abychom jenom nekritizovali, snídaně nebyly vůbec špatné, jak mnozí píšou – i když jsme přišli před koncem podávání, stále bylo všechno doplněno, včetně domácích buchet, pro nás naprosto dostačující (i když bychom přidali ještě nějaká míchaná vejce nebo hemenex na změnu od párků třeba). Na závěr bohužel musíme přidat zkušenost s mravenci, kteří se nám nějakou záhadou zjevovali v podkrovním pokoji, kdykoli jsme nechali trochu jídla ležet mimo uzavřenou nádobu. A nebylo jich pár, ale desítky, docela nechutný zážitek. Opět, když jsme na to při odjezdu upozornili recepční, ještě si z toho v podstatě dělala legraci a až když jsme zdůraznili, že to myslíme jako stížnost a že by s tím asi měli něco dělat, řekla, že zavolají deratizaci. Celkový dojem z naší strany tedy bohužel špatný, i když umístěním a vzhledem hotel určitě potenciál má. Je potřeba zlepšit služby a přístup personálu, a to výrazně!

Tip ohledně pokoje: Pokoj v podkroví nalevo, ke kterému vedou schůdky, velký, ten naproti údajně velmi malý.
Datum pobytu: srpen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli Lucie K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze